Nedense en cok ugrasilan takim Fenerbahce... Bir cok sitede cesitli takimlarin taraftar yorumlarini okuyorum ve cogunlukla Fenerbahce ` ye cok yüklenildigini düsünüyorum... Herkes Fenerbahce` ye karsi... Ben de bir Fenerbahce` li olarak merak ediyorum sebebini...
Cevabın nedir?
Cevapla
örnekle açıklamak doğru olacak: trabzon'da feneri seven yok neden? adamlara yöneticisi ve teknik direktörü açık açık "maç sattın" dedi.
bunu fanatik taraftar rahatlıkla inanabilir ve söyleyebilir. ancak yöneticisi ve teknik direktörü söyleyemez.
sana birisi "para karşılığı kıçını sattın" dese o adam hakkında ne düşünürsün?
ikinci nokta ise fenerbahçenin ciddi bir pazarı var ve bu pazar sayesinde iyi para dönüyor. bir grubun daha iyi kenetlenebilmesi, dış düşmanların varlığına bağlıdır. düşman çoğaldıkça kenetlenme artar, kenetlenme arttıkça pazar daha da büyür.
sen hiç forma almamış bir fenerbahçe taraftarı ile tanıştın mı? hepsinin en az 2 tane forması vardır. çünkü ekonomik olarak güçlü olmasını ister ve para harcamaktan kaçınmaz. fenerium'un satışları ciddi başarı ve ciddi kenetlenme sonrasında her zaman artmıştır.
özetle, burnunuzun büyüklüğünden sevilmezsiniz. sevilmedikçe de birbirinizle kenetlenirsiniz kenetlendikçe klüp daha çok para kazanır. futbolcusu da bu paralarla mankenlerin üzerinde zıplar. yöneticileri de bu döngüyü iyi bilir ve sürekli düşman yaratır. çünkü bilirler ki düşman yaratmak para kazandırır. o yüzden siz size yetersiniz, o yüzden fenerbahçe cumhuriyeti kuruldu.01 Yorumla- +1 yıl
Ne saçmalıyorsun Trabzonluların yarısı Fener'li ayrıca Fenerbahçe'nin F'sini büyük yazıp büyüklüğünü karşısında gömleğini iliklemelisin ağzı olan konuşuyor futbol bilgisine gerek yok.
En İyi Cevaplar
Ben de merak ediyorum kendimizi savununca (savunma hücum olunca yapılır) burnundan kıl aldırmayan,antipatik ve bilimum sıfatlara maruz kalıyoruz.Şikeyi fener getirmişmiş daha itiraf eden adam çıkmadı ama araştırın gs ankaragücü ve 1987 malatyasporun olaylarını hepte itiraf etmişler :D bakın dün gece maç izledim arkadaşlarımla beraber gsli bjkli karışık trabzon iyi oynadı bi ara sevindim ama asla çirkeflik yapmadım derken burak denen sığır itici net pozisyonlar kaçırdı gel gör ki bu adam selçukla falan oturmuşlar bi yere konuşmuşlar zerre şüphe etmedim dedim eski arkadaşlar görüşmüşlerdir ama dün gece burak öyle pozisyonlar kaçırdığında gsli arkadaşım seneye bu kessin bizde dedi çift s ile söyledi.emenike maça çıkmayınca şikeciiilerrr diye bağır adam bi maça çıkmasın bi maçta da bok gibi oynasın birşeyler söyleme.Düşmanlık getirmişizz ulan daha dün şenol denen adam kalkıp güneydoğu olayları ile futbolu aynı kefeye koymadı mı ? ha bunu 96'da da yapmıştı :). son olarak hacılar biz de en az sizin kadar temiz bir kulubüz.
55 Yorumla- +1 yıl
bilmedigim seyleri okumak iyi geliyor... ben bir soru sordum, 20 tane ayni cevabi aldim... herkes birbirini kiskirtiyor her takimda ve taraftarda iyisi kötüsü var ama sadece fenerbahce göze batiyor... sebebi de sike mike davasi gösteriliyor... iki üc kez sike varsada tek basina mi yapti diye soruyorum kimseden cevap alamiyorum... bu da bana sadece fenere laf atma niyetiyle sikeci fener denildigini gösteriyor.. fenerbahcenin neden bu kadar antipatik olmasina dair net bir cevap yok...
