Serdar Dursun: Fenerbahçe, Türkiye'nin Bayern Münih'i dedi. Siz ne düşünüyorsunuz?

Hoş Geldiniz!
Serdar Dursun: Fenerbahçe, Türkiyenin Bayern Münihi dedi. Siz ne düşünüyorsunuz?
Gülmek isteyenler bu soruya gelebilir.
Biri 9 senedir şampiyon, biri de 8 senedir şampiyon olamıyor.
Bence Serdar bunu dedikten sonra bir daha sağlık kontrolünden geçmiştir 😅😅

#Wesley
Serdar Dursun: Fenerbahçe, Türkiye'nin Bayern Münih'i dedi. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla