Güncellemeler
+1 yıl
Galatasaray önde gidiyor ama bir Galatasaray'lı olarak bu puan farkının kapanması için takımda ve anlayışta ciddi revizyonlar yapılması gerek diye düşünüyorum. Trabzonspor'a hiç oy çıkmamış bu arada.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Fenerbahçe ya da Başakşehir diyorum.
biz şampiyon olacağız :)
@Ghklö diyosun :D
Cimbom olmuyorsa sivas olsun
Aynn Yeterli diğerleri olmasın
@Serdarsertt evet basaksehirde olmasin evde yenilmeme serinizi bozdular
İnan bu şampiyonluk cimbomundur
Hele biraz toparlansinlar
@Serdarsertt geçen sene Onyekuru yapti gelsin bu senede yapar Diagne gelmesinide isterim
Sporu çok iyi biliyorsun ben oyuncuları tanımıyorum
Takım olarak gs tutuyorum ama fanatik değilm
@Serdarsertt niye internet ogrene bilirsin
Benim için sporcuları tanımaya gerek yok spora ilgim yok ama soran olursa gs'liyim aradada puan durumuna sıralamaya flan bakıyorum 😊
@Serdarsertt aslinda haklisin parayi kazanan onlar kafa yoranda biz
Gassaray
Tabii galatasaray