koskaca 103 santim basenim var. Çıldırcam artık ya 10 cm nasıl vereceğim ben? ne yaptıysam olmadı lütfen birisi söylesin :(
koşu yaptım , kavitasyon yaptım olmadı. Arkadaşım pilates yapmış faydasını görememiş bende onun yerine fıtness a gideyim diyorum bu seferde kas yaparım diye korkuyorum napıcam ben :(8
basen eritmenin en iyi yolu nedir l carnite hapları filan işe yarıyor mu? ya da bitkisel ürünlerde olabilir lütfen yardımcı olun :(
en çok iç bacaklarım var resmen yağ kütlesi
koşu yaptım , kavitasyon yaptım olmadı. Arkadaşım pilates yapmış faydasını görememiş bende onun yerine fıtness a gideyim diyorum bu seferde kas yaparım diye korkuyorum napıcam ben :(8
basen eritmenin en iyi yolu nedir l carnite hapları filan işe yarıyor mu? ya da bitkisel ürünlerde olabilir lütfen yardımcı olun :(
en çok iç bacaklarım var resmen yağ kütlesi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar