Sevgiliyi karma spor salonundan kıskanmak normal mi?

Erkek arkadaşım askerde ama 3 hafta sonra geliyor. Gitmeden önce kardeşi ile macfite gidiyorlardı. Çok kavga ediyorduk istemiyordum oraya gitmesini. Benim gözüm senden başkasını görmez falan diyordu. Bende diyordum yalan söyleme falan. orada bir kız var hoca ama yaşıt kız. Sevgilimin erkek arkadaşı da o kızla samimi. Dedim sende tanıyorsun o kızı dimi biliyorum falan filan oo. Şimdi kardeşi de askerden geldi hemen macfite tekrar başlamış. Bende dedim sen ne düşünüyorsun. Dönünce bakarız dedi. Bende dedim ben istemiyorum ne olursa olsun istemiyorum gitmeni. Kıskançlık değil rahatsız oluyorum dedim. Eğer sen gidersen bende bizim burada ki spor salonuna giderim diyorum. Erkekle kız aynı değil sana bakarlar diyor. Çıldırmak üzereyim. En son işte bir yere gittiğim yok kapat konuyu dedi.
Sevgiliyi karma spor salonundan kıskanmak normal mi?
Cevapla