FIFA21'de Türkiye liginde yılın takımı olarak belirlenen en iyi 11 açıklandı. Kimisi bu 11'e girmeyi kesinlikle hakederken kimisinin bu 11'de olması futbolseverler arasında tartışılır. Kadroda GEN olarak belirtilen genel becerisi en yüksek isim, kariyerinde Lazio ve Milan gibi takımlar da bulunan Lucas Biglia. Öte yandan bu yılın en golcü isimlerinden Hatayspor'un golcüsü Boupendza'nın yer almaması dikkat çekti. Peki sizce sezonun 11'i nasıl olmalıdır?
FIFA21'e göre Süper Lig'de sezonun en iyi 11'i açıklandı! Sizce sezonun 11'i nasıl olmalıdır?
Marcao bu kadroda yakışır bi kere, ligin en az gol yiyen takımın savunmasından birinin olması beni saşırtmadı. Ha ama luyindama olsaydı bak o zaman dedigin gibi olurdu. Caner ise fjur ve adem ile beraber olmaması gereken isimlerden biri olarak görüyorum.
Ne o kendi kalecinizden memnun değilsiniz heralde, biraz da taraf tutarak bu seçimi yapıyor gibisin. 3 oyuncu var kadroda beşiktaşa ait 3 oyuncu bu neyine yetmiyor ki Marcao tartışmasız sezonun en iyi stoperlerinden biridir. Vida da kimmiş, Marcao'ya kıyasla vidanız gevşemiş. 😀
Ben Beşiktaşlı değilim ki semt takımı tutuyorum Keçiören güçlüyüm :) ama üç büyüklerin çoğu maçını izledim net vida marcao'dan iyi ersin çok kötü bir kaleci kaleye şut gelmiyor bjk'nin defansı sayesinde bu sene gs kalecilerin kaç tane kurtardığı maç var
E nolmuş yani stoper hattında donk ve marcao ikilisinin daha çok etkili olması ve kaleye muslera'nın dönmesiyle ligin en az gol yiyen takımı konumunda ve bu tesadufen olabilecek bişey değil. Bunu dikkate alalım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hepsi okey de Caner ne alaka onu anlamadım. Adem büyük yerine boupendza ya da diouf olmalıydı bence. Caneri de sol bek olmadığından koydular galiba.
Rıdvan'ı koysalar daha iyiydi
Aynen
Boupendza De olmalıydı da Caner ne alaka ya harbi şakadır umarım.
Şakalık bi şey yok, olanı neyse bu işte.
Caner saçma bence.
Fajr ve Adem de öyle.
Evet. Keşke Fifa görevlisi olsam da adam gibi yapsam şu listeyi
Mesela şu 3'ü yerine kimleri koyardın?
Maxim olmalı. Rıdvanı seviyorum sempatim var 😂. Diğerinde kararsız kaldım
Diğerini en başta söylemiştin. 😂
Evet. Benim biraz kafa uçtu. En iyisi yatıyım
Ghezzalın gücü en az 88 olmalı bakasetas kim ghezzalla bir olacak çapta biri değil
Caner'i hiç beklemezdim bu kadroda, baksana 89'luk Caner ne ya ben ona en fazla 77 veririm.
bu en güçlü halleri ama caner en fazla 85 olmalıydı
Caner bu kadroda olmamalı bile
Fajr ve adem varsa canerde olabilir
Harbiden ha onlar ne alaka 🤦🏻♂️ o kadar oyuncu arasında
larin hak ediyordu bence olmayı adem yerine fajr yerine maxim olmalı 14 gol atmış adam boru mu fajr kim 4 gol 3 asist yapmış
Maxim'i biliyorum ya aynen kesinlikle o hakediyor
Fifa bu tarz şeyleri doğru yapıyor, ben bu sene fazla takip edemedim ligi. Ama Aboubakar, Ghezzal bu ikisinin olacağını biliyordum.
ghezzal ile bakasetas aynı güçte olmamalı yanlış yapmışlar ghezzal 89 luk oyuncu bakasetas 86 falan en fazla
O anlamda değil ya kadro anlamında gen olarak hata var tabi
bence baştan aşağı yanlış
Nasıl olmalı? @TTCustom017
Muslera olmazsa olmaz mesela. hatayın forveti olmalı. bence yanlı işler olmuş bunları kriter almamak lazım.
Ne Muslerasi ne sezonun yarısi yoktu adam
@MakineciMühendis ligde en az gol yemiş savunmadan 1 den fazla kişi olmalııydı
Caner ve Marcao :(((((
Ne olmuş onlara? 😀
İkisini halı sahada kadroya almam adamlar yılın 11'ine almış
Marcao bu kadroda yakışır bi kere, ligin en az gol yiyen takımın savunmasından birinin olması beni saşırtmadı. Ha ama luyindama olsaydı bak o zaman dedigin gibi olurdu. Caner ise fjur ve adem ile beraber olmaması gereken isimlerden biri olarak görüyorum.
Vida >>> Marcao
Ligin tüm sol bejkerk >>> caner
Gs'nin kalecisi ersin olsun bak bakayım o zaman ligin en az gol yiyen takımı olur musunuz o defansla:)
Ne o kendi kalecinizden memnun değilsiniz heralde, biraz da taraf tutarak bu seçimi yapıyor gibisin. 3 oyuncu var kadroda beşiktaşa ait 3 oyuncu bu neyine yetmiyor ki Marcao tartışmasız sezonun en iyi stoperlerinden biridir. Vida da kimmiş, Marcao'ya kıyasla vidanız gevşemiş. 😀
Ben Beşiktaşlı değilim ki semt takımı tutuyorum Keçiören güçlüyüm :) ama üç büyüklerin çoğu maçını izledim net vida marcao'dan iyi ersin çok kötü bir kaleci kaleye şut gelmiyor bjk'nin defansı sayesinde bu sene gs kalecilerin kaç tane kurtardığı maç var
E nolmuş yani stoper hattında donk ve marcao ikilisinin daha çok etkili olması ve kaleye muslera'nın dönmesiyle ligin en az gol yiyen takımı konumunda ve bu tesadufen olabilecek bişey değil. Bunu dikkate alalım.
Yerinde bana göre.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!