1.54 boyundayım, çok kısayım. Boyum gereği de kilolu gözüküyorum, kilom var. Zayıflayıp kas yapmak istiyorum ama dışarıdan garip görünür müyüm bilemedim :D
Zaten kısa boyluyum diye dalga geçiliyor ☹🥺
Zaten kısa boyluyum diye dalga geçiliyor ☹🥺
Kısa falan değilsin, ayrıca kısa olsan ne olacak?
Spor konusunda gelince kesinlikle yap, aşırı kas yapma ama düzenli spor yap ve zayıfla.
Diyetisyen ile görüş, sağlıklı beslen, abur cuvbur, şeker asla yeme, zayıflasan da yeme.
Boy genetik bir durumdur, sağlıksızlık değildir, kötü bir şey hiç değildir, değiştirmek insanın elinde değildir.
Ama kilo son derece zararlıdır, çok kötü bir şeydir ve değiştirmek insanın elindedir.
(Hormonel sorunları olan insanlar hariç, onların tedavi görmesi gerekiyor, tedavi ile onlar da değiştirebiliyorlar bu durumu)
Kısa boya zayıflık yakışmaz iyice minnacık gösteriyor. Kilo zaten yakışmaz. 52 53 kilo ideal. Kas yapmanı tavsiye etmiyorum. Pilates yapabilirsin vücudun şekillenir. Ödem attirici gıdalar tüketip ödem arttırıcı gıdalardan uzak durabilirsin bacaklarını bileklerini daha ince gösterir kilon da azalır. Kasın hacmini kısa sürede arttıran egzersizler değil de kas gücünü arttıran egzersizler tercih edebilirsin. Kaliteli bir ayakkabı spor sutyeni tayt pilates mati edinmeni tavsiye ediyorum. Spor bir yaşam biçimidir. Şimdi dolar yükseldi her şey pahalilandi bu sandıklarımı birden alman zor biliyorum ama sağlık için spor şart kendine en uygun gördüğün sporu seçmelisin. Yürüyüş bisiklet vs. Yaptığın harcama uzun yıllar kullanacağin için fuzuli gibi düşünme.
Kadınlar çok kas yapamıyor zaten. Vücudunu güzelleştirecek kadar kasın olur. Garip durmazsın. Aşırı kas için protein tozudur, hormon takviyesidir bir ton yapay yola baş vuruyor o erkek gibi kası olan çirkin vücutlu kadınlar. Senin yapacağın spor vücudunu güzelleştirir
Herşeyi dört dörtlük yapsan bile itici bir fiziğe ulaşman 10 seneyi felan alır, yani 2 senede arnold schwarzenegger olacak değilsin korkma. Sağlıklı ve dengeli beslen, bol bol su iç antremanını yap. Kadınlar zaten yapıları gereği çok kas kütlesi kazanamıyorlar o yüzden rahat ol
Cevap
117Cevap

Fotoğraftaki kadın da 1.55 boyunda ama bana göre fiziği yeryüzündeki en güzel fizik. Profesyonel bir şekilde fitness ile ilgileniyor.
Yani doğru ölçüleri korursan ve abartmazsan garip durmaz aksine gayet estetik durur ✩
nerde 1.55 bu ya ben 1.56yım bacağım bu kadar uzun değil lan xd
trexyt size demedim
@İnsnlrdnBktmHerYrdlr giydigi tangadan fizik ve boyu uzun gorünuyor olabilir
hiç sanmıyorum
Ya ne alalkası var kisa boylularla, kısa boyun bir avantajı var eğer vücut geliştime ya da fitness sporunu yapacaksınız kemik boyunun kısalığı adelenin daha çabuk dolmasına yardım eder. Yani siz 1.76 insanın alacağı sonucu daha çabuk alırsınız. Spora başlayin yararını görürsünüz niye çirkin olsun :)
Sen merak etme istesende internette gördüklerin kadar çirkin durmazsın aksine dahada ileriye gidersin , senin internette veya orada burada gördüğün kaslı kızlar 20 yıl veya daha fazla steroidle bi sürü ilacla yapmis kisiler
Sen bi hoca rehberliginde protein shake bcaa ve creatinini temin et sürekliligini koru manken olursun valla
merhaba kısa boylu olmasanız bıle kadınların fazla kaslı olması pek göze hoş gelen bır durum degıl bence kılonuzdan memnun degılsenız hareketle kılo vermeye bakınız bol bol yurumek ımkan varsa bısıklete bınmek gıbı aktıviteler kılo vermenıze yardımcı olur ama vucut sporu ve kas yapma durumuna ben şahsen sıcak bakmıyorum kadınlarda erkeksı bır hava verıyor ve bır erkek karsısında erkeksı hatlara sahıp kızları gormek ıstemeyebılır kılo vermekle alakalı bazı tıyolar verebılırım bende sporla ugrasıyorum ancak azim önemlı
