Üst kol kasında gariplik, boşluk/yırtılma, etrafında sertlik?

Nerdeyse kendimi bildim bileli sağ üst kolumda bir gariplik var.
ortada bir boşluk varz çukur gibi bir çöküntü. Pek farkında değildim bi arkadaşımın kolun niye böyle demesi üzerine üstüne düştüm, kafayı taktım. Boşluğun alt ve üst kısmı ise aşırı sert. Çok garip duruyor, kolumu düz uzattığımda bile belli. Sol kolum ise gayet normal. Böyle bir sıkıntı yaşayan veya bunun ne olduğunu bilen var mı? Kas yırtılması gibi bir şey mi anlamadım yıllardır böyle kolum ve çok kötü duruyor. Lütfen bilgilendirin. Bu nedir, düzelir mi? Hangi doktora gitmem lazım?
Üst kol kasında gariplik, boşluk/yırtılma, etrafında sertlik?
Cevapla