Gizli Üye(30-35)+1 yılSaçma sapan yorum yapanları bırak, çoğu hayatında spor salonuna bile gitmemiştir eminim. Ben yeni başladım sayılır 2 ay falan oldu, hem dövüş kursuna hem fitness'a gidiyorum. Gittiğim şehirde daha büyük bir kurslar da var fakat gittiğim yerin fiyatı daha uygun diye buraya geldim yani diğerlerine nazaran daha küçük bir yer. Daha dün gittim spor salonuna gece saat 10'du ve benden başka bayan yoktu ortalıkta, hepsi erkek. Hem dövüşte hem fitness'ta rahatlık açısından tayt ve kalın askılı giyerim. Fit kadınları herkes çekici ve güzel bulur, ben kilo vermeye gidenlerden değilim zaten ama emin ol bana bir kez bakarlar, beğendiklerini anlarsın ve sonra asla sarkıntılık yapmazlar. Yani her şeyin bir yeri bir zamanı vardır, dediğim gibi spor salonundaki belki de tek fit insan benimdir ama hiç kimsenin labali hareketlerde bulunduğunu görmedim bu zamana kadar çünkü oraya gelen herkes bir amaçla gelir, tabiki çok dandik her önüne gelenin girebildiği spor salonlarından bahsetmiyorum ki o tarz yerlerde verim alamazsın hiçbir açıdan. Zaten çalışmaya odaklanmış bir insan kıçından terler akarken dönüp sana bakmaya vakit ayıramıyor emin ol bana. Artık öyle ortamlar kalmadı, neyle rahat ediyorsan kesinlikle onunla gel. Hiç bir sorun yaşayacağını sanmıyorum, sen çalışmana odaklan oradakiler zaten öyle olacak. Spor salonuna gitme kararın için de tebrik ederim şimdiden kolay gelsin.
23 Yorumla
Soran+1 yılGüzel ve açıklayıcı yorumun için çok teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Yani siz sonuçta manken kadın değilsiniz.
En İyi Cevaplar
Yasadigin yere yakin b-fit varsa orayi tavsiye ederim. Kadinlara ozel bir spor salonu farkli bir teknikleri var.
01 Yorumla
Soran+1 yılyok malesef :)
Hem düzgün biyere gitmen lazım böyle küçük semtlerde bu tür insanlar daha fazla, daha fazladan kastım rahatlıkla bakıyolar merkezi yerlerde insan o kadar belli etmiyo en azından
Ayrıca bol şeyler giyinmen tavsiyemdir tayt askılı falan giyiceksin mesela terliyceksin onlar hep vücuduna yapışıcak
sonra eğilince askılıdan firikik vericeksin taytın hareket edip terledikçe vücut hatlarını belli edicek kızlığına kadar belli edeceğini düşünüyorum02 Yorumla
Soran+1 yılKüçük semtte değilim büyükşehirdeyim.Tayttan vazgeçtim zaten de askılı giymenin ne gibi sakıncası olacak ki içimde spor sütyeni olacak zaten hareket açısından askılı daha rahat yarım kollu giyince kollarımı kaldırırken engel olur diye düşünüyorum
Spor salonlarında genelde öyle aşırı kadın düşkünü erkekler yoktur. Zaten ortam gereği kimsenin kimseye yanaştığını görmedim. En fazla karşına geçer ve şöyle hareketler yaparlar ;
www.facebook.com/photo.php
Gördüğün gibi ilk 6 ay anne sütü çok önemli.
O yüzden gideceğin salona gir, içeriye bir bak. Birkaç tane bayan olursa hiçte fena olmaz.06 Yorumla
Soran+1 yılBana böyleleri denk gelir :D
Soran+1 yılSen beni nasıl erkekler buluyor bir görsen böyle dmezsin :D
- +1 yıl
Tahmin edebiliyorum.
- www.google.com.tr/imgres
- www.google.com.tr/imgres
Soran+1 yılDoğrudur :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
+1 yıl3 aydır fıtnese gıdıyorum tabıkı bakan oluyor yanı yoldada otobustede bakıyolar burda bırazda şey oluyo ama dedım gibi sen oray oynaşmay gıtmeyen kızlardan degılsen eylenırsın gıt sporuna yap en başta bende öyleydim sonra kendıkendıme sen kylıe jenner egılsın dedım adam akıllı spor yapıp çıkıyorum sen kımseye pas verme nasıl rahat edıyosanda öyle git sporunu yap
00 Yorumla
+1 yılMutlaka olacaktır abazacanlar ama sen umursama git derim. 10 kglik dumbellerı kaldırırken arnould gibi ses çıkaran güç ve gövde gösterisi yapan bir çok ayaklı cinsellik olacak ama sen yinede fitnese başla bir süre sonra rahat ve umursamaz takılırsın
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet her yerde abaza var ben bir de dikkat çeken bir kızım kız arkadaşımla gidicez yalnız olmucam 10 kglık dambılla önüme geçmesinler 10 kglık bende kaldırıyorum :D
- +1 yıl
Ohoooo daha nelerini göreceksin sürekli yanına gelip kaslarını gösteren seninle sohbet etmek için aynı bölümlere gelen. Elini attığın her ağırlıkta sana yardımcı olmaya çalışacak insanlar :)) dediğin gibi alımlı ve dikkat çekici bir kızsan salondaki hoca bile yazabilir
Soran+1 yılOff bunalırım valla ben zaten saçma sapan tipleri çekiyorum öyle bir özelliğim var :D uzak dursunlar bir de onlarla uğraşamıcam ::D
genelde abazan koca bulamamış kızlar çok olur..zaten kızların çoğu 30lu yaşlardadır formda kalıp koca bulma ümidiyle giderler..erkeklerinde yüzde 90ı formda kalma ve daha fizikli vücut için giderler ama seni pek takan olmaz rahat ol tabiki gideceğin spor salonunda önemi var..
00 Yorumlaben istanbuldayım her aksam gidiyorum spora, gittiğim yer belediyenin salonu hem salon dersleri var hemde yeterli miktarda alet var.
kadın erkek sayısına bakılınca kadınlar agırlıkta onlar daha cok zumba, pilates gibi derslere giriyor ama erkeklerin öyle abaza bir tavrı yok, herkes kendi halinde sporunu yapıyor. gideceksen mahalle aralarında yerlere degiil de daha kompleks tarzı olan bir yere gitmelisin.05 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler araştırcam ben fitness düşünüyorum da pilateste olabilir pilateste erkek azdır zaten dimi :D
Soran+1 yılpilates yapan erkek yok mu hiç zumba yapan erkekleri merak ediyoum :D
Soran+1 yılolsun görmek isterdim :)
+1 yılSokak arasında olan neredeyse bedava denilecek kadar ucuz aylık üyelik ile çalışan yerlerin çoğunda bu dediğin tipler var. Düzgün bir salona yazılırsan sorun olmaz. Ben aynı yere 3 yıldır gidiyorum ama bu türden hiçbir durum görmedim.
00 YorumlaUcuz, basit bir yere gidersen fakir abaza dolu olur ve sürekli sana bakarlar..
Bizim salon şehirdeki en elit salonlardan biri..Taş gibi kadınlar geliyor ama dönüp bakan yok herkes kendi işini yapıyor :D04 Yorumla
Soran+1 yıldandik yer değil benim gitceğim :D inşallah öyle olur :D
Soran+1 yıldikkat çeken bir tip olsam heralde bu soruyu sormamış olurdum değil mi canım :D yağlı göbek he iltifata da bak :D
+1 yılsadece erkekler değil kızlarda abazalık yapmaya gidiyor oraya..Yani böyle yerlere giidosan ya çok elit bir yere gideceksin ya da gönlün razı gelecek..Yani sonuçta güzel kızsan güzele bakılır erkekler tarafından
00 YorumlaParana kıyıp daha büyük bir yere gidebilirsin orda kadınlarda çok ya da belediyelerde böyle şeyler yapıyor sadece kadınlar için olan salonlara gidebilirsin dolu böyleleri
00 Yorumla
+1 yılbayanların saatinde gir.. ben gittiğimde bayan erkek karışık zamanda girmiyordum sadece bayanlar oluyordu hocamız da bayandı çookk rahattım
01 Yorumla
Soran+1 yılbizimki karışık saatte hoca erkek
+1 yılAçık ve vücut hatlarını çok belli eden kıyafet giymemeye çalışırsın bakmamalarını istiyorsan. Spor git tabiki abaza çok olduğunu düşünmüyorum herkesin amacı spor yapmak çünkü ama bakan olurmu dersen olabilir
00 YorumlaYa siz erkekleri ne sanıyosunuz? Kızlar sorsun lütfen aşağılamasın.
05 Yorumla
Soran+1 yılbay_mizah böyle yapacak demedim , genelleme yaptım
Soran+1 yılEvet kişisel yönden demedim :)
Soran+1 yılGördüm :)
Herkes kendi halinde sporunu yapıyor. Gizli gelse de izlesek diye bir durum yok yani
03 Yorumla
Soran+1 yılinşallah öyledir
Soran+1 yılBende yaşamam inşallah
+1 yılsadece bayanlar icin spor salonlarida var yasadigin yere bagli..abaza erkek heryerde var ona göre giyin
03 Yorumla
Soran+1 yıltayt askılı uygunsuz mu tayt yerine eşofman mı giysem hareket açısından askılı daha iyi
- +1 yıl
ben daha rahat ve genis esyalari giymeyi tercih ediyordum...yazilmadan önce etrafdaki düm spor salonlarini arasdir...bazen erkek kadin spor salonlari oluyo fakat ayiriyorlar kadinlar yukarda erkekler asagda gibi
Soran+1 yılaraştırdım ve şu an düşündüğümde karar kıldım arkadaşımla gitcem bu gideceğim karma ama öyle ayırma yok
+1 yılbence önce git, sporunu yap, stres at, rahatla...sonra o soru işaretlerinin yerini virgül aldıysa yola devam et...gerisini boşver...neden virgül? çünkü virgül, cümle devam ediyor anlamına gelir...yok eğer ünlem olduysa bırakır kaçarsın.
10 Yorumlaspor salonlarında hiçte o düşündüklerin olmaz ben hiç görmedim. sakin oluyo diye ben 21,30 gibi gidiyorum. takma kafana sağlığını düşün sporuna git problem olmaz.
02 Yorumla
Soran+1 yıltamam teşekkürler:)
yaz iyi bir secim degil yazlikcilar kaynar abaza erkekler de abaza olmayanlarda bardir belediyelerim spor salonlarina.gidebilirsin ankarada otururuyorsan erkek bayan ayri onlarda
017 Yorumla
Soran+1 yılyok Ankarada değilim bilmiyorum kafam çok karışık
Soran+1 yılaraştırcam teşekkürler
Soran+1 yılbacaklarımda biraz fazlalık var şort giymek istemiyorum :D tişört hareket yaparken rahat olmaz gibi geliyor
Soran+1 yıl166 kilo 53 yaş 20
Soran+1 yılevet
Soran+1 yılkas yapmak istiyorum aynı zamanda
Soran+1 yılniye
Soran+1 yılZor olabilir ama imkansız değil dimi ;)
Soran+1 yılKarın tabi üst bacaklarımda var kas alt bacaklarımda da olsa fena olmaz kollarım zaten kaslı
+1 yılAşırı derece çok oluyor =)) bayanların yoğun olduğu saatler var o zamana yazdır kendini bir şey olmaz
029 Yorumla
Soran+1 yılhaftanın üç günü istediğim saatte gidicem kaç aralığında gideyim sence erkekler hangi saatler ordadır olmadıkları zaman gideyim
- +1 yıl
öyle sınırlaması yok ki =) her saat var erkek bu iş zaten 3 gün yapılır Pzt Çrş Cuma ya da salı perş cmts öglen saatlerinde gidebilirsin çünkü çoğunlukta işte olur erkekler o saatte
Soran+1 yılöyle de daha yoğun oldukları saatler olabilir diye dedim :) teeşkkürler
- +1 yıl
öğlen saatlerinde gidebilirsin =)
Soran+1 yılpeki tayt askılı giysem uygun olmaz mı tayt yerine eşofman mı giymeliyim üzerine askılı giymeyi düşünüyorum hareket açısından rahat olduğu için ne düşünüyorsun
- +1 yıl
e yani tayt giyilir mi öyle bir yerde...hareket ederken bütün vücud hatların ortada kurt karşısında ne güzel butlarım var diyen tavuk misali...eşofman giy..
