Sevgiliniz veya eşiniz şehit olsa ne yaparsınız?

Sevgılınız yada eşiniz yada ne blım yakın akrabanız şehıt olsa cenazede onun ıcın aglar mısınız yoksa hıcbırsey olmamış gıbı davranır mısınız.hanı ölen kişi uzulmesın dıye. mesela benım sevglm dıyo şehıt oldugum zaman sakın aglama guclu ol cnku ben ölmedm ölmicem dıyo
Sevgiliniz veya eşiniz şehit olsa ne yaparsınız?
Cevapla