Kiminin geniş omuz hoşuna gider kimi de baklava (six pack) den hoşlanır. Ben hepsini bir bütün olarak görüyorum tabi ikisi arasında kalsam mutlaka geniş omuz derdim. Siz hangisini tercih ederdiniz
Sporla yapılmış omuz mu baklavalar mı daha çekici?
Dediğin gibi, bu kişiden kişiye değişmekle beraber bir bütün olarak değerlendirme yapmak daha doğru oluyor. İlla birini seç diyorsan, six packler derim. Nedenine gelince; kaeın kaslarını belirgin hale getirmek, omuz genişletmekten daha zor ve emek istiyor. Sahilde üstünü çıkardığında omzuna değil adonis ve karın kaslarına bakılma olasılığın daha yüksektir 👐😂
Önemli olan hepsini orantılı yapmak sonra omuz geniş göğüs yok karın yok kanat yok kol yok felan akbaba gibi bı görüntü olur hepsini birden geliştir bence
Bana özellikle erkeklerde dar omuz sıskalik gibi geliyor. Bence bir erkeğin endami, kalibi genis bir omuzla olusmaya baslar devami bir sekil de gelir. Net genis omuzlar diyorum çünkü boyu, posu gösteren sey o heybetli geniş omuzlar olur ve "yürü be yiğidim"😅 dedirtir.