Her erkek tecavüz, taciz, öldürme gibi suçlardan yargılanmadığı gibi, her kadında paraya düşkün değildir. Bir erkeğin karşısına çirkin kadın çıkartın beğenmez, peki kadınlar neden çirkin erkeği beğensin ki? Herkeste var bu güzellik algısı ama karakteri kötü olacak diye bir kuralda yok.
Tabi ki. Her kadın rahat yaşamı hak eder. Ama konu farklı. Demek istediği şu Chellini'nin. Ben çirkinim diye beğenmeyen kadın param olunca dibime düşüyor. Yani bahsini ettiği kadın yine aynı kadın... Konuyu saptırmayın.
Tamam zaten bende konuyu saptırmadım, görseldeki kişinin üzerinden giderek bir görüş paylaştım. O her kadının aynı olduğundan bahsediyor, bende hepsinin aynı olmadığından bahsediyorum. Gayet açık bence.
Her kadın aynı değildir ! O onun tercihi yılana güvenmek , ama adam gibi sahip çıkıp , sevip kollayıp koruyan kimseye bu güne kadar hiçbir kadın hayır dememiştir...
En İyi Cevaplar