- +1 yıl
olmaz bekleme onlardan mantıklı cevap çünkü hiçbir antipatikliğimiz yok :).İsviçre maçında isviçrelilere hücum emrini veren bir teknik direktöre sahip,fahiş fiyatlara doğal gaz satan başkana sahip,facebook sayfalarında fenerlileri hedef gösteren taraftarlara sahip rakiplerimiz var bırakında gençler bizim de mafya başkanımız(size göre) olsun yoksa bu pislik içinde bizi yutarsınız.
- +1 yıl
Çok çok doğru şeyler yazmışsın , çok...
- +1 yıl
Madem öyle aziz yıldırım niye mafya?
Madem öyle bu takım niye bu kadar şikeci diye adı çıkıyo?
Madem öyle ıspatla bana bu takımın şikeci olmadığını
Hani diyosun ya Hacılar belki hacı değiliz Ama Alah'ın yarattığını öldürecek kadarda cani değiliz hadi bak işine En Büyük KARA KARTAL Anladınmı ;-)
Gizli Üye(30-35)+1 yılsevilecek bir tarafları yok da ondan. gittikçe nefret ediyorum. fenerli arkadaşlarım var yendiklerinde ağızları susmazz cevap vermeyince kaçıyorsun derler ama yenildiklerinde kendileri hiç konuşmaz bu akşam ve daha önce şahit oldum arkdşıma.. kısacası çok itici takım ve taraftarları. hem şikeci hemde ırkçı. ne ırkçılığı yaptı diyceksn diğer futbolcuya zenci demişti. şike fenevde ırkçılık fenevde her türlü rezillik onda. nefesimi tutarım feneri tutmam he ayrıca Fatih Terim'in yara bandıyla dalga geçecek kadarda insanlık duygularını kaybetmiş acizler
615 Yorumla- +1 yıl
emre irkcilik yapti diye tüm fenerbahce irkci oldu... fenerden önce gs de oynuyordu emre... emre belki bugün gs de oynuyor ve yine ayni irkciligi yapmis olabilirdi... o zaman da tüm gs mi irkci olacakti? volkan demirel in gecen hafta dizi yarildiginda dizin kirilir insallah diye beddua eden diger takim taraftarlarini da duydum/okudum...
Cevap sahibi+1 yılemre bizdeyken ırkçı davranış yapmadı fenere geçtikten sonra o takımın havasından olsa gerek öyle davranışta bulundu tüm fener ırkçıdır demiyorum ırkçıda fenerden çıktı diyorum. volkana öyle diyenler iyi demiş fenerli taraftarlar dalga geçmek için maç izlemeye gittiklerinde alınlarına yara bandı yapıştırmışlardı bir gurup kızlar sırf Fatih Terim'le dalga geçmek için. eee etme bulma dünyası daha beteri kendi takımın başına geldii üstelikte taraftarlar sayesinde değil.! birisi çakmak vs.. atmdı
- +1 yıl
emre o takimin havasindan olsa gerek diyorsun sonra da fener irkci demiyorum diyorsun... :) ayrica yara bandi beddua degil... sadece fener taraftari dalga geciyor digerleri hic bisi yapmiyor... mesela bugünkü bjk kadin taraftari macta küfür etmedi... uslu uslu tezahurat yaptilar sadece...
Cevap sahibi+1 yıldemek istediğim sizin takıma giren bozuluyor bizim takımdayken ırkçılık yoktu şike sizden çıkıyor ırkçı sizden o konu üzerinde pek durmycam kaç kez söyledim takıldın :) bjk neden bize küfretmiyor veya biz etmiyoruz? demek ki sizden nasıl gördüyseler size de öyle yapıyorlar nabza göre şerbet.. fb kendi bayrağını ve formasını bile yakan değil mi yaa öyle bir takımın nesini sevelim :D:D
- +1 yıl
nasil küfretmiyoru size ya... gs lisin yanilmiyorsam... en son gs bjk macinda ilk gol ofsaytti... sen hic haber ve yorumlari takip etmiyorsun sanirim... o yüzden de bize niye küfür etmiyorlar diyorsun... biraz takip et sonra yine yazisiriz seninle...
- +1 yıl
ırkçılık ilgili ahkam kesen türk insanı olmamalı yıllardır kürtler kokuyorrr,lazlar aptall diyen bir milletiz gençler bu konuda hepimiz aynı bokun laciverdiyiz ırkçılıktan tiksindiğim kadar hiçbirşeyden tiksinmem bu not olsun.emre bence fener tarafından ceza almalıydı kesinlikle gönderilsin hiç hazzetmem kendisinden ama kalkıp fenerin havasından dersen niye diye sorarlar bu adam dışında ırkçılık yapan oldu mu fenerde ? insan eğitiminin en önemli olduğu yıllar gençlik yıllarıdır gençkende gsdeydi
- +1 yıl
mwaru fenerli oldugundan midir yoksa cevaplarinin aklima yattigindan midir valla begeni verilse begenecem yorumunu... :)
- +1 yıl
iyi de ben de fenerliyim :)
- +1 yıl
yerden yere mi vurdum? sen benim yorumlarimi dikkatlice okumamissin... birisi bana bi de savunmaya geciyorsun dedi...
- +1 yıl
Bir kere Emre o söylediği sözün anlamını bilmesine imkan yok max Fb'li zekası demekten başka bir şey bilmeyen Galatasaray taraftarı mı sempatik?
- +1 yıl
Bütün fenerbahcelileri ayni degerlendirmeyin. Her takimda ayni sacmaliklari yapan insanlar vardir. Bu kadar abartmaya gerek yok. Fenerbahceliyim diyince garip tepki veriyorlar, bizimle ayni takimi tutanlar sacma seyler yapiyor diye neden normal insanlarada kötü davraniyorsunuz?
- 1 yıl
Zenci tabi siyah adama nedesin ya çikolata adam kakao adam mı desin senin bunu galatasaraylılarla karistirmişsin GS liler çok toxic FB liler değil
Bunu meyve veren agac taslanir deyimine baglamassin umarim:P Basarilariniz degil siz konusuyosunuz cok gereksiz haliyle basarilariyla konusan takimlarin taraftarlarida tepkili yaklasiyor size.. ahuhahhahahahhahah Daha dune kadar kupayi al gel diyolardi size:P
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
36Cevap
açıklayayım sana bunun nedenini. Aziz yıldırım denen bir başkanınız var ya, herkese sürekli saldırgan sürekli ortamı geren bir başkanınız var ya. İşte her şeyin baş sebebi odur bu böyle biline bu bir. İkincisi fenerbahçe cumhuriyeti deyip kendi içinize kapanan diğer takımlardan soyutlayan sizsiniz bu iki. Her yendiğiniz maçtan sonra her sürekli diğer takımları aşağılayan, yenildiğiniz her maç sonrası ise bunu kendinize yediremeyen ve etrafa saldıran da sizsiniz. Sonra vay efendim niye herkes fenerbahçeye düşman. Arkadaş size niye düşman olalım, hadi şimdilerde biraz başarılısınız diyelim son 10 yıldır e 90 larda da herkes düşmandı, ki o zamanlar fenerhbahçenin adı okunmuyordu hele hele sonlarda. Demek ki neymiş ortada kıskançlık yokmuş ve gerçekten eğer öyle bir durum olsaydı emin ol o galatasaray olurdu nefret edilen. Ayrıyetten bize sürekli başka takımları desteklemekle suçlayan sizler, 2000 yılındaki galatasaray maçlarına arsenal formalarıyla geldiğinizi de unutmadık asla hiç bir zaman da unutmayacağız.
54 Yorumla- +1 yıl
Her takim kendisini övmüyor mu? Trabzonspor `` bize heryer Trabzon`` diyerek mesela... fenerbahce cumhuriye kelimesini kullaninca sorun oluyor... Yenildiginde saldirgan davranislar sergileyen derken taraftari mi kastediyorsun yoksa oyunculari mi? Farketmez gerci bence bunu her takim yapiyor zaman zaman...
- +1 yıl
her takım yapmıyor işte daha doğrusu bir kaç düşman hariç birbirlerine yapmıyor genel olarak fenerbahçeye yapıyor. Ha diğer konu, bize her yer trabzon dersen kimse bir şey demez, ama tutup da fenerbahçe cumhuriyeti gibi ayrıştırıcı bir şey söylersen bu kendini soyutlamak olur. Bu demek ki ben tekim diğerleri benim için yok ve olmayacakta. Ama dediğim gibi benim bildiğim eski maçlara bakıyorum böylesine bir düşmanlık yok ne zaman aziz yıldırım gelmiş ondan sonra böyle olmuş bu iş.
- +1 yıl
başarılıyız biz deyip kendini övmüyor sempatik birşey o fenerin yaptığı antisempatik. görüldüğü üzere cevap verenlerde benim gibi düşünüyor siz kendi kendinizi soyutluyorsunuz. aşağıdaki yorumunda senin bile rahatsız olduğun belli oluyor kendi takımının taraftarlarının tepkilerine
Bu ülkede şike yapan bir takımı teşvik primi veren bir takım Başkanının mafya oldugu bilinen bir takımı sözde tesisleriyle maddi imkanlarıyla satın aldıgı hakemleride futbolcularıda açık bir şekilde itiraf eden bir takımı para var huzur var mantalitesini açık ara vurgulayan bir takımı federasyona hükmeden başkanını seçtiren ve başkanında fenerin kıcını kurtarmak adına play off denilen lakırtıyı getirmesine sebeb olan bir takımı bundan sebep o güzide makamın dahi adının feNerasyon olarak çıkmasına ön ayak olmus bir takımı kim neden sevebilir sence ?
311 Yorumla- +1 yıl
sikeyi fener tek basina mi yapti? kendi oyuncularini mi satin aldi? tek suclusu fener degil ya herkes bi sekil yapmis sikeyi ama sirf fener yapmis gibi lanse ediliyor olay... benim anlamadigim bu...kimse sikeci es es veya sikeci sivasspor veya diger sikeye karismis baska bir takima bisi demiyor...
- +1 yıl
sivassporun dahil oldugu şike olayı trabzonsporun onlara sözde bir kamyon balık göndermesiymiş ve bunu sadri şenere söyleyende bir fenerbahçeli köşe yazarı yorumcu..Sadri şenerinde cevabı isterlerse onlara göndereyim olmustur.. Neden başka takıma demiyolar söyliym güzelim..Kendini herzaman soyutlayan içine kapaan bizbize yeteriz diyen bir takım varmı fenerden başka ? yendiğinizde de saldırgan çirkefsiniz yenilincede..Bugün beşiktaş trabzonspor avrupaya gittiğinde arkalarında Galatasarayım vardır
- +1 yıl
e o zaman ortada sike falan yok... yani sike yapmak icin bir veya bir kac kisi ile beraber anlasma olmali ortada... tek basina sike mi olu ya... ? aziz yildirim ya da sorumlu olan kisi kendi oyuncularini satin almadi ya...
- +1 yıl
Sen dediğimi anladın mı güzelim ? Konu sadece şike davası değil..Hertürlü pisliğe ön ayak olan dostlugun arasına taş koyan bir takımdan bahsediyorum sana..Evrensel ilkeleri yok at gözlüğü var taraftarında bile..Bak sende bu soruyu sordun ve avukat niteliğinde savunma yapıyosun. Fark burda işte anlıyomusun.
- +1 yıl
soruma cevap hala yazmiyorsun... sikeyi fener tek basina mi yapti? hayir digerleri de yapti diyemiyorsun... sonra da bana savunma yapiyorsun diyorsun...
- +1 yıl
bak bak playoffu digitürk için getirildiğini bilmeyen biri daha.Başkan mafyaymış e bilader mehmet ağar denilen hapisteki eleman galatasarayın bir numaralı taraftarı ve adam gibi adam fatihin kankası link mafya olmak suçtur ama devlete fahiş fiyata doğal gaz satmakta suçtur kim bu doğal gazcı ünal aysal evet çok değil la googleye baz bakayım neler çıkıyor.
Spor konusunda 950 cevap paylaştı. İşin gerçeği, camia ve taraftar olarak oldukça karaktersiz bulduğumuz bir takım. 4 Büyükler arasında şampiyonu tebrik etmek adetti. Bu adedi Fener bozdu, yıllar önce Denizli'de şampiyonluğu kaybetmeleri gerçekte feci koydu bunlara, Galatasaray şampiyon oldu ve ilk kez o sezon tebrik etmediler. Eskiden kulüp başkanları arasında saygılı demeçler vardı, saldırgan demeçleri Fener başkanı Aziz getirdi. Spor yazarlarının da saldırgan ve saygısız tutum içine girmeleri(başta Ercan Saatçi, Ömer Çavuşoğlu, denen dingolar) Fener nefretini körükledi. Fener'le Kadıköy'de oynadığımız maçlarda tribünlerde müstehcen ve rezil pankart ve resimler açan Fener taraftarını saymıyorum bile, oldukça çirkef ve bayağı bir taraftar grubu. Yoksa bize ne sahada aldığı sportif başarıdan.
33 Yorumla- +1 yıl
hadiiiiiiiiiii lennnnnnnnn
- 1 yıl
GS şampiyon olduğunda Okan burukla neden küfür etti fenere
Fenerbahçeye bu kadar yüklenilmesinin çekememezlikle alakası yok.zira diğer büyük takımlarda en az fenerbahçe kadar köklü camialara sahip.
Fenerbahçenin antipatik olmasında en önemli dönüm noktası Ali şen dir.devamını aziz yıldırım bir gün herkes fenerli olacak diye afişler bastırarak sürdürünce tam tersine herkes fener düşmanı haline geldi.
Yaşı 10-15 sene öncesine yetmeyenler,iddianameyi okumayıp her türlü yasal kuralları delenler fenerbahçe şikecidir diyebilirler.
aziz başkan fenerbahçe başında çok sağlam durduğu için fırsat bu fırsat yükleniyorlar.ne kadar yıpranma yaşansa da fener bütün olup dik durabildi.
Ne kadar köklü ve güçlü bir camia olduğunu herkese gösterdi.30 Yorumlagerek taraftarı gerek yönetimi gerekse futbolcularının burunlarından kıl aldırmadıkları için. diğer takımlardada bu tür taraftarlar var ancak fenerbahçede bu kitlesel bir huy nedemek fenerbahçe cumhuriyeti? hayır realmadrid olsalar sesim çıkarsa şerefsizim ancak Dünya standartlarında başarısız son derece sıradan bir takım. diğer takımlarımızda aynı ancak bu kadar popoları kalkmıyor. bu nedenle itici sempatik olamayan bir takım fb. Gs uefa kupasını aldı taraftarlarının poposu fenerlilerinki kadar kalkmadı. şahsım adına fenerle olan alıp verememezliğim bundan kaynaklanıyor. diğer spor dallarında başarılarını avrupada kazandıklarını heyecanla ve mutlulukla seyrediyoruz ama futbolda böyle bir başarı yok siz cumhuriyet filan değilsiniz köy olamadınız daha.
02 Yorumla
+1 yılgalatasaraylıyım ama objektif yorumum şu:
fenerbahçe cumhuriyeti, fener olmazsa türk futbolu biter biz olmazsak olmaz megalomanisi ve aziz yıldırımın başarısızlıklarını örtmek için diğer takımlara nefret dolu sataşması fenerbahçe düşmanlığı yaratmıştır bu ülkede... ve doğru olmadığını bile bile yine söylüyorum fenerbahçe yunan takımıyla maç yapsa yunanları desteklerim. bence bu kadar nefret varsa siz fenerlilerde biraz özeleştri yaparak acaba bizde bir sorun olabilir mi diye düşünmeniz lazım bence...21 Yorumla- +1 yıl
yoruma aynen katılıyorum...
- Spor konusunda 664 cevap paylaştı.
+1 yılŞöyle diyelim ; çirkin ve kıskanç kızlar dünya güzeli bir kız görse bile beğenmezler, illaki bir klup takarlar.
Yada erkekler biscolata erkeleri için mesala; onlar şöyle böyle diye kendini avuturlar..
İşte durum bundan ibaret :))
Fenerbahçe var birde antifenerciler var..
Yani zaten ülkede iki tane takım var:))25 Yorumla Güçlü olanlar çekilemez genelde... Sadece sportif başarı manasında demiyorum bunu. Camianın genel gücünden bahsediyorum. Bu gücün en büyük kanıtı da tüm olan olaylara rağmen bu gün ligde bulunduğumuz pozisyondur. Fenerbahçe gerçekten büyük bir camia. aziz o bu şu kişiler önemli değil. önemli olan camia. kişiler geçicidir. Tabii ki şahsi fikrim...
30 Yorumla- Spor konusunda 779 cevap paylaştı.
+1 yılMeyve veren ağaç her zaman taşlanır...
Şike yapmısız para vermısız.. Para vermek önemli değilll parayı alıp şanını şerefını satmak önemlidir.. Boşver ben kımseyı aldırmıyorum.. Ağzı olan konusur bilende konusur bilmeyende...
Biz Fenerbahçe dedikçe herkes çıldırıyor :)))15 Yorumla- +1 yıl
Demesekte çıldıryorlar zaten <333
- +1 yıl
çıldırmaya meyilliler :) Çünkü hepsinin bılngıldağında problem var <3<3<3
- 1 yıl
Fenerbahçe şike yapmıyor madem şike yapıyor neden Avrupa'da GS den daha iyi oluyorsa GS tr de olduğu gibi Avrupa'da FB kadar başarılı olamadı çünkü hakemler farklı FB şike yapıyorsa neden şampiyon olamıyor? Günümüz için konuşuyorum geçmişe donmeyelim çünkü GS binde gecmisi temiz değil!!
bak bu soru şekilde görüldüğü üzere çok tartışma yaratacak bir sorudur. sen kimseyle tartışmaya girme boşver ve sonuna kadar FENERBAHÇELİLİĞİNİ koru. kim ne derse desin onlarınregi belli değil karmakarışık. fenerbahçe ile maçları olduğu zaman hepsi rakip takımı destekler. en azından bizim kim olduğumuz belli, rengimiz belli. fenerbahçeli olmak şereftir. bunu yaşamayan hissedemeyen bilemez...
20 Yorumla
+1 yıladam akıllı oynayanlara alnın teri ile maç kazananlara birde terbiyesizlik etmiyene karşı takımını formasını şortunu sokmayan birisi olursa gelsin başımızın üstündde yeri var ama kalkıpta çirkeflik çin saha atılan kağalı çakıyı kaleciniz açıpta hakeme götürürse kimse sevmez
120 Yorumla- +1 yıl
bunu gs fb macinda da gs li bir oyuncuda yapmisti... hatta o macta hakemin basi kanamisti... oyuncunun adi aklima gelmiyor su an ama bizim kaleci yapinca mi sorun oluyor sadece? formayi giyesi yoktu o röportaji okudum yere koysaydi daha mi iyiydi? stoch dan bahsediyorsun...
- +1 yıl
farkindaysan sevincten hoplayip zipliyorlardi o an omuzuna atsa düsmeyecek sanki... neyse zaten benim soruma cevap bu zaten degil bu cok yeni bir olay... kazim kazim in gol sonrasi aykut kocaman a gidip kiskirtici sevinc gösterisi de zaten sorun degil...
- +1 yıl
bir bez parçasının elinde tutarsa ölürmü yani beş dakika musleraya bakabilirsin adam elinde tutup taşıdı götürdü eğer saha bir şey atılıyoraa elbetteki götürücek sorun orda değil sorun sahaya çakı atılıyor kapalı bi şekilde ama açık atılmış gibi göstermek başka açık atılmış olsa adam öldürme kast var aradaki fark bu ;)
- +1 yıl
atilan bir cakiyi böyle savunman da ilginc...
- +1 yıl
Hey allam şimdi o çakıyı atan suçlu değil he ? arkadaş çakı diyoruz çakı allah bilir atmasaydı çıkışta bi tane fenerli yaralayacaktı itiraz etme bilemezsin formayı şortuna sokmuşmuş arkadaşım stoch'un açıklamasını oku lütfen link senden ricam şike var denilen maçı izle gökhan gönülün yırtık bağlarıyla oynadığı gol kaçırdı diye kendini paralayan niangı şampiyonluk için inanılmaz mücadele eden alexi izle ama tarafsız olarak zaten raporda öyle
- +1 yıl
ben farkındaysan çakıyı atan suçsuz demedimki zaten :S herhangi bir şey atılmışsa hakeme illaki götürücek ama işte o çakı açılmıi bi şekilde atılmış olsa belki 5 maç ceza görecek kapalı olsa belki 3 maç görecek sen o çakıyı niye açıpta hakeme veriyorsunki onu geçtim adam diyorki başkasının formasını giymem dogru olmaz zaten biz giy demiyoruz ki elinde tut musleranın elindede vardı forma oddamı şortunun içine soksun kendi yorumlarına bak fener ve taraftarı neden sevilmiyor gör ;)
- +1 yıl
stoch yendigi icin rahat sevinmek istedigi icin elinde tutmadigini söylemis... muslera sevinemedi ki... simdi hatirladim... keita diye bir oyuncu gs den... hakemlerin gözünün icine sokacakti neredese gs fb macinda sahaya atilan seyi... onda sorun yok ama dimi?
