





Kesinlikle Mert Günok çünkü diğer kalecilere göre oldukça tecrübeli bir isim kalan ikisi biraz genç ve çıktıkları maç sayıları az onların da zaman içerisinde gelişip takımlarına daha da çok güven vereceklerini düşünüyorum.
Mert günok tabi ki. Diğerlerinden daha tecrübeli ama şanssız bir sakatlık geçirdi maalesef...
Yaşlanıyor kolay değil tabi. Başakşehir'deyken prime sezonunu geçirdi ve yavaş yavaş düşüşe geçti. Geçirdiği sakatlık da düşüşünü desteklemiş oldu...
Cevap
1Cevap
Mert günok diyorum.
Duruşu bir güven veriyor, kaleciliği nasıldır. 😅😜
Berke Özer
İsmaili kardeşime söylediğim an aha bittik dedi bende Bi Fenerbahçe li olarak Galatasaray lı kardeşlerime sabır diliyorum
Allah yardımcınız olsun kardeşim biz kanser olmaya alışkınız, Yavaş yavaş bünye alışıyor
Valla bizim ikisinde iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?