Kuvvetli kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ya bence kız dediğin zarif olmalı ne biliyim narin olmalı... Benim bir arkadaşım var dışarıdan çok nazik gözüküyor ama bakıyorum tek seferde 7-8 barfiks çekiyor, yaklaşar atıyor hatta bacaklarına ağırlık yerleştirip baş aşağı kendini çekiyor falan. Yani ne bileyim tuhaf geliyor bana. Kız dediğin nazik sporlar yapmalı bence.
Kuvvetli kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla