Güncellemeler
+1 yıl
Foto koyamadım ya.
Bahsettiğim iki forma biri sarı lacivert çizgili olan, diğeri gri olan.
Doldurmak dediğim de isim ve forma numarasıydı.
Bahsettiğim iki forma biri sarı lacivert çizgili olan, diğeri gri olan.
Doldurmak dediğim de isim ve forma numarasıydı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çubuklu. Fkt artık fenerbahçe büyüklüğünü sadece Fenerbahçe değil herkes biliyordur 2011 sezonu şampiyonu Fenerbahçe ayrica 1959 öncesi kupa sayıların da branşlar da, Fenerbahce üstün, Fransız lar algilamaz.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
@Donjuan1psikopat Gülüs. 😆 iyi Pazarlar.
Komik baya 😂sanada ondan
@Donjuan1psikopat Bana niye komik olsun galatasaray li gülüşü bu senin ki. Arşivler karışacak hali yok.
Belli ki anlamada sorun var 😉😂😂sana komik demedim zaten bana komik, genel olarak komik dedim iyi oku. GS lı gülüşü diye bişey yok zeka kapasitesi sınırlı insan.😂aşırı gülüş olan emojılerdi onlar bile zoruna gitmş , ne olcak arşivlere ne olcak 😂😂😂
Bi ne dediğini kendin anlasan önce 😂
Fakat ı fkt yazan , kısmı tembelliği olan yorumun alayı boş saçmalık olan, kendini kandırmak olan komik aptalca yorum
Benım gülüşlerim normal , da senın şu yorumların verdiğin cevaplar tam bir kıt, aptal fb li yorumları 😀tıpatıp aynısı
@Donjuan1psikopat yok mu gs li , gülüşü 😈bence var. Hiç denk gelmemiş gibi yazıyorsun bir de büyüğüm. Sen varsın işte. Neyin komik olduğunu mu açıkladın. Çok güzel ima etmiş sin. ee simdi arşivleri de degistirirsin olmayan kanitlari niye yazayım buraya.
Yok tabi :)) lan niye , nasıl denk geleyim.
La ne kadar boş konuşyon be:))) ergenkafası var. ne büyüğüsün.
Harbi canımsın sn😂😂😂ne anlattım sen şimdi bu yorumda.😂😂😉bi bk anlamadık ne arşivi , ne komik olmayı anlatması direk belirttim güldüm komıkti dedım hala mı anlamadın neyin kafasını yaşıyon cocuk. Sencelerle olmuyor, biişe de ima etmedim direk lafı caktım okey
Arşivlerde göreceli yer mi koçum büyü de gel hadi
Fitne yi bırakalım. İnsanlar bun dan beslenmiyor ben spor dan örnek verdim gerçekleri iki taraf da biliyor galatasaray tarihin de ne yolsuzluklar yaptığını.
Soruya verdiğin cevap alakasız, boş , göreceli tahrik edici , aptalca.
Yetmedi bana verdiğin cevaplar da öyle 😂😂bu da senın zeka kapasitesni algı kapasiteni, cahilliğini gösteriyor 😉ben diyorum pamukkale sen diyorsun çanakkale. Sen git de aile arşivini araştır😉😂😂😂
Fenerin tarihine gülüp kendi yenilgilerini unutan klüp fener kötü olmaz asla hisselerini ben mi açtım turkiye de en çok sportif tesis işletmesi olan tek klüp FB.
