Geçen hafta Fener'e dar alandan attığı gol çok klastı. Kafa vuruşlarında da çok etkili bir topçu. Falcao'nun şimdiki halinden daha iyi. Çok iyi bir forveti transfer etmişiz. İnşallah hep böyle devam eder 🙂
Mostafa Mohamed sizce de çok iyi bir forvet değil mi?
Scout ekibi sağolsun, son zamanlarda nokta atışı olan transferleri keşfetmelerinden kaynaklanıyor. Yıldız oyuncu pek fazla çıkartamıyoruz ama kendi yıldımızı yaratıyoruz. Örn. Onyekuru, Gomez, Aboubakar
Gerçekten böyle bir santrafora ihtiyacı vardı Galatasaray'ın. Bir golcü için sahaya çıktığı ilk maçta gol atabilmesi cok önemli, Fenerbahçe derbisini de boş geçmeyerek kendini taraftara çok çabuk kabullendirdi. Umarım üstüne koyarak devam eder.
Evet çok iyi zaten fiziğini dehşet kullanan hava toplarında muhteşem fırsatçılığını kullanan biri tekniği zaten fener derbisinde attığı golle de gösterdi cevher şu an işleyebilirse Galatasaray güzel olur
3 maçta 3 gol atarak gelir gelmez kalitesini gösterdi! Eğer galatasaray tapusunu alırsa 2-3 sene sonra çok ciddi paralara satabilir! Fatih terim'in galatasaray'a kazandırdığı önemli bir golcü adayıdır...
Önemli takımlarda oynamayan oyuncular önemli oyuncu olmuyorlar o yüzden dedim. Mesela Calwert-Lewin'in istatistikleri Firmino'dan daha üstün ama Firmino daha iyi oyuncu.