Nerdeyse kendimi bildim bileli sağ üst kolumda bir gariplik var.
ortada bir boşluk varz çukur gibi bir çöküntü. Pek farkında değildim bi arkadaşımın kolun niye böyle demesi üzerine üstüne düştüm, kafayı taktım. Boşluğun alt ve üst kısmı ise aşırı sert. Çok garip duruyor, kolumu düz uzattığımda bile belli. Sol kolum ise gayet normal. Böyle bir sıkıntı yaşayan veya bunun ne olduğunu bilen var mı? Kas yırtılması gibi bir şey mi anlamadım yıllardır böyle kolum ve çok kötü duruyor. Lütfen bilgilendirin. Bu nedir, düzelir mi? Hangi doktora gitmem lazım?
ortada bir boşluk varz çukur gibi bir çöküntü. Pek farkında değildim bi arkadaşımın kolun niye böyle demesi üzerine üstüne düştüm, kafayı taktım. Boşluğun alt ve üst kısmı ise aşırı sert. Çok garip duruyor, kolumu düz uzattığımda bile belli. Sol kolum ise gayet normal. Böyle bir sıkıntı yaşayan veya bunun ne olduğunu bilen var mı? Kas yırtılması gibi bir şey mi anlamadım yıllardır böyle kolum ve çok kötü duruyor. Lütfen bilgilendirin. Bu nedir, düzelir mi? Hangi doktora gitmem lazım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Dahiliyeye gitmeni tavsiye ederim önce bi' baksınlar kırık çıkık vs var mı diye. Sonrasında fizik tedaviye gönderebilirler
Doktora gitmeniz daha iyi olacaktır.
Cildiyeciye git bence
Deriyle ilgili değil ama kasla ilgili. Ortada boşluk var alt ve üst kas çok sert
Doktora gitmen lazım büyük bişeyse geç olmadan bi baktır kafanda soru işareti kalmaz
Teşekkürler sınavlarımdan sonra bir ortopediye gideyim. yıllardır böyle. Nasıl olduğunu da bilmiyorum hiç müdahale de edilmedi. Sanırım kas yırtılması gibi bir şey. Düzelir mi onu da bilmiyorum. Estetik olarak kötü duruyor.
Düzelir düzelir tıp çok ilerlerdi merak etme sen
Dr ne dedi
Dr a gitmedim
Bnce gitmelisin burda herkez bırşey der
Hangi doktora gitmeliyim ortopediye falan mı? ya bir de yıllardır böyle nasıl olduğunu bile bilmiyorum
Evet ortapedi gitmelisiniz
Geçmiş olsun kardeşim
Doktora görün
Ortopediye mi gitmeliyim
boşşver bence
Aslında önceden çok takmıyordum ama estetik olarak bir garip duruyor üst kolum. Bu sıralar gözime batmaya başladı önceden farkında değildim