Evet arkadaşlar trabzonspor edgar lee'den sonra vitor hugo'nun da sezonu kapatmasıyla çok ciddi bir stoper krizine girdi! Burada özellikle devre arasında trabzonspor'un çok kaliteli bir stoper alması gerektiğini defalarca söylemiştim! Peki sizce trabzonspor denswil, hüseyin türkmen, genç ahmetcan ve taha altıkardeş sezonu bitirebilir mi? Bana göre bundan sonra büyük sıkıntılar yaşayabilir ve lig'te beklendik kayıplar verir... Ne düşünüyorsunuz?
Trabzonspor'da şok! Edgar Lee'den sonra Vitor Hugo da sezonu kapattı. Sizce Trabzonspor mevcut stoperleriyle şampiyon olabilir mi?
Soru burada dursun, dediğin çıkarsa ve o günü sağ salim görürsek sana tebriklerimi sunacağım 😄 Bence çift haneli fark atma olasılığı tek haneliden daha fazla
Olacagiz da insallah. 3 genc stoperimize de guveniyoruz. İllaki kayıplarımız olacak ama digerlerinin her hafta ustune koyabilecek ne bir takimi ne de oyun şekli var. Haftasonu her iki takima da basarilar. Şampiyon TS 🔵🔴
Ahmetcan'ın alanyaspor maçında yaptığı penaltı ve kayserispor maçında ki ilk yarı performansına bakarsak hafta sonu oynayacakları fenerbahçe maçını kaybedebilirler bu stoperlerle...
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Trabzonspor'da şok! Edgar Lee'den sonra Vitor Hugo da sezonu kapattı. Sizce Trabzonspor mevcut stoperleriyle şampiyon olabilir mi?