Daha çok çalışması lazım ancak kendisini üzerine koyarak geliştirmeye devam ediyor. Son topu kullanmada ve kendisini boşa çıkartmada halen eksikleri olduğunu düşünüyorum. Bir de ters çalımlara uzaktan şutlara daha fazla çalışması gerektiğini düşünüyorum. Türk oyuncu olduğu için şu haliyle 20-25m avro eder. Yabancı olsaydı 40-50m avro ederdi.
Çok acele ettiler biz dedik ki bırakın kendi kalibremizde bir takımla maçımız var sizle sonra oynayalım diye.. TTeşekkür ederiz iyi antrenman oldu barca maçı öncesi eksiklerimizi gördük 😁 Fiyatı bilmem de beton yetmez 😂
Ahaha acaba içinden diyo mudur lan keşke erteletseydik jdjd Trabzon dedi yok dediler yenildiler Biz dedik yok dediler yenildiler abi hiç mi kafaları basmiyo bunların djjf