- +1 yıl
arkadaşım ben sana anlatamıyorum galiba bak büyük harflerle yazıyorum SAHAYA ATILAN HERHANGİ BİR CİSİM OLURSA İLLAKİ GÖTÜRÜCEK GÖTÜRMESİDE ŞART AMA KONU KAPALI BİR ÇAKININ AÇILIPTA GÖTÜRÜLMESİ SORUN ŞİMDİ ANLAMIŞSINDIR İLLAKİ eğerki bez parçası sevinmesini engelliyorsa helal olsun :))) en olmadı kolama bağlarım gene eğlenirim eğlenmek isteyen her türlü eğlenir ;)
- +1 yıl
ben senin dedigini anladim... cayi acarak götürmesi sorun diyorsun ben de diyorum ki keita nin atilan maddeyi bir hisimla alip kostura kostura orta saha hakeme de degil, yanda oturan sorumlu insanlarin taaa gözüne sokmasina sorun yok diyorsun... kim olsa cakiyi gören inan bana acar... kiskirtmak icin olmasa bile ne oldugunu anlatmak icin refleks olarak zaten acar cakiyi... bunu sadece volkan degil cogu oyuncu yapar... inan bana sende olsan o an sende acarsin...
- +1 yıl
açılarak götürülmesi hakkında bir bilgim yoktu k.bakma orada bence de haklısın ama hacı sen bu olaydan diye mi feneri en az seviyorsun ? diğerlerini tek açıkladım stoch seviniyor omza koysa düşer elinde tutsa arkadaşına sarılamayacak bak orda mutluluktan ki son golüde o atmış ilk aklına geleni yapıp koymuş şortuna çok mu rencide edici ? siz sahamıza gs bayrağı dikerken saygısız değil misiniz ?
- +1 yıl
SEN HALA BENİ ANLAMAMIŞSIN :))) YAF ARKADAŞIM GİDİĞ GÖTÜRMESİ AYIP BİR ŞEYMİ ALIN GÖTÜRÜN İSTER HAKEME İSTERSE GÖREVLİ KİŞİYE FARK EDERMİ ETMEZ ÇÜNKÜ HAKEMDE ONU ALIP ONA GÖTÜRÜECEK İKİNCİSİ EĞER BEN ÇAKIYI GÖRDÜYSEM AÇMAM O KADAR ADİ Bİ İNSAN DEĞİLİM SĞPRCU KAREKTERE SIĞMAZ BU ;) SEN AÇARMISIN AÇMAZMISIN BİLEMEM FPRMAYI KOLUNA SARABİLİR BUNU DÜŞÜNEMEYECEK KADAR AKILSIZMI O ADAM BİZ FORMA OLARAK BAKMIYORUZ AMA ÜSTÜNDEKİ TÜRK BAYRAĞI OLARAK BAKIYORUZ GALATASARAYAMIZIN ARMASI VAR DİYE BAKIYORUZ
- +1 yıl
SİZ FORMANIZDAKİ TÜRK BAYRAĞIMIZI ÇIKARIN BAKIN O FORMAYI NERELERE SOKUYORUZ ;) AMA SAKIN RENCİDE OLMAYIN HEE
- +1 yıl
valla ben seni anladim da sen beni anlamamissin... götürmeden götürmeye de fark var... keitanin götürüsü de kiskirticiydi... ya sen o maca bakmamissin ya da kendi takimin oldugundan farkli bakiyorsun olaya... benim cevremdeki arkadaslar bile benim gibi düsündü o davranisinda keitanin... ki arkadaslar fenerli de degil...
- +1 yıl
ARKADAŞIM BEN ONU GÖRDÜM İYİKİDE GÖTÜRMÜŞ AMA BİZ GÖSTERİYORUZ NASIL ROBERTO CARLOSA