Frankfurt - Fenerbahçe, Galatasaray- Lazio mücadelesinde takımlarımızın galibiyet bekliyor musunuz?


Fenerbahçe'li bir taraftar olarak, ülke puanı açısından iki temsilcimize de canı gönülden başarılar dilerim. Ülke puanı söz konusu olmasa da aynı temennilerde bulunurdum. Ülkede oluşturulan futbol iklimi kaos üzerine olduğundan, iyi dilekte bulunan insanlar bile yadırganıyor.
Fenerbahçe en kötü berabere kalır bana göre.
Beraberlik olur mu bilmem ama fenerbahceden umutluyum. 😅
Cevap
13Cevap
Bir Galatasaraylı olarak Avrupa’da oynayan bütün takımların yenmesini isterim. Umarım Beşiktaş’ta çıkar gruptan Galatasaray’da Fenerbahçede.
Fenerbahçe 1-1 berabere kalır, galatasaray ise 2 veya 3-1 yenilir...
Gs den mağlubiyet
Fenerden galibiyet bekliyorum.
Hadi inşallah..
Galatasaray ya kaybeder ya beraber kalır. Fenerbahçe ise en kötü berabere kalır.
Bakalım cimbom nasıl bir sonuç çıkarıcak?
Frankfurt 1-1 Fenerbahçe
Galatasaray 1-2 Lazio
guzel oluccak insallah :)
Fenerbahçe bir adım önde Galatasaraydan umudum yok
Umarım kazanırlar ama pek ümitli değilim
Umarım iyi sonuç alırlar
ikisi de yenilecek tahminlerim o yönde
ikisi de berabere kalır gibi..
iki maçta zor baya
İkisi de kazanır
sert sonuçlar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?