Hepimiz biliyoruz ki erkeklerin futbol maçı izlerken herkesle iletişimi kestiği televizyona kitlendiği gerçeği var. Hal böyle olunca da biz kadınlar boş durur mu? Durmaz🙊 İlgiyi kaybetmeyi sevmeyiz bir kere🙂 Maç izleyen erkeğe yerli yersiz sorular yağmuruna tutarız. İşte tam da burada erkeklerin sabrı zorlanır. Kadınların maç izleyen erkeklerin sabrını sınadığı o soru nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru ✌️
Kadınların maç izleyen erkeklerin sabrını sınadığı o soru nedir?
Benim hiç direkt yanımda olmadı ama mesaj atıyordu maç izlediğimi söylüyordum he tamam deyip yazmıyordu. Maçı çok koyu izlemediğim için boş boş top çevirirlerken tekrar yazıyordum bazen merak ediyordu maçı özetliyordum falan çok güzel hissettiriyor aslında sevdiğin bir insana sevdiğin bir şeyi anlatmak. Dışarıda maç oynarken -ona haber vermeden çıkıyordum evet çünkü unutuyordum yazmayı- birkaç kez kızdığı oldu neredeydin neden cevap vermedin gibi de yani maçta olduğumu söyleyince tamam diyordu ne olabilir ne kadar büyüyebilir ki o da benden kaynaklı unutmayıp yazmam gerekir maça çıkıyorum diye.
Herkes değil bende severim maç izlemeyi hatta zamanında çok iyi oynardım arada sırada top var oynarım sektiririm fakat iletişimi kesmem milli maç değilse maç herşeyden sevdiklerimden nemli değil
Maça ilgisi olan bir kızım. Seyretmesini severim dolayısı ile terimlerede vakıfım. Fakat aynı şeyi annem için söyleyemiyorum 🤦♀️ babamla birlikte maç izlerken, faul ne demek, penaltı nasil veriliyor, ofsayt nasıl oluyor, ön libaro oyuncuları hangisi oluyor, sarı kart görünce ne oluyor ki, yanforvet hangisi oluyor.. gibi sorularla epey sabrımızı zorluyor sultan hanım 😂
Maçı izliyorsun Ofsayt çalıyor hakem, "Öyle ofsaty mı olur?" diyorsun ve o sırada o soru çınlıyor kulağında "Aşkım, Ofsayt ne?" o an hayattan soğuyorsun.
Maç başladı spiker maçı anlatıyor, 1 saat kadar maçı izlemişsin o soru geliyor "Aşkım, Hangisi bizimkiler, kırmızılar mı maviler mi?" sanki boncuk rengi soruyor.
Maç çok güzel gidiyor, tam gol olacak o sırada o ince ses beyninde şimsekler çaktırıyor. "Aşkım ben sıkıldım, dizi izleyelim mi?"
Valla 90 dakika ilgi görmeden yaşayamayan şımarık kadınlar kadar sabır sınayanı yoktur herhalde…
bence o soru maç dışında herhangi bir konuda sorulan sorular. Saçım nasıl olmuş, yarın annemler gidelim mi🤣🤣🤣 kilo almış mıyım bynlar daha bir felç eder insanı
Soru değil de hani şöyle bir yorum yapıyorlar " 22 kişi bir topun peşinden koşuyor.. " işte böyle bir yorum yapmasalar daha iyi 😅 sonuçta zevkler ve renkler tartışılmamalı 😊
Sorunun içeriği pek önemli değil 2-3 tane sorsa fıttırırız zaten ama sevgilim yanımdayken izlemem zaten onunla ilgilenirim veya maçın özetini izlerim benim için o kadar da önemli değil
Bir kaç kez başıma gelen olaydır. Maç esnasında ofsayt olunca bana sordular "Ofsayt nedir?" diye biraz sinirlendim maç esnasında saçma bir öfkem var ama öfkemi dışarıdakilere yansıtmadan maç bitince anlatırım dedim ve maç bitince anlattım