Size değil de spora daha fazla vakit ayıran biriyle yapabilir misiniz?


Beraber yapmayı çok isterim. O tek yaparsa yaptığı süreye bakmam bitince yazacağına emin olurum. Bende spor yaparken aynısı geçerli ben yazarım arada ama yazmazsam o da bende kızamam. Sporda odaklanmak zorunluluk çünkü.
Olurum neden olmayayım. Ayni şekilde okumaya araştırmaya bilime sanata benden fazla vakit ayıran biriyle de sevgili olurum ve böyle bir sevgilim olduğu için gurur duyarım ondan
Cevap
48Cevap
Olurum, spora ve kendine ayırdığı vakte değer vermeli, hoşuma gider.
sevgilimin spora daha çok vakit ayırması beni değersizleştirmesi demektir benim gözümde
o zaman neden sevgiliyiz?
sevgiliysek neden sevgili gibi değiliz?
Olabilirim yani bende spora fazla zaman ayırdığım için anlaşmam kolay olurdu.
Hayirrrrr benle daha cok ilgilensin spor icin 1 saat neyine yetmiyo ya
Evet, spor yapsın zaten ben de spor yapıyorum az görüşsek de olur
Olurum valla hatta beraber yaparız sporu seviyorum yani
Ben eskiden çok ayırırdım şimdi günde bir saat ayırabiliyorum..
Çok spor yapan insanda kolay kolay depresyon olmaz..
Bir insanın herhangi bişeye sosyal hayatından daha fazla zaman ayırması bağımlılıktır. Durumum kendisi normal değil yani
Ben spora ondan fazla vakit ayırmalıyım. O da benim gibi spora benden fazla ayırırsa antrenör ya da sporcu demektir. Bu da iyi bir şey
Spor eğitmeniyim işime zaman ayırmak zorundayım birlikteliklerim de oldu işimi veya sporumu bahane eden olmadı
Bunu bana sürekli empoze etmeye çalışan biriyle yapamam
Herhangi bir şeye benden daha fazla vakit ayıran biriyle sevgili olmam şahsen :)
Benden daha fazla vakit ayiriyorsa spora ozaman daha fazla spora odaklanması için ayrılırım 😅
Sevdiğim olsa spor benim sevgilim değil çiçeğimle ilgilenirim sizlede aynı şekil ilgilenirim
Olurum çünkü ben de spora vakit ayırıyorum aynı dili konusuyor oluruz 🙂
1 saat fazlaysa sımıntı olmaz ama 2 saat ise olmam ödmfdknsj
Olunmazmı ab. Akşama kadar yatmasından iyidir
Olunur beaaa
Rahat ol aabiiibeeaaaa
Akşamda yatakodasında spor yaparız beaaaaa
Olmazmı abi olurdur beaaaa
Olurum. Hayatıma aldığım kişilerin günlük rutinlerine müdahale etmem.
Tabii ki sporuna vakit ayırması güzel ama beni aksatıcaksa eğer olmaz.
En çok bana ayırsın sporunu da yapsın ama en çok ben 😂😂😅
Sporu severim ama uygun ortam ve zaman bulamıyorum bu aralar. Ev taşıyorum
Olurum bende spor seviyorum birlikte yaparız sorun olmaz
her şeyin fazlası zarardır. günde 1-2 saat yapar daha fazla ne kadar yapabilir ki zaten.
Ben de spor çok yaparım da ve severim. Her şeyin de bir tozu olmadı ama spor yapan biriyle olmayı isterim
Evet benim için fiziğine bakıyor o spora gittikçe bende o boş zamanda mutfak yolunu tutatım sorarsa stresten yokluğundan dolayı
Ben hiç vakit harcamiyorumki.
Ama uğraşsın sıkıntı değil spor yapan insan severim.
Yar ben sporun ta kendisiyim
Asla. Gereğinden fazla spor aptallıktır
Ne kadar süre spor yapabilir ki bir insan😕
Olurum benle oluyorlar😅
Banane yapsın sürekli dırdın yapacağına dimi
Dakika hesabı mı yapıyoz
Beraber spor yapmayı teklif ederim mis gibi. :D
Olurum tabi, birlikte yapalım hatta.
Efsane bişey olur, kaçırmam o fırsatı
Sporu benimle yapmalı..
Yok gerek vaktinin çoğunu bana ayırmalı yoksa olmaz
Çok fazla vakitte ayirmasin
Evet Sevgili Olurum Tabikide
Ayak uydurup birlikte spor yapınız.
Hayır olmam onun ilgi odağı ben olmalıyım
Evet olur kendine değer veren bana da verir
Beraber yaparız
Olurum hatta hoşuma gider motive olurum
Olur ama abartmasın
Sporuyla ona mutluluk dilerim
Olurum
Neden olmasın :) Bana ne gibi bir zararı olabilir?
Olurum. Net
Olurum
Beraber spor yapsak daha iyi
Kaldı mı öyle kızlar
Hayır
Hayır başka erkeklerle spor yapar
Hayır olmam.
Olmam
Beraber gideriz
Olmam
Olurum
Beraber spor yaparuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?