Sevgiliniz için istihareye yattınız mı hiç ?

geleceği bilemeyiz ama yanlış yapmakta istemeyiz mesela bir buçuk yıldır çıkıyoruz ama o benim için hayırlımı daha önümüzde 3 4 yıl var evlilik için. ve ben eğer kısmetim değilse o benim eşim olmayacaksa onunla zaman geçirmek istemiyorum ve çok seviyorum ayrılıp bir de bunun acısını yaşamakta istemiyorum. istihare düşünüyorum. aranızda yapan var mı ?
Sevgiliniz için istihareye yattınız mı hiç ?
Cevapla