Merhabalar.. #ks belediyesi.. Geceden kaldık, uyuyamadık.. Bu şanlı büyük #Trabzonum dün yine tarih yazdı.. #Türkiye de olmak çook isterdim.. Çok iyi oynadık dün ve kazandık.. #şampiyon olmuş kadar sevindim be.. #Alikoç a selamlarımı iletiyorum.. HRRRR.. Trabzona uğraşanın çocuğu olmaz..
O konuda gerçekten baya gelişmeye ihtiyaç var hatta bunun kısa videosunu whatsap ta durum yaptım okadar normal bir şey benim için üstelik de fanatik fenerliyim ama bu bir mücadele illaki bir kazanan olacak hak eden kazanır
Aynen öyle güzel düşüncelerin için, teşekkür ediyorum böyle #fenerbahçe li insanlar çoğalsın bence.. Maç 90 dakika hatta onlar para kazanıyor evlerine gidiyor. Taraftar hep aptalizm rolü oynuyor.. Ama senin gibi insanlar çoğaldıkça bu problemler ortadan kalkacaktır.
Ali Palabıyık'ın gücü yetmedi, eğer 90+7 de gol atsaydı fb bu da taraftarı çıldırtmaya yönelik olurdu haliyle de olaylar falan derken kulübe büyük miktarlarda ceza demek, iyi ki yendik.
O atmosfere kim dayanabilirdi ki. Çiğnedik resmen feneri.. Ama haklarını yemeyelim onlarda iyidi.. Ben ilk gool de dedim yuuh bu maç çook gollü biter ama 2 1 bitti.
En İyi Cevaplar