Soran+1 yılaskılı hakkında ne diyorsun peki vazgeçtim tayttan eşofman giycem :D
- +1 yıl
hele bir link atta bakalım =) nasıl bir şey
Soran+1 yıl- +1 yıl
altına ne giyceksin bu olabilir fakat ince almaya dikkat et çünkü çok terleyeceksin ve iki tane al diğeri terden sırımsıklam olunca gidip değiştireceksin
Soran+1 yılteşekkürler tavsiyeler için altına spor sütyeni giyicem www.sporjinal.com/.../...tyeni-x18262-10152jpg.jpg bu
- +1 yıl
onu demedim ya :D altına ne giyeceksin pijama?
Soran+1 yıloff ne bileyim :D eşofman işte ne pijaması :D
- +1 yıl
pijama giy derim =)
Soran+1 yılpijama giyilir mi hiç :D peki son bir şey sorucam biraz garip kaçabilir rimel falan sürmiyim dimi hiç giderken terleyince akar :D
- +1 yıl
makyaj yapma çok terleyeceksin.. =) o halde bir kızı görsem herhalde bütün çekiciliği giderdi :D
www.gecemodasi.com/.../...-Spor-Pijama_10796_3.jpg şundan giyeceksin neden olmayacakmış? ben erkek versiyonu giyorum buna benzer siyah bu da olur siyah =) s4.ozncdn.com/.../69-298157-w600h500.jpg
Soran+1 yılo ne bilekleri lastikli hiç rahat edemem :D fondöten bari süreyim :D
- +1 yıl
sende hiç bişey beğenmiyon ya :D amma havalı çıktın =))
Soran+1 yılAma tarzım değil ki :D yok ya ne havalısı ::)
- +1 yıl
defileyemi çıkıyorsun ya :D ne tarzı :P giy git
Soran+1 yılPasaklı vaziyette mi gideyim :D
- +1 yıl
bunu giyen pasaklı mı oluyor ya =(
Soran+1 yılBana yakışmaz:)
- +1 yıl
çirkin misin? =)
Soran+1 yılGüzellik görecelidir :)
- +1 yıl
yok derler ya :D güzele ne giyse yakışır diye ondan dedim
Soran+1 yılAnladım:)
- +1 yıl
=) hadi görüşmek üzere
Soran+1 yılGörüşürüz
+1 yılUnisex bir fitness salonuna gidiyorum, erkekler kızları değil, kızlar biz erkekleri kesiyor. Hiç endişenlenme ^^
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDediğin gibi ne yazık ki, karı kız kesmeye, ortam yapmaya gelen tipler de var. Bayanlara özel salonlar var, orada çok daha rahat edersin :)
01 Yorumla
Soran+1 yılbenim gitmek istediğim karışık ama araştırcam sağol canım :)
abaza erkek vat bende yapıyorum bu sporu gitdiğim yere bir kadın geldiğinde soğan erkeklerikız gördüklerinde agır kaldırmaya calısıp bir taraflarını kırıyorlar neyse ben sana şunu diyeyim ciddi ol kimseyle konuşma yanına yaklaştırma sorun yok ok :)
08 Yorumla
Soran+1 yılöyle kimseyle konuşmadan olur mu :D
Soran+1 yılumarım saçma tipler olmaz öyleleri çekiyo çünkü beni :D
Soran+1 yıltahmin edebiliyorum :D
Soran+1 yıltamam:)
+1 yılbunlara odaklanacağına sporuna odaklanırsan daha başarılı olursun...her yerde abaza insan vardır...ama emin ol spor salonunda senin orana burana bakmak için bulunan insan yoktur...
00 Yorumla
+1 yılhttps://www.youtube.com/watch?v=x9JX_IvaafI. ya hiya.. dikkat et bu duruma düşme :D
00 YorumlaGenellikle orada herkes kendi sporu ile uğraşıyor.İçin rahat olsun.Giyim konusunda da çekincelerin olmasın.Kendini nasıl rahat hissediyorsan nasıl kolay çalışacağını düşünüyorsan onu giy.
00 Yorumla
+1 yılhamdi bak bak bacağını kaldırıyor
uu tayt giymiş
la domaliy10 Yorumlaemin oll gittiğinde ordaki bayanlara abk senn erkeklerden daha fena oldugunu görürüsünn zaten onlar erkeklerde ugrasırlar sana bakmaya zamanları kalmaz bnce
04 Yorumla
Soran+1 yılabaza kızlar diyorsun :D
Soran+1 yıltahmin edebiliyorum :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılMillet senin gelmeni beklemiyordur gelse de baksak diye.
01 Yorumla
Soran+1 yıldediğin gibidir umarım
aylık üyelik değil de senelik üye kabul eden yerlere git.
03 Yorumla
Soran+1 yılben 3 aylık olucam eğer memnun kalmazsam deiştiririm
Soran+1 yılhaha :D neyse ya abazalar her yerde
+1 yılsen git güzelce sporunu yap. görmezden gel dikkatini spora ver, odaklan.
00 Yorumlasalonun ortamına bağlı elit bir yer seçersen sorun olmaz sanırım...
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla nereye gidersen git o tayt falan o tarz şeyler giyip vucudunu belli edersen herkez bakar burasa isterse dünyanın en iyi yeri olsun :)
03 Yorumla
Soran+1 yıltamam tayttan vazgeçtim ama askılı da mı giymiyim
Cevap sahibi+1 yılvalla benim gittiğim salon inanırmısın tertemiz ve kimsenin baktığı yok çünkü bu şehirde insan kız görmekten bıkmış durumda hahaha :)
Soran+1 yılpeki
- Spor konusunda 336 cevap paylaştı.
+1 yıltayt ve askılı giymeyi falanlıyorsun çok güzel girer girmez gözler sendedir :)
01 Yorumla- +1 yıl
falanlıyorsun -> planlıyorsun
Haklısın abazalar oluyor
Bizim salonda var bikaç tane
Ama lütfen genelleme00 Yorumlayok tatlım ya sende erkekleri yanlış anlamışsın hep :D
00 Yorumlaiyice araştırmalısın bence bayanların ağırlıklı olduğu yerlere gitmeni tafsiye ederim
00 Yorumla
+1 yıltayt giyicen hareket yapıcan domalıcan falan sıkıntı olur acıkcası
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBayanlar için özel salonu olan yere git ben öyle yapıyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılben gitmeyi düşünüyorum ama karıkız bakmaya değil kilo almaya yani ordakiler kız için gitmezler
00 Yorumla- Spor konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılÇoğunlukla birçok yerde kadın erkek ayrıdır zaten.
01 Yorumla
Soran+1 yılbenim gideceğim karışık
yoktur
istisna olabilir02 Yorumla
Soran+1 yılyoktur inşallah
Yoktur neden olsun ki
01 Yorumla
Soran+1 yılöyle duydum
Erkek bayan ayrı olan bir yere git :)
00 Yorumlasen eşofman giy tayt giyme ;)
01 Yorumla
+1 yılhayırlısı neyse o olsun
01 Yorumla
Soran+1 yılAmin :)
Bence rahat ol iyi gelecek sana
00 Yorumla
+1 yılgitme orada çok var
01 Yorumla
Soran+1 yılspor yapmak istiyorum evde nasıl yapayım fitness
+1 yılbıkını gıyebılırsın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDüzgün bir yere gidersen sorun olmaz
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar