Mbawana Samatta Fenerbahçe'de. Ne düşünüyorsunuz?

Mbawana Samatta Fenerbahçe'de. ne düşünüyorsunuz?

Tümer Metin: "Emre Belözoğlu ile konuştum. Muriqi gittiğinde, bir tane 30 gol yapacak, arkasından da 15 gol yapacak 2 tane santrfor, 3. haftaya kalmadan takıma monte edeceğiz, oyuncular hazır abi dedi."

Ben sağlam kanatlar olmadan 30 gol atacağını düşünmüyorum. Atsa atsa 15 atabilir.

Bu yıl yönetimi önemli transferlerde çok çok başarısız buldum. Eğer dedikleri gibi takım şampiyonluğa oynayacaksa o zaman sen vedatı satıp forvet boşluğunu 3 haftada dolduramıyorlarsan sorun var demektir.
Mbawana Samatta Fenerbahçede. Ne düşünüyorsunuz?
Mbawana Samatta Fenerbahçe'de. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla