Her gün severim ama en mükemmeli pazar sabahı bence ☀️ ve ardından güzel bir kahvaltı 😋


Spor için haftanın 4 günü benim için ideal..
Pazartesi, çarşamba, cuma, pazar..
Hepsinin arasında 1' er gün bıraktım. Oda vücut dinlenmesi. gerektiğini düşünüyorum. Çok fazla vücudu yormamak gerekiyor.
Ayni benim rutin gibi birer gün arayla 👍🏼
Cevap
16Cevap
Salon Pazar kapalı benim 😏 o yüzden genelde 1 gün antrenman 1 gün istirahat yaparım.
pazartesi çarşamba cuma cumartesi toplamda 4 gün gidiyorum
En güzeli bi gün arayla 3-4 gün. Kola gelsin 😊
Hafta ici her gun yapiyorum haftasonu da dinleniyorum simdilik. Ilerde Cumartesi de gidebilirim ama simdilik bu tempo iyi geliyor.
Strese gerek yok zaten insan dinlenmek istiyosa dinlenmeli. Ben zarar bile veriyorum bazen sanirim bedenime
Oyle tabi ama fazla rahatlikta iyi degil. Aradaki dengeyi tutturmak onemli olan. Bende yaklasik 2 senedir yapiyorum ondan vucudumh taniyorum artik.
Keşfetmişsindir neyin iyi veya kötü geldiği
Kolay gelsin 😊
Her seyi kesfetmesem de vucudumu taniyorum az cok evet. Yine de her gun yeni seyler ogrenmeye devam ediyorum tabiki. Tesekkurler, sana da kolay gelsin.
Teşekkürler 😊
5 gün spor yapıp 2 gün dinlenirim diyordum ama her zamanki gibi yine spora yazıldım ve gitmiyorum asdjdk
Bana da öyle diyorlardi 3 sene olacak 💪🏼
Salona gittiğim dönemlerde Cumartesi hariç her gün gidiyordum. Artık kendime ait salonda istediğim her an gidebiliyorum
Hocam bu altgöbek erir mi doğruyu söyleyin 😅
Karin bolgesi için beslenme cok önemli. Antrenman işi kolay 🙂
Elbette erir gider
Mekik bile fayda eder şekeri hayatından çikarirsan diyosun of of 😅🙄
Eh tabi ama daha güzel alt karin hareketleri var mekik yanina eklenecek hareketler
Valla bilmiyorum bu konu hakkinda da sormuştum bi soruyu zamani var sanirim dedigin gibi en son gidecek hrrhalde 😅
Maalesef karın bölgesi uğraştırıyor 🙂
Uğraşiriz hocam sağol tavsiyelerin için 👍🏼
3 gün yapıp 1 gün dinleniyorum. Günleri de buna göre ayarlıyorum belirli bir günüm yok.
Bu değişikmiş ben ağirliği hep bi gün arayla yaparim
Sana kolay gelsin öyleyse biz daha acemi sayiliriz 😅
Teşekkürler 😊
Genelde Pazartesi, Çarşamba ve Cuma.
3 ideal galiba 👍🏼
Tabii.. kişiden kişiye ve daha çok amaca göre değişir, ben aslında daha çok 4 kere giderim bazen 3 olur ama 2 veya 1 olmaz. 5-6 kere gitmeyede gerek yok ozamanda over traininge kadar yolu var, kas gelişimi için 3 gün gitmek ( tabiki 1 gün ara vererek ) en iyisi.
Ben de öyle biliyorum 👍🏼😊 fazlasi zarar
Aynen öyle.
Hafta sonları hariç her gün
Çok iyi 👍🏼
Spor yapmıyorum sevmiyorum
Ihtiyaci olmayan sevmez tabi 😅
Benim ihtiyacım olmadığını nerden anladın evet gerçkten fit birisiyim zayıf bile sayılırım hatta 😁
Tahmin 😅
Pazar haric her gün yapiyorum
Yani kimi de dinlenmek için tercih ediyor 😊
Salı, Çarşamba, Perşembe, cumartesi
Değişikmiş dağilim
neden
Yani kimi 1 veya 2 gün ara verir sende belirli rutin yok iş saatine göre belkide
Cuma, pazar ve pazartesi ara veriyorum ben. Kendimi alıştırdım buna şahsen :D
Cumartesi de ara cok uzun olmasin diyr anladim
Kolay gelsin 😊
Teşekkürler :)
Hiçbir gününü. Spor yapmıyorum
Bu da bir tercih 😊
Uyurken de kalori yakılıyor tabi
Bu aralar nerdeyse her akşam salondayım
Her akşam mı 🙄 fazlasi iyi değil ya iki günde bir yapın derler
Yani ben biraz veteran çalışıyorum
O zaman başka beyfendi kolay gelsin size 😊
Teşekkürler hanım efendi 😊
Zaman bulduğum günleri
Strese gerek yok 👍🏼
Sabah 6 da..
Mükemmel kalkabiliyorsan 👌🏽
Sabah spor yapacagim diye yatinca öyle oluyordur muhtemelen
Ne güzel 👍🏼
Hafta içi 5 gün
Maşallah 😅
O kötüymüş ya benimki 7/24 o yönden çok iyi ama yasaklar yüzündense bilemem
Veya geceleri icin de iyi oluyor. Evet bu durumdan faYdalanan cok oldu haklisin
Teşekkürler 😊
Her gün tercihim
Her gün aynisi mi
Hayır değiştiriyorum
En iyisi farkliymiş zaten kolay gelsin 😊
Teşekkür ederim sizede
Her gün
👍🏼👍🏼
Spor tercih etmiyorum 😂
pazartesi çarşamba cuma
her gün yaparım ufak da olsa
Pazartesi, Çarşamba, Cuma en ideali bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?