Fitneyi bırakalım mı 😂😂😂e bırak o zaman soruda yapmadınmı. GS dan sanane bilader soruda GS mı dedi kız, ben GS lıyım dedımmı bjk Trabzonspor antepsporlu da olabilirim GS la derdin korkun ne bu kadar😂😂iki taraf biliyor ha şu yorumu yaparken bile fitne yapıyon pislik yapıyon cirkeflik yapıyon şu lafları kalabalık ortamda GS lılara söle dalarlar sana koçum sana göre gerçek olanları yedirirler sana ayık ol. Tarihi pisliklerle dolu olan fenevdir haddini lafını bil. Fb de GS da tüm ülkede biliyor fb in ne mal olduğunu dünya şikeci diye biliyor konuş sen daha boş boş
Boş boş konuşyon, aptal çocuk
😂😂
İnsanlae bealenmıyorsa yapmayacaksın sende anladı. lafını haddini bileceksin. Genelde kulübünün yaptığı gibi cirkef pislik olmayacaksın
Tarih nerde :))) ulan salak tarihe mi güldü cm ne tarihe neyden bahdediyon sen bi bk anlamayıp dediklerımden iline geleni yazıyon. İyi bk ettnniz hisse, tesis açınca :)) övünün. yenilgi olunca ne oluyor yenilgi olmasıyla, tarıhde pislikler olması bir mi çok boş konuşyon çocuk, alakasız saçmalık. siz mi büyüksünüzzz😂😂😂topuk yaylasında kupa alın da yıllar sonra kupa görün pabucumun büyük takımcığı
Olmayan kanıtlarmış
I😂😂😂😂😂
Tineri bjk lılar ceker sizin kafa güzel olur.. 9 yıldır kupa yok, canları sıkılınca 29 kupa algısı yaratılır kupa isteriz kupa isteriz 29 var sizden cok😂😂😂zavallılar
@Donjuan1psikopat Aile arsivin den gs fener le spor kluplerini özdeşleştirmen e baktım , da onun şimdi bu konuyla bağlantısı yok , aile de farkli takim tutan olur ya da hic tutmayan fener yıllardır bu camia da , Galatasaray la olan rakip görme durumu da bun dan , ben çirkef değilim rakamsal veriler le tesislerin hepsini buraya mi atayım gerek duymuyorum ve ayrıca gs li biri beni niye darp etsin İstanbul un iki büyüğü var fener gs Fkt istanbulu da bi semt görmüyorum diger insanlar gibi taraftar nüfus yoğunluğu na göre fb bjk daha üstün ben hadsizlik yapmadım öyle de bi şey durduk yere yazmm gs fransız klübü yazdim çirkeflik mi oluyor şike surecin de fb aklandı olaylar bitti kararlar verildi hala sikeci fb algısı. Fener in logusu🌿 feneri zavallı yapmaz bunu turkiye bilir her neyse saygilar.
Yaz yaz boş insan😂😂sonra döncem SNA emi evladım
@Donjuan1psikopat İnş , paronayak ettin bir saat olmadan tebrik ederim. İğneleme den durmaz hiç tm büyüğüm dön o hal de.
Vay destan ilk yorum:)) neye baktın neye baktın, ulan sen alaka kurabiliyon mu da bağlantısı yok diyosun😂😂 madem anlamadın , alaka kuramadın konuşmayacn koçum. Kac saattir alakasız konuşan sensin.
Ailede kimler ne tutar, aynı tutarlar dedik mi 😂şu göz tırmalayan kelimeleri parçalama şeklinde cümlelerin kelimelerin yok mu zaten. türkçe nin içine ediş, sen cirkefsin , aptalsın ne konuştuğunu bilmeyen şapşalın tekısın sana tesis v. b. konuları sordukmu soru bu mu, konuştuklarımj GS fb mi onların yarışı mı ne kullanıyosun cıkartsan ne rakamları😂😂istersen 50 tane tesis olsun Türkiye de de , düzgün temiz kulüp olmadıktan sonra, başarı gelmedikden sonra tırıvırıdır , yanında bişey değildir koçum. Niye mi darp etsin 😂üstte dedim niye içinde yazıyor yorumun nerenle okuyorsan kıtkafa. fkt ne ya :)) yazdı yine. sen sayma semt ise semtdir 😀semt nüfusuna göre mi takımlar büyük oluyor.😂😂hadsizsin ettiğin laflara bak. Be beyinsiz ne oluyor fransız kulübü ne demek lan hadsizlik saygısızlık olmuyor da ne oluyor bir türk kulübüne Fransız demek nedir lan o zaman fener de ermenidir , rumdur yer mi. 😂😂😂😂bitti kararlar verildi sen bu kadar cocuksun cocuk kafalıssın, o kdr herşey bitti :)) bunu rakip kulüp yaşasa aynısınuz demezsiniz adiler size göre öyle o kendinizi kandırın hep bunlarla kendinizi kandırın biz büyüğüz temiziz şöyleyiz diye. UEFA da desenıze bunları tescil eden UEFA ya dava açıp geri çekilen. algı değiş gerçekler yemişim gözü batasıca türk adaletinin , türk spor adaletinin adalet olsa fener küme düşerdi o yıl velet. Şikecisinizzz, komplo dersiniz o TFF sizi kurtardı, hükümet de el attı. salakherıf. Algı yapmayı ağlamayı siz daha iyi bilrsiniz yıllardır yaptığınız iş
Ne olmuş o yaprağa:)) neyi herkes bilir ne diyon cocuk.😂saygısızlık eden saygılar diyor.😂 fb zavallıdır onun iicin demedim onu😂
Bi bkdan da anlayıp yorum yapsan. Neye inş. 😂sen paranoyaksın zaten. iğne değil gerçekler 😂büyüğüm snde küçüklüğünü bil. şapşal
@Donjuan1psikopat Alaka kuramı yorum la alakasız o sebeble ilk konu dan , buraya kadar geldi , 81 ili semt olarak baz mi almamız gerekiyor sa , Galatasaray fransız dir nokta , 1911 de ki galatasaray kurulusun dan 6 sene sonra galatasaray 7-0 yendiği dönem de ki kadro kaç Türk vardı onu yaz , Ali Sami Yen dışın da. Buyugum Diğer kişilerin etnik kökeni ne o oyuncuların nereli olduğuna bak önce , hükümet ile fener is birliği mi yaptı o zmn yıllardır niye fener bu hal de , Galatasaray la aynı konum da olurduk ve ayrıca feneri Rumlar mi tutuyor İstanbul dan Rumlar göç edildi yüzyıl önce Ermenistan ın fener le alakası yok ve ayrıca madem öyle biz im Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı feneri tuttu , siz de siyasi dayanağı olan bi klup olarak uefa ve daha üssü ne başvurması gerekirdi gs nin sikeci olduğumuz kanitlanirdi düşen bi şey üstüne yazmak doğru değil Türkiye de fener küme düşmediyse avrupa takimi fener olsa kesin duserdi. Yani fener o sene şike yaptıysa niye aklandı ilerleyen yıllar da bunu sorarım siyaset çağdaş takımların işi değil.
