







Bir GS taraftarıyım sıralamam şu şekilde!
BJK'nin üç forması da iyi bence
Sonra FB geliyor onların da klasik çubuklusu iyi diğeri de fena değil.
Ama GS formaları en kötüsü. Kaç yıldır berbat formalar giyiyoruz resmen. Bu sene sadece siyah formamız iyi. Parçalı formayı bile berbat ettiler seneden seneye...
Fenerbahçe Puma ile anlaşmış niye ki Adidas da gayet iyiydi. Fenerbahçe'nin formalarına bakılacak olursa aynı tarz olmuş geçen seneki formalarla ama güzel.
Galatasaray'ın ev sahibi forması ve 3. ncü forması güzel.
Beşiktaş'ın ev sahibi forması güzel. Beşiktaş'ın gri forması orta ama siyah forması güzel.
Hacı bu formalar hep aynı bee aynı şeyin laciverti yani. Kopyala yapıştır misali.
Beşiktaşın üç forması da güzel Galatasaray'ı sadece ikinci fotoğraftaki üçüncü forması güzel. Fenerbahçe zaten klasik renklerinde ama çubuklusu her zaman daha hoş görünmüştür bana
Cevap
9Cevap
3 takımında formaları gayet güzel olmuş bence. Tasarımlar bu sene harika
Beşiktaş formaları ve Fenerbahçe formaları çok güzel olmuş Galatasaray'da fena değil ama farklı model olabilirdi güzel yinede 3 büyük takımın formaları
Galatasaraylıyım ama Beşiktaş’ın formalarını renklerinden dolayı böyle hep daha bi klas gözüküyor gözüme
basta Galatasarayinkileri beğenmedim ama sahada güzel duruyorlar ve ayrıca iki günde 2 milyon tl gelir elde etmişiz 😊
Galatasaray’ın tasarımcısını acilen değiştirmesi gerek
Gs lı olarak 1 numara yine biziz lakin BJK I da beğendim
Gs dandik
Bjk beyaz forması Gaziantep formasına benzemiş
Fener'in ikinxi forması yine kötü
Galatasaraylı olarak söylüyorum ki fenerin forması daha güzel olmuş bizim forma eh işte
Akasya durağını izlemedim bilmiyorum ama oğulcanın üstündeki güzel, Beşiktaşınkini beğenmedim
Ayy ne kadar da güzhelll ve asilll💛💙💛🤩😍
Hakket yaff niye yohhh😱
En iyi fener yalan yok objektif olun
Her zaman ki gibi çok zevkliyiz ❤️💛
Beşiktaşımın her zaman ki gibi asil. 🦅❤️
Normal
Jasjsjsj
Hep asil hep 🦅🖤🤍
Fenerliyim resmen b*k gibi. Hele gs🤢🤮
Galatasaray 💛❤
Gs harika
Daha iyi olabilirdi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?