Beşiktaş'ın brezilyalı yıldız futbolcusu Josef de Souza, FIFA 22'de Beşiktaş'ın kadrosunda kendini bulamayınca Twitter hesabından tepki gösterdi. Paylaşımında bir video paylaştı ve şöyle bir açıklama yaptı;
Souza "Sanırım birini unutmuşsunuz. Bakıyorum bakıyorum göremiyorum. Bir daha bakıyorum yine göremiyorum. Ben neredeyim? Sizde sorun. "Josef nerede?"
FIFA 22'nin kadroya almaya unuttuğu Josef de Souza, tepki gösterdi! Souza "Ben neredeyim?" Hangi futbolcu oyunda olmasa da olur?
Josef De Souza'nın Sivasspor maçındaki faulünü gördüm izledim ve içimden dedim ki Josef De Souza bu faulü sırtında Fenerbahçe forması varken yapsaydı ve kırmızı kart görseydi en az 3-5 maç ceza alırdı dedim.
Ligin içine ettiler valla bir de kendilerine şereflibilmem ne falan diyorlardı sanki kendilerinde varmış gibi başkasının başına haksız bişey gelse ses yok aynı olay kendilerine oldu mu kıyameti koparıyorlar
Ana Sayfa > Spor > Sorular > FIFA 22'nin kadroya almaya unuttuğu Josef de Souza, tepki gösterdi! Souza "Ben neredeyim?" Hangi futbolcu oyunda olmasa da olur?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Seni unutmuşlar bee zaten olsan da aynı olmasan da şdldkd
EA Gamas "Beşiktaş'ı unutmadığımıza şükredin." Dkdld
Keşkee nerde o günlerrr şspsosjs
Josef De Souza sevinmelisin seni kırmızı kart görmekten kurtarmışlar daha ne istiyorsun.
Küçük takımın küçük ve dokunulmaz torpilli futbolcusu 😀
Rosier değil miydi o ya 😃
Rosier'de aynı Josef De Souza'da ben arada pek fark göremiyorum.
Peki sahaya 12 kişi çıkmalarına ne diyorsun valla bu kara tavuklar işini biliyor
Josef De Souza'nın Sivasspor maçındaki faulünü gördüm izledim ve içimden dedim ki Josef De Souza bu faulü sırtında Fenerbahçe forması varken yapsaydı ve kırmızı kart görseydi en az 3-5 maç ceza alırdı dedim.
Ligin içine ettiler valla bir de kendilerine şereflibilmem ne falan diyorlardı sanki kendilerinde varmış gibi başkasının başına haksız bişey gelse ses yok aynı olay kendilerine oldu mu kıyameti koparıyorlar
Şerefli ikincilik ve üçüncülükten bahsediyorlar Memiktaş Jimnastik Kulübü 😀
Bu iyi gibiymiş seksi
Bizim takımlar olmasa da olur :D
Turkiyedeki takımları gaale almıyorlar sanki