Sırbistan filenin sultanlarını 3-1 yendi bu konu hakkında düşünceleriniz ne?

Ben maçı ful izledim ilk set güzel oynadık ebrar sayesinde aldık 2. Sette hatalarımız oldu fakat 3. Sette neden takımdan ebrar alındı yerine mavi kafalı girdi bilmiyorum 22 sayı atıp ısınan oyuncu varken onu takıma alıyorlar (adını unuttum)
Sırbistan filenin sultanlarını 3-1 yendi bu konu hakkında düşünceleriniz ne?
Cevapla