Biliyorsunuz fenerbahçem 7 senedir şampiyon olamıyor eğer bu sene olursa (inşallah) taraftar sayısı ne kadar olur şampiyon olamadığı için yeni nesil çoğunlukla ya gs yi ya da bjk yi tutuyor
FENERBAHÇE min 25 milyon civarı
Galatasaray ın 27 milyon civarı
Beşiktaş'ın 15 milyon civarı
Eğer olursa kaç kişi fenerbahçe yi tutar tahminen
FENERBAHÇE min 25 milyon civarı
Galatasaray ın 27 milyon civarı
Beşiktaş'ın 15 milyon civarı
Eğer olursa kaç kişi fenerbahçe yi tutar tahminen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Fenerbahçe bir beş sene daha şampiyon olamaz 😂😂 yazmışsın ya 25 milyon taraftarı var diye artık o 25 değil 😂 kahırlarından öldü taraftarlar bu sene
Ölseler bile gerçekten fenerbahçe yi seven ona gönül bahlayanlar bırakmaz ne demişiz darağacında bile olsak son sözümüz fenerbahçe 💛💙💛💙😌
Dar ağacı diye diye bağladılar sizi dar ağacına 😂
Çok komik hadi sen kafesine gir belli ki eğitilmemişsin😃💙💛
Nolduuuu sesin kesildi demi işte böyle lafı tıkarım ağzına
Hahaha 😂 benim sesim kesilmedi maç izliyordum
Haa izlerken size attığımız 6 göldeki macıda izleyiver💙💛💙💛😀
Yedi senedir şampiyonluk (kupa-lig) yok
12 senedir şampiyonlar ligi yok
20 yıllık seriniz bit-ti
Yetmedi sahanızda şampiyon olduk
UEFA kupamız ve UEFA süper kupamız var
UEFA tarafından tescilli şikecisiniz.
Bizim dört yıldızımız var
Siz hala dördüncü yıldız gelecek diye bekleyin 😂😂
Övünecek sadece 6-0 var o kadar.
Ayakta uyutuluyorsunuz ayaktaaa 😂
Biz şampiyon olalım, siz de cigoladalı bazda yersiniz erol bulutla futbolcularla beraber
Haa bu seneye gelince daha gençlerbirliğine kaybettiniz nasıl şampiyon olanaksınız la siz 🙇♂️😂
*😂😂😂
Geçen sene olduğu gibi bu sene de sizi mabedimiz olan Kadıköyde yendik 🙇♂️🙇♂️
😂😂
Biz sizinle rakip bile değiliz, aynı yollardan geçmedik bilee
-Sir Fatih Terim 😎
Ankaragücü de koydu size
Benim yazdıklarıma baak seninkilere bak peeehh
Yeni Malatya yendi Konya yendi Beşiktaş yendi Galatasaray yendi gençlerbirliğinden önce göztepe bile yendi sizi bee ezikler 😂😂
Hem de nerdee kadıköydee 😂
Adalet istiyoruz Adalet 😭😭😀
Sir Fatih Terim
Lan buraya sizin rezillkiklerinizi yazsam günler yetmez be hadi ikile kafesine gir hadi mazalllah birilerine saldırırsın 😀
Ne de olsa kediler nankörlerdir sjsjsjsjsjsjsj
Sizinkileri saysam aylarım gider dişi kanaryacık 😂 erkek aslana yem olmadan devam et sağdan sağdan 😂
Tam beklediğim hareket niye laflarımı çalıyon bay cinconlu
Ayy ne çalacağım senden bee gıcık fenerli 😂 laflarının tapusu var sanki dee
Boş yapma hadi hayırlı akşamlar
Cin conlu gardaş
İyi akşamlar gıcık fenerli
Tm 6saraylı😀
Seni takip edeyim de her feneğ ile ilgili soruya zıplarım 😂 seni delirteyim hem
Bizi bunlarla durduramazsınız ölümüne Fenerbahçem💙💛
Seni engellersem peki
Başka hesaptan yazarım 😂😂 bir ton hesabım var nasıl olsa al kupasız ezik ve fakir feneğini de başına çal baay 😂
Şaka şaka engellemicem her geldiğinde ağzının payını vericem
Gizli üye diye bişey var
He he tabi tabi görürsem söylerim 😂 durduramazsın benii susturamazsın beni 😂
Hadi bakalım hodri meydan 💪💛💙
Ali Koç başkan fenerbahçe şampuan 😂😂
Üzülme güzelim seneye şampuanlar liginde boy gösterirsiniz 😂
Uzatma artık
E hadi ver ağzımın payını 😂
Yaw senin hiç işin gücün yok mu
Bıktın mı sen benden daha ilk günden 😂
Şampiyon olunca taraftar mi artar :)) GS ın 30 dur 27 ne :))
Artmıyor mu mesela diyelim şampiyon olduk o seneki takım tutmak isteyen çocuklar kim şampiyonsa onu tutarlar
:)). ohoo. çocuklar tutacak da 5-10 kişi artacak taraftar çocuk 3-5 yıla değiştirmezmi
Pekiii size soruyorum bay çok bilmiş taraftar neye göre artar?
