

İtalya 🇮🇹
İngiltere 🏴
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Gönlüm turnuva başlamadan önce bile İngiltere'den yanaydı. Zor olacak ama iş 90 dakikada bitecek. Sterling ve Sancho ilk 11 başlarsa Bonucci ve Chiellini gibi yaşlı stoperler onlar karşısında çok zorlanır ve hata yapar. Kısacası uzatmaya gitmeden İngiltere'nin şampiyonluğunu bekliyorum ben bakalım Pazar akşamı göreceğiz şampiyon kim olacak.
İtalya olacak şampiyon tabiki. Başta bu turnuvada türkleri destekliyordum gruptan çıkamadılar, sonra Belçikayı destekledik onlarda da çeyrek finalde İtalya'ya elendiler, şimdi ise İtalyanları destekliyorum ve pazar akşamı İngiltere'yi yenip şampiyon olacaklarına inanıyorum!
Yav he he İngiltere olacak şampiyon
Turnuvanın en iyi oynayan takımının İtalya olduğundan haberin var mı senin? İngiltere önce gitsin Danimarka'yı zorlanmadan alsın. Adamlar uzatmalarda kazanabildi.
Harry Kane ile Sterling delip geçer İtalya savunmasını
Tamam kardeşim sen bizden daha iyi biliyorsun futbol 😊
İtalya'nın olmasını isterim ama İngiltere olacak diye düşünüyorum. Londra'da kimseye kaybetmez bunlar. Bir katekulleyle Danimarka'yı elediler. Hiç de sevmiyorum şu İngilizleri. İnşallah İtalya olur, müthiş de bir final bekliyorum.
Cevap
13Cevap
Bu maç uzatmalara kadar gider ama İtalya alır diyorum
Bu turnuvada İtalya, İngiltere'den daha iyi oynadı. Ben İtalya diyorum. Hak eden kazansın. 🇮🇹 ⚽ 🇬🇧
Başından beri İtalya diyorum bakalım
İtalya diyorum. Hatta 2 farkla filan yenebilir.
İngiltere dağıtır, 2-0 diyorum.
İtalya alır mancini 💕
İtalya olur bence
cunku zor rakiplere karsi oynamadi ingiltere. Sadece almanya. Italia Belcika ispania karsisinda oynadi.
bu sene ingiltere güzel maçlar çıkartı
İtalya götürür :)
England 🏴
ingiltere çok iyi oyun çıkardı dün
Hakeden kazansın
italya kazanacak..
İngiltere
İtalya alacak aga
İngiltere
🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹
İtalya.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?