Merhaba, Bir "Spor" sorusuyla sizlerleyim ⚽, Bugün Beşiktaş Onursal Başkanı Süleyman Seba'nın vefat yıl dönümü. Beşiktaş'ta hem futbolculuk hem de 16 yıl boyunca aralıksız başkanlık yapan Süleyman Rıza Seba, aynı zamanda MİT mensubudur ve Hakkı Yeten ile birlikte Beşiktaş'ın 2 onursal başkanından birisidir. İşte 4 büyüklerin Seba için yaptığı paylaşımlar:
Beşiktaş Jimnastik Kulübü’nün Onursal Başkanı Süleyman Seba’yı, vefatının 7. yılında saygı ve rahmetle anıyoruz. pic.twitter.com/RKp1I4g7CE— Fenerbahçe SK (@Fenerbahce) August 13, 2021
Onursal Başkanımız Süleyman Seba'yı saygıyla ve rahmetle anıyoruz.
Türk futbolunun unutulmaz isimlerinden Beşiktaş JK Onursal Başkanı Süleyman Seba'yı, vefatının 7. yılında saygı ve rahmetle anıyoruz. pic.twitter.com/Ijnuz23Nqj— Galatasaray SK (@GalatasaraySK) August 13, 2021
Kupalardan daha değerlisi; Beşiktaş ile özdeşleşmiş efsane oyuncular, özkaynak ekolü, şerefli ikincilikler, gelecek nesillere tertemiz bir Beşiktaş ahlakı bıraktı. "Beşiktaş'ı üzmesinler" sözü bizim de O'na sözümüz olsun. Üzemeyecekler büyük Başkan, ruhun şâd olsun #SüleymanSeba
Süleyman abimiz türkiyede ki başkanlar arasında en önemli isimlerinden biridir! Hem adamlığı hemde rakiplerine karşı olan saygısından dolayı türk futbol tarihinde örnek alınacak isimlerin başında gelir süleyman başkan! Mekanı cennet olsun süleyman abimizin...