Hadi?
Cok bilmiş değilim.
Tm değilsin sorumu cevaplar mısın merak ediyorum
Dediğin şekil olabilir, öyle de olsa başka türlü de olsa binlerce artacak değl.
Şampiyon olmadan da bir çocuk takım tutabilir
Peki fenerbahçem in ne zaman 6saray dan fazla taraftarı olur 😃
O 6 yapmasan. İyiydi:)) zeka seviyenin. böyle belli. etmen.
Ne zaman mı?
-- 30 Şubat 2028 de 😁
Hakaret etmeye ne gerek vardı ayrıca ben onu şaka amaçlı yazdım şakayla gerçeği ayırt edemiyorsan... sorun var demektir beyninde
Hakaret ettim mı. ayırt ederjm merak etme. ona bakarsan o 6 yapman da hoş değil şaka değl alay -dalga bak en son ne dedin beyninde sorun? Kim hakaret ettı
Zeka seviyesi demen hakaret etmek değil mi evet 6saray yaptım cinconlular beşiktaşlılar fetöbahçe şikebahçe derken iyi ben 6saray derken mi kötü oldu ha bu arada ben 6saray ı şaka amaçlı yazmadım gerçek buu fenerbahçe 6sarayla taraftarlarını geçer ya da eşitler diye şaka yapmıştım
😂😂değil. Evet kötü oldu fetöbahce demek ayrı olay o da hoş değl hani şakaydı. Gerçek olan ne? O 6 6-0 içindir. aptalca hareket.
Öyle şaka olmaz eşitler diye falan ne alaka. bekle eşitler ,8 yıl şampiyon olamadı 9 .8. ci yılda olcak da
Fb i kac yıldır bırakan var mı onu düşün
1. si Bence hiç Aptalca değil
2. cisi 8 değil 7 yıl
3. sü fenerbahçe yi öyle 7 yıldır şampiyon olamadı diye fb li taraftarlar FENERBAHÇEMİZİ bırakmaz ne demişiz darağacı nda olsak bile son sözümüz FENERBAHÇE dir. Ha sırf onun için fb yi bırakanlar sadece iyi gün taraftarı ve gerçek fb li değildir bizde öyle taraftar istemeyiz zaten.
Noldu birden sustun
Derdın ne :))
Birden sustun nedir ya
😂kavga arıyon. sürekli cevap yazmam mı lazımdı yazmadım o ara ne var bunda amacın ne
1. o sence aptalca gayette , çocukça ergence tek övünç kaynağınz o skor,20 yıl bitti o kaldı takımın önüne 6 koyarak ne oluyor. 2013 de ise7 8 e gireriz 2012 de ise net 8. iyi son sözünüz olsun napalm :)) belkı bırakır ne Biliyon, çocuklar ve ergenler için dedim onu sn çocuklar şampiyon olunca olur fb li diyosun ya bende tersini dedım 7 yıl kupa yoksa bırakabilrler. senın istememenle olacak şey değil
Sen gslisin deme
Yooo benim kardeşim 7 yaşında daha 1 kere bile fb nin şampiyonluğunu görmedi ama öleceğini bilse bile bırakmıyor fb küme bile düşse bırakmaz o kadar ki seviyor sırf onun için fb nin şampiyon olmasını istiyorum
İyi ne güzl :))
Gs lisin demi
Ne fark eder:))
olursa =teyzenin şeyi olsa dayın olsa yani evet çogalırdınız
En son FB ne zaman şampiyon olmuştu hatırlayan var mı 🤭 gerçekten unuttum !
Fenerbahçe olamazz
Olursa dedik🙄