Spor salonlarının vazgeçilmezi "o hareketi yanlış yapıyorsun" diyenleri dikkate alıp, düzeltmenize yardımcı olmanızı istiyor musunuz?


Herşeyi bilmiş ve sırf tatminlik seviyesini yükseltmek için karşısındaki insanı cahil gibi gören kesime ayar oluyor mümkün olduğu kadar umursamıyorum
Bu arada sen artvinlimisin 008 I görünce görüş atasım geldi djdj
Değilim :)
008'i görünce fenalaşıyorum 🤦♂️
Ahhahaa 😃bana salon hocası demişti kadın tabii 150 kg leg press yapıyorum karşıdan bakıyor Niye bu kadar ağır çalışıyorsun demişti, bir keresin de de kızın biri ohaa çok ağır çalışıyosun demişti bana genelde bu lafları ediyorlar😃
Evet cünkü bazen haddinden fazla agırlk kaldırabilirm veya eklem yerlerimi zedeleyecek hareketler yaptıgmn farknda olamayabilrm 3. Bir göz tarafndan uyarı almak her zaman iyidir
Fıtık olmadan önce baya bir spor geçmişim olduğu için özel hocalarla abilerle beraber çalıştığım için çoğu hareket hakkında bilgim var. O yüzden tanımadığım birinin bana o şekilde yaklaşabilmesine imkan bile vermiyorum.
Geçmiş olsun
Cevap
36Cevap
Eğer ki gerçekten yanlışsa dikkate alırım gadası. Ama laf olsun diye denilirse dikkate almam.
Ben 18 yaşındaydım fitness yapmaya başladığımda varlardı hala varlar 😂 Allahtan kulaklığı takıyorum suratımı da ekşitip spor yapıyorum ki yanıma gelip boş yapmasınlar 😂
Bariz kendini sakatlama derecesinde yanlış yapanları bende uyarıyorum tatlı bir şekilde bana da tatlı şekilde uyarı gelirse bende dikkate alırım tabiki
https://voca.ro/1dbulEmmtHyL
Sorun etmem ben.
İşinin ehli biriyse dikkate alırdım çünkü hareketler yanlış yapıldığında sakatlanma vb. kötü durumlar yaşanabilir.
Herkes doğrusu nu bilecek diyr bir şart yok tavsiyesini denerim doğru olduğuna inanırsam uygularım
Başkalarına bakarak yapıyordum ben, bilmediğim aletin başına geçmiyordum 😀
Öyle diyenlerin asıl kendisi yanlış yapıyor aw. Almam
Evet tecrübesine güvendiğim birisi ise ve gerçekten yardımcı olmak istiyorsan dikkate alırım.
eğer gerçekten yanlış yapıyorsam düzeltmek için dikkate alırım
Genelde bunu en çok spor hocaları bayanlara söylüyor. erkekleri pek takan yok zaten :)
Evet bilen birisisiyse mutlaka dinlerim. Bilmemek ayıp değil sonuçta.
Önce bana bunu söyleyen adama bir bakarım sonra ciddiye alırım veya almam 😃
Bana pek diyen olmadi ama derlerse şayet dinlerim tabiii
Takmiyorm çünkü salon göbekli olduğu halde kas yapma uzmanlarıyla dolu
tabiki dikkate alıyorum çunku yanlış yapıyo olabilirim hemen internettende bakarım :)
içimden diyorum ki lan yaraaabandı sen yaptında ne oldu hani kaslar? diyip harekete devam ediyordum
Aldım. Mesela 5 ay yanlış yaptığım hareketi sonradan öğrendim. 5 ayda meğer bu yüzden gelişememişim dedim.
Bilen biri söylüyorsa elbette ama spor salonlari malum asılmak icin gelen modeller de var onlardan biriyse hic sallamam bile
eğer iğneleyici veya salak salak konuşmaz ise alırım neden almayayım
Gel dogrusunubgöster diyorum o kilo bana fazla diyor sonra da sg diyorum
O tiplerden oldum olası nefret ederim allahtan isveçteyim kimse kimseye karışmıyor
Eğer o hareketin doğru olduğuna inanıyorsam hayır i
O kadar kasa ne gerek var dinozor mu bogazlicaz 😀😂😂😂
Evet alirim ancak ne kadar sure spor yaptigini sorduktan sonra 😃😃
dikkate alirim tabiki
Evet herkesin görüşüne saygı duyuyorum
Hayır almadım gene bildiğimi okudum 💁♂️
E tabi bilmiyorsam yönlendiren birisi olmalı :d
Hayır etmiyorum. Gidip hocaya soruyorum.
Dinlemem kusursuz olmak da iyi değil
Tabikide alirim herseyi kendim bilemem sonuçta
Yoo inadına dewam ederim
He sen çok biliyon alsksksk
Sadece hocamı dikkate alırım
Güvendiğim kişiler ise evet.
Hayır Dikkate Almıyorum
Hoca değilse hiç takmıyorum :))))
Hayır gider hocaya sorarım 😁
Abaabaaba 🤣 sağır ve dilsiz numarası yapıyorum.
Tabiki
Daima alırım.
Alırım tabiki
Ben dikkate alıyorum
Hayır ne münasebet
Yoo umrumda olmas
skme bile takmıyom
karşim diye baslar
Trainer ı evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?