Benimle şişkosun diye dalga geçenler zayıfladığımı görünce ne hissedecek? :D

Bundan 5 ay önce tam tamına 15-20 kg fazlaam vardı. VEEE ben azim ettim, bırakmadım o kilolarımdan kurtuldum..

Sürekli spor yaptım, beslenmeme dikkat ettim.. Onlar benimle dalga geçiyor diye değil de, sağlıklı olayım diye hiç bırakmadım.. Merak ediyorum da, şimdi görseler vicdan azabı çekerler mi? Pişman olurlar mı?
Benimle şişkosun diye dalga geçenler zayıfladığımı görünce ne hissedecek? :D
Kalbim çok kırılıyordu...
Sağlıklı bir insan olmak istiyorsanız gerçekten spordan hiç elinizi ayağını çekmeyin, ben şimdiye kadar yapmadığım için aşırı pişmanım...
Güncellemeler
+1 yıl
bazıları fark yok falan yazmış. keşke yorumlarımı okusanız :)= 82 kiloydum, şu an 61 kiloyum.. soldaki fotoğraf kaç ay önceydi, diğeri henüz 1 aylık tam şişko ve zayıf halim before after değil aslında
Benimle şişkosun diye dalga geçenler zayıfladığımı görünce ne hissedecek? :D
Cevapla