Egzersiz esnasında soluk alıp verme frekansım iyice arttığı için maske kullanmıyorum, nispeten daha tenha yerlerde koşmaya çalışıyorum, parklarda barfiks ve dips kısımları boşsa gidip kullanıyorum. Öyle yani.
Sporun hangi türünü yaparsan yap olmazsa olmaz ihtiyaç enerji ve enerji için oksijendir. İstersen çıplak bile koşarsın ancak yeteri kadar oksijen alamazsan sudan çıkmış balık gibi debelenip durursun. Yok illa maske ile spor yapacağım diyorsan balık adam kostümü kullan, kesin çözüm olur...
Yürürken bile daraltıyor koşarken çok nemleniyor malum soğuk hava maske takmayacağımız bir ortamda yapmak daha iyi ve sağlıklı bence tabi imkanı olan için.
maskeyle spor mu yapılır ya yürürken bile nefessiz kalıyorum hele ki uzun yolda yürüyorsam nefes alamadığım için kalbim acıyo daha bugün yaşadım bu durumu bide koşarken düşün artık