bizim sampiyon olma ihtimalimiz bugun kaybettik zaten artik asssiri dusuk oldugundan ben de bari besiktas sampiyon olsun diyorum ama galatasaray fark atar gibi geliyor bana da. ikisi de kazanir yuksek ihtimal ama averaj esitliginden besiktas alir umarim.
Beşiktaş bu gece hem avantajını kaybetti, hem de moralman çöktü. Artık herşey Galatasaray'ın elinde. 2 averaj farkını kapatırlarsa Beşiktaş kazansa bile şampiyon olacaklar. Bence GS bu sezon da şampiyon olur..
Beşiktaşlı olarak beşiktaştan ümidimi kestim kanser ederler adamı zorla şampiyon yapmayın beni diyor resmen Galatasaray yeniyor hak etti hak eden kazansın son şansı beşiktaşın averaja bırakmamalıydı bu işi
Şimdi o gece yer göğe karişsa, içimizde firtinalar kopsa, Trump Amerika'da darbe yaparsa, Beşiktaş ve Galatasaray yenilir, Fenerbahçe kazanırsa. Şampiyon oluyoruz. Aha buraya yazıyorum.
Geçen hafta paylaştığım bir görüşü atarım istersen beşiktaş galatasaray maçını kaybederse 3. olur demiştim halada diyorum Galatasaray şampiyon fener 2. bjk 3. olcak
Yok bi ara ikili averaj vardı. Puanlar eşit ise iki takımın kendi arasında oynadığı 2 lig maçına bakılıyordu. BjK-Gs=2-0 Gs-Bjk=3-1 Eğer ikili averaj geçerliyse BJK deplasmanda gol attığı için önde gibi. Ama halen 2’li averaj geçerli mi bilmiyorum.
Umarım dediğin olur. Ama moral olarak olsa da puanlar eşit. Hatta avarejda önde. GS 1 puan önde olsaydı BJK gerçekten moralman çökebilirdi. Neyse göreceğiz. Umarım GS olur
Beşiktaşlı olarak geçmişe bakınca malesef şampiyonluğu kaybettiğimizi düşünüyorum. Gs buradan şampiyonluğu vermez kaç gol lazımsa o kadar bağlar ve atar. Kendi derdimize yanalım biz verdik bu fırsatı
Bana göre beşiktaş maçını kazanamaz kazanırsada biz gerekli farkı yakalar ve şampiyon oluruz gibi hissediyorum inşallahta öyle olur. 💛❤️ Adanmış hayatların umudu...
Ben gs lı olarak bjk liler adına tedirginim zira çok heves var bence bjk alı
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Besiktas olmasini istiyorum tabi ki ama gercekten kestiremiyorum tahmin de yurutmek istemiyorum gs le olan macinda 3-1 yener dedim 3-1 yenildik bugun karagumruge 2-1 yener dedim 2-1 yenildik o yuzden tahmin yapmamayi tercih ediyorum boyle 2 mac kaybetmek bizi cok dusurdu dogru daha 1.5 hafta once 7-0 yenmisken hatta ama umarim bu maca tamamen toparlanip son motivosyanla cikariz🖤
Açık ve net şu bu maç seyircili olsa Malatya'yı 4-5 ler şampiyon olurduk iç sahada ama yine Galatasaray avantajlı. Beşiktaş üst üste 2 maç kaybetti ve Göztepe gibi zor deplasmana çıkıyor ve puan farkını kapattırmanın psikolojik baskısı herkeste olacaktır. Göztepe hep zor deplasman olmuştur Üçüncü ihtimal Fenerbahçe ise iki takımın anda yenilmesini çok uzak bulduğum için maalesef en iyi ikinci olur. Ha Malatya hâlâ küme hattında olsa bizim için de zor olurdu
Iyi olan kazansın diyorum ama bence beşiktaşın şampiyonluğu bırakacağını hiç zannetmiyorum sergen hocayı beğeniyorum ama galatasarayın şampiyonluk maçlarında şans galatasaraydan yana diyebilirim Ikiside yenilip şampiyon fener olmasın mı birde 😂
Emre penaltıyı ataydı o goller kaçmasaydı offf offff. Tanrım inşallaahh biz oluruz. Uzun zamandır heyecanlanmıyordum şu son hafta çok iyi heyecan oldu , bu haftada umarım alırız title ı.