Destansı sacmalama yine :))
Ne kuramı :)) kuram ne biliyon mu. Virgülleri kullandığın yerler bile alakasız , o konudan falan buralara gelmedi alakasız konuşyon net. ulan salak herif kim dedi 81 ili baz al kendın çalıp kendin oynuyon o yorumu sen çıkardın ben ne dedim orda neye neyle cevap verıyon belli değil. nokta mı 😂😂😂beyinsiz halinle nokta demeyi de biliyon aptal herif fransız değil GS bunu o küçük kafana sok. Rum takımı ermeni takımı fb. Salak herif kac türk var yok sanane 😂 türk az vardı diye fransız olunmaz beyinsiz. Aferin 1911 de ki 7-0 ı biliyon. Sen ne konuştuğuna bak önce , büyüğüm ne 😂😂😂ne alaka etnik olanlar, kac kişiymiş bilmem ne. boş konuşyon sürekli.
Yapmadı diyeni çıkar fb işbirliği yaptı demedim çevirme lafımı, onu git fb e sor yönetime sor niye bu halde😂😂😂 her yıl şike davanıZ yok sizi kurtarsınlar. yine alakasız sebep-cevap.😂tıpkı başarısızlıklarınızı başkalarına çamur atarak örtmenız Gibi bu lafın. Niye GS la aynı konumda olasın o ne alaka:)) siz başarılarda bizle aynı konumda değilsiniz bayadır da olmazsınız. Fenerıum adı nerden gelmiş bi bk bilmeyen cokbilmş. Rumlar tutuyor diyemi dedik 😂göç etsin napalm bu ne alaka:)) neremiz siyasi dayanak 😂kim nerde kurtardı bizi. Niye başvursun GS, dedıklerınden de bi bok anlasam. Avrupa da düşerdi avrupa da adalet var, onların şike yapanları kayırmıyo hükümetleri federasyonları juve falan nasıl düşürüldütse fener düşürülmedi. Aklanmadı aklanmış gösteriliyor😂😂😂kendinizi kandırın yıllar snra da UEFA ya dava açılaydı o zaman 😂şike sürecinde acılan 440 milyon dolarlık davadan neden vazgeçildi madem sonra. Siyaset çağdaş takımların işi değil😂😂
@Donjuan1psikopat Yeter aralıklarla şu soru ne hale geldi , İstanbul baz alsak da aynı olacak di sanki İstanbul da iller Türkiye değil başka yerleşim yeri , sanırım galatasaray a göre , 81 il i kapsayan başka bir metropol bir Ankara , Bursa Eskişehir vs. Ben kadro nu zu sordum sen cevap ver ben Galatasaraylı olan değilim aferin 7 0 bildim tabi. 1906- 1907 İstanbul ligi Galatasaray Lisesi gibi bir kurumun içinden çıkmasının da payı vardır. " Alıntı " galatasaray lisesi. Fransız değil de Türk mu bunu söyle ne eğitimi veriliyor galatasaray li olarak bu kadar da iyice kendini dogru ayırt etmiyorsun ya da görmek istemiyorsunuz, Galatasaray icin oluşturulan ligi FRANSIZ dili bilen turkiye den batıya gitmiş öğrenciler oluşturdu. Yoksa siz lig bulacaginizi saniyordunuz. GS ile ben aynı konum da olamm ztn fb başkasına çamur atarak bi yere mi geldi yani bu günler e kadar. Fenerbahçe başarısız olsa da her zaman iyi oynar 1911 de ki kadrodan bananeymis İstanbul ligin de papazin cayirin da ilk yenilen de fenerbahçe değil gs di resmi kayıtlara göre gidip Osmanlı arşivlerine mi bakalım illa. Yönetime soru mu soracm gerek duyma bunu fb niye sormaz en azından biz oyuncu fazladan olup borç kapatmiyoruz gerek yok fb olarak. O fenerium hisseleri su an Ali Koç da aziz Yıldırım dönemi rum lar daydi. Sen şimdi kaç yıllık koç ailesine de rum Ermeni diyorsan o senin fikrin. Ve ayrıca futbol da değil diğer branşlar a bak da öyle yazsan daha iyi. Şike surecimiz düştü yazdırma şunu 10 kere uefa da ve ya daha yetkili kuruluşlar da siyaset geçmediği verdiğin Juventus örneğin den belli çağdaş halkın takımı fb bunu da bi kabul et önce 80 ler e gel cumhuriyet dönemi sonrası İstanbul kimin fb bjk nin iyi geceler saygılar ii geceler iyi haftalar.