İstesen de bi erkek kadar kas yapamazsın. Yani o fitness yarışmalarına katılan erkekler kadar kas yaparım diye korkuyorsan için rahat olsun, istesen de yapamazsın. Bunun için steroid kullanman ve yıllarca çok ciddi spor yapman gerekir. 3-5 ayda olcak iş değil. Sana tavsiyem fazla kilon da varsa beslenmene dikkat ederek pilates yapman. Hem sıkılaşırsın, böylelikle daha zayıf ve fit gözükürsün hem de kasların güçlenir
Şunu da yazmayı unutmuşum, 154 boy Türk standartlarına göre pek kısa bi boy değil bence. Zaten genellikle bizim kızlarımızın boy ortalaması o civarlarda oluyor, en fazla 160 oluyorlar. 160 ve üzeri çok nadir oluyor
Biz erkekler kadar kas yapamayız zaten. Testosteron salgılamıyoruz o kadar. Gayet fit ve güzel durursun. Ben de 159’um dalga geçiyorlar:( Fazla kilom da var. Spor salonuna gidiyorum. Şimdiden kas yaptım vücudum toparladı. Kilo da veriyorum. Bir yıl sonra fit bir insan olacağım inşallah.
Bol şans🤍
Kas yapmak o kadar kolay bisey değil korkma nerdeyse 4 aydır fitness yapıyorum ağırlık çalışıyorum kas yapmayada müsait bir kütle var ama çok bir şey çıkmadı böyle çok kaslı olabilmek için çok ağır antrenmanlar yapılmalı korkma yani.
bence kısa boylu olmak ya da uzun boylu olmak meselesi değil kızlarda kaslı vücut bence itici ama bu spor yapmamak değil fit ve sıkı vücut gayet çekici kaslı vücut ile fit vücut ayrımını da yapmak lazım tabi
Dalga gecmek icin boya gerek yok ki insanlar icin sen sadece kendine bak nasil iyi hissediyorsan oyle yap ama uzun olunca iyi olurum diye uzamaya calisma uzunun da derdi ayri 😅
ben de aynı boydayım eskiden cok takardım ama hic önemli bi sey degil cidden. hic takma boyunu. dalga gecenleri takma cevabını ver gec
Bence güzel duruyor kadınlarda kas ve yapabilirsin sporu hayatının bir parçası haline getirdiğinde inan bana insanların ne dediği umrunda olmayacak
Ne güzel uzun olmandan iyidir. Kadın uzun olunca değil narin olunca daha hoş olur bence. Boy erkekte önemli kadında değil. Bence fazla abartmadan yapabilirsin., İster uzun ister kısa olsun aşırı kas hoş durmuyor bence.
Bence yapma minyon kal daha iyi kötü gözüküyor kaç yasindasn bilmiyorm ama olduğunda da fazla gösteriyor bazı kişilerde
Kadınların çok kaslı olması zor zaten. En fazla biraz karın kasların olur, kolların vs güçlenir. Piliç gibi bişeye benzemezsin korkma😕
Hayır alakası yok spordan anlamayan erkekler yorum da belirtmişler yine yok kötü durur yok kötü gözükür kadınlara kas yakışmaz size ne kardeşim
Erkek gibi kas kütlesi olusmuyo merak etme kas kutleni artirabilirsin bi sorun olmaz daha sıkı görünürsün
Steroid kullanmadığın sürece sadece antrenmanla ne kadar kaslı olabilirsin ki? Korkma yani çok da hacimli gözükeceğini sanmıyorum.
Fit ol bence kaslı olmak uzun Ya da kısa kızlara yakışmıyor ne öyle bizdenmiş gibi 😅
Ayrıca kısa kızlar bence daha tatlı
Sen bu halinle her anlamda ne denli muhteşemsin , bilebilmeni çok isterdim. Dalga geçenleride boş ver.
Boyla alakası yok kas yaparsan fit olman seksi görünmen anlamına gelir bende 170 boyundayım garipye görünmüyorum emin ol
O kadar kötü görünecek kadar kas yapacagına inanıyormusun. Fazlası iyi olmaz.
Kas öyle 'karar veren herkesin' yapabildiği bir şey değil knk. Sen zayıfla yeter.
Sen kas yap
Zaten kadın olduğundan fazla yapamazsin
Minyon kızlar her zaman ilgimi çekmiştir hafif kaslı da oldun mu yeme de yanında yat 😋😋
hafif kaslı ve fit olmak her boydaki kadına yakışır abartılmadığı sürece. :)
Kesinlikle benim de merak ettiğim bi sorunun cevabı 😊
Kısa boylu bir kız meth yaktığı zaman kötü gorunur bıktım artık görmekten
Hayır. Ne fit kadın derler. Ayrıca kas gücünle de çoğu insanın ***** koyabilirsin. 😄
Hayır daha dinamik bir görüntü sağlayacağından daha hoş daha alımlı duracaktır.
Neden böyle düşünülüyor anlamıyorum, gayette estetik görünürsün.
kısa veya uzun fark etmaz bana göre kas kadının zerafetine gölge düşürüyor.
zayıflamak ayrı kas yapmak ayrı
Evet, hem de çok garip görünür.
Tıpkı kısa erkeklerin kas yapınca gorile benzemesi gibi
Garip görünmez ama fazla parçalı bir görüntü olmamalı.
Kas yapmayın bence vücudunuzu sıkılaştırın derim kas itici geliyor kadınlarda.
Kızların kas yapmasına gerek yok fit olsun yeter 😀
İnsan özgür hissettiği gibi davranmalı iyi hissediyorsa yapmalı
Bence görünebilir ama genel olarak kadında garip görünür.
Bişi olmaz bende 1.58 ve kol Kasım sıkı karnım vs var işte her şey yap sen de
Sevisirken rahat edersin. Ayrica boyuna uygunda cok erkek var.
Bence gözükmez ama hayvan gibi de yapma normal bir kas yap erkek vucıdu gibi olmasın çok itici olur
Sana ben bizim salonda boyu 1.54 olan kız göstereyim, resmen afet.
Sanki orantı olmadığı icin garip oluyor vardı burada bir kız görmüşsünüzdür
Kas yapcam derken zaten kas yapamican garip gözükmez o yüzden
Bence fit bir vücut her zaman için iyidir uzun kısa konusu saçmalık
Aslında kendine olan özgüveni artar fiziğinin fit ve daha ilgi çekici olduğunu gösterir.
Garip görünmez tabiki. Ek takviyeler kullanmadığın sürece çirkin bir görüntü de oluşmaz
Bence hiç kötü gözükmez. Spor yapmak güzel bir şeydir. İnsanı zinde bırakır ve vücudunun kötü gözükmesini engeller her şeyden önce. Toplum içine çıktığında daha özgüvenli olursun. Bunun için fitness önerebilirim.
Benim de 1.50 sen yine iyisin 1.54 sun öz güven düşüklüğü yaşıyorum kilom 68 😔senin kilon kaç
4 cm farkı önemli mi diyorsun 😅😅
Sorma şu boy olayı bende de sorun.. 😅😅
Buçuk insan gibi 😅
Neden garip gözüksün önemli olan kendine yakıştıraması.
Zayiflasan yeterli bence kas olarak kilo alırsın bu sefer de
kaslı bir bulldog gibi gözükür. Seven de olur iğrenen de. Sen nasıl istersen öyle yap.
Kas yapan her kadın garip görünür. Makyaj yapmış bir erkek gibi düşün.
Bunun yerine belini inceltmeyi ve squat çalışarak kalçana şekil vermeyi tercih edebilirsin.
Boyunla dalga geçenler açıp kıçlarına gülsünler :) boş ver dalga geçenleri...
Erkekler kısa boyla kas yapınca çok kötü komik gözüküyor
Spora başla. Zaten erkek gibi durman veya garip durman imkansız çünkü hormonal etken kaslarda çok fazla. Eğer testesteron hormonun veya hormonal bozukluğun yoksa muhtemelen sıkıntı yaşamazsın.
Kas yapmadan atletik gorunursen super olursun. Asiri olmadan kas yapmanda kotu durmaz.
Çok istiyorsan hafif karın kası yap ama zayıflamak yeterli olur sana diye düşünüyorum
Kısa boylu olabilirsin ama kaslı kız mide bulantısı yapar bense. ne o öyle ya yagli olacak bambil bambil
Sadece sıkılaştırıcı sporlar yap , yürüyüş yap ve dengeli düzenli beslen cok fazla kas kütlen olmasına gerek yok
Evet garip görünüm olur ama çok fazla kaslı olursan olmaz bazı örnekler var internette en iyisimi belli bir formda kalmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?