Takımımın maçını ev sahibi takımın tribününde izlesem sıkıntı olur mu?

Maçlara deplasman taraftar yasağı gelmesiyle takımımın deplasman maçlarına gidemeyeceğim sanırım. Ama ben takımımın maçını ev sahibi takımın tribününde izlesem sıkıntı olur mu?
Takımımın maçını ev sahibi takımın tribününde izlesem sıkıntı olur mu?
Cevapla