Yabancı biri Türkiye'ye gelse hangi takımı tutardı?

Bence kesinlikle Beşiktaş'ı tutardı çok sempatik ve güzel birtakım siz ne düşünüyorsunuz :)
Yabancı biri Türkiye'ye gelse hangi takımı tutardı?
Cevapla