Sana yeter ulan sana ,😡😬😡salak. Bıkmadan usanmadan salak salak yazmaya devam ediyon rezilsin hala yazıyon utanmaz , doymadın boş yapmaya
Hangi soru ulan mal, bak bakayım kız ne sordu sen ne dedin. sığır.
Bi bk biliyormuş gibi konuşyon bi de senı de fenevinide. ulan ne İstanbul baz almasından bahsediyon be. buraya nerden geldi konu 😂😂3 ü de İstanbul takımı neyin kafasını yaşıyon ne baz alması ulan ne diyosun sen. ne metropolu kulesi ulan. sormasaydın mal konu kadrolar mıydı o yılın sanane ulan senin gibi gerzeğe ister Cevap veririm ister vermem ister hiç vermem malın önde gidenisin. Kim kimin içinden cıktı ne diyon amk😀ulan salak herif fransızca eğitim verildiyse verılmışsse misal kulüp fransızmı oluyor😂😂😂ne Gerzek sin be.
Ülkede fransız kolejleri alman koleji vs yok mu ülke fransız mı, fbjk fransız mı İstanbul fransızların elinde mi ha mal. Ulan sen ayırt edebiliyonmu bana konuşyon la daha ne konuştuğunu bilmiyon yazmayı bilmiyon, dediğimi anlamıyon kalkıp bana laf mı atıyon ergen. Lig bulmak mı 😂😂😂o ne la 😂😂senin kafana tükürem rum takımı ermeni artığı beyinsz. Olaman tabi siz GS la yarışamazsınız 😉😂😂çamur atmak fenevin işi, neredeydi nerelere gelmiş son yıllarda yek yaptığı o çamur atmak. İlk yenilince ne oluyor 😂😂rezillik mi yenene madalya mı var kafan çok küçük. Osmanlı arşivi ne alaka,😂😂kelimeleri birbirlerine kattın 😂😂😂sorcan tabı git sor niye yıllardır başarı yok koçum yönetime hocalara oyunculara sor, bizden sizene 😂iyi bak bakayım kim karda kapattı son 2 yılda 😉😂öle 2 oyuncu satmak mesele değl, onlarla bitmiyor gecen sezon sade 20 adam aldınız. İyi oynar her zaman 😂😂😂hangi dünyada yaşıyon görüyoruz yıllardır ne oynuyor. aziz dönemi rumlarda mıydı 😂😂😂o nasıl itiraf. EE aziz döneminde rumdunuz artık değlmi 😉😂😂yer mi.
Senın gibi işkembeden sallamak sallarsam bile tutarlı atarım , benjm de fikrim genelde olur yorumlarım ama senınkilerın alayı boş alayı yalan , uydurma saçmalık
Sen var ya hakkıkaten geri-zekalının tekisin 😂😂😂😂😂
Anlamlı hediye cok da ucuz :)) selpak 😉😀
ya da rulo havlu al 1 sene kullansın
Bir sene mi
1 sene boyunca ağlıyolar ya 😉😀
Bir sene dolmadan biter diyorum ben de 😉
Oo iddialı oldu bu :)) olabilir bak
Gs lımısın yoksa😀
Sayılır yani djjdnd
Sayılırı ne Galata lı mısın ne 😒😛
Eskiden gsliydim
😡😬
Şimdi
Takım tutmuyorum artık
Başkasını tutmakdansa iyi sayılabilir
Fenerbahçe kupası al 😁😃
JDJDHHDBD
Ben öyle yapıyordum
Hasan Ali Kaldırım forması al😂
Rehber sayılarla boyama fenerbahçe logosu