Bugün bir maviş, ''kadınların erkeklerin dikkatini çekmek için futbolla ilgilenmesi aşırı itici.'' tarzında bir şey yazmış. :D Sadece erkekler izleyebilir diye bir kural mı var? :DCinsiyetini çok önemli sanıyor sanırım. 😍#umursamazbirkedy
Değil ama ülkemizde yeni yeni başladı pek önem verilmiyor daha çok tv de falan yayınlansa insanları özendirseler belki gelişebilir ama erkek futbolu varken kadınların pek izleneceğini düşünmüyorum.
ne alaka yahu. heleki Fenerbahçemin kızları. concona 7 tane atınca, conconlular ve diger rakip takımlar kahrettsin niye kadın futbol takımını kurduk rezil olacağız desede , kadın futbolu candır can. :)