Tümer Metin: "Emre Belözoğlu ile konuştum. Muriqi gittiğinde, bir tane 30 gol yapacak, arkasından da 15 gol yapacak 2 tane santrfor, 3. haftaya kalmadan takıma monte edeceğiz, oyuncular hazır abi dedi."
Ben sağlam kanatlar olmadan 30 gol atacağını düşünmüyorum. Atsa atsa 15 atabilir.
Bu yıl yönetimi önemli transferlerde çok çok başarısız buldum. Eğer dedikleri gibi takım şampiyonluğa oynayacaksa o zaman sen vedatı satıp forvet boşluğunu 3 haftada dolduramıyorlarsan sorun var demektir.
Gomis gitti ve Biz ilkyarının tamamında forvetsiz oynadığımız seneyi şampiyon bitirdik. Forvet çok önemli bir faktör tabii ki fakat topu ileriye taşıyanlarda öncelikle defans ve orta saha. Daha ligin başı ve 5.-6. Hafta bile adapte olsa forvet iyiyse sıkıntı yok iş yapar dert etme forveti. Defans ve orta saha seni tatmin ediyorsa güzel bir oyun da oynatırsa yönetim başarı gelir.
orta sahada tolga ciğerci defansta zanka serdar var. milyon tane orta saha alınsa hocalar yine de tolga sevdasından vazgeçmiyor. Bunların yerine birçok oyuncu var takımda orta saha ve forvet olarak ama hocalar vasarsever olduğundan sürekli bunları oynatıyor. Galatasarayın forveti yoksa bile kapı gibi muslerası vardı. altay ise daha gelişim çağında olan bir kaleci. bu sebeple kolay gol yiyor
Galatasarayla ismi anıldığında çok beğenmiştim komplike bir oyuncu heleki Vedat mouriq ten sonra Fenerbahçenin tam olarak aradığı tipte bir oyuncu Ülkemizde bu tipte oyuncular hep gol krallığina oynadı ve değerine değer katip yüksek paralar kazandırdı Bir sene içinde Vedat tan kazanılan paranın benzerinin yine kazandırabilecek bir golcü Fenerbahçe transferde 12 den vurdu diyebilirim 👍
Perotti gelmesi lazım yani kanat forvet ya da kanat alması lazım jailsonu göndermek büyük hataydı bence gustavodan sonra ortasahada değerlendirilseydi daha farklı olurdu. Samatta iş yapar bence yeter ki besleyecek adam olsun, bakalım derbi de göreceğiz ve adam hazır sanki ben antrenman görüntülerini izledim gayet dipdiri görünüyor hazır gelmiş adam
şu anda yorum yok izleyip yorumumu yaparım alanyasprdaki sürekli hareket halindeki bir takım bir doku yaratılmak isteniyor. Görüntü yakalanabilir gözlemliyorum. Transferler özellikle kritik noktalar için önceden bitirilmeli hep geç kalınıyor. Bu dönemde kaybedilecek puanlar daha az değerli değil. Genel bakış açım kötü değiliz.
Fenerbahçe'ye yararlı olacaktır. Her ne kadar Premier ligde kendini gösterememiş olsa da orayla Türkiye ligi çok farklı kulvarlar. Umarım Muruqi'nin yerini doldurur.
Oyuncunun istatistiklerine baktım. Geçen yıllarda slimani geldi. İstatistik olarak çok çok kötü değildi ama o sezon sahada slimani yerine çöp kovası koysan en azından çarpar o da bir gol atardı. Oyuncu ne kadar iyi olursa olsun eğer takımda sistem tam oturmamışsa karşıdaki oyuncudan pek verim alamazsın
Yanlış bir transfer politikası uyguluyor fenerbahçe az önce yeni bir forvet oyuncusu daha transferini duyurdular umarım hüsranla sonuclanmaz bu arada serdar aziz ve Rodriguez elinde patlamış hayırlı olsun gönderiyormus burda fatih terimin serdar konusunda ne kadar haklı olduguda ortaya çıktı
ben duymadım samatta dışında kimi açıkladılar? Böyle galatasarayın alacağı futbolcuları transfer etmeye çalışacağına vedatın gideceği belliyken forvet arasaymış bugün 9 kişi kalmış hatayspor ile berabere kalmazdı. Bu konuda sana katılıyorum
Bekleyelim görelim ben şahsen Erol bulutun alanyadaki sistemi fenere monte edebileceğini düşünmüyorum umarım başarılı olur çünkü beklentiler yüksek oldumu en ufak başarısızlıkta tahammül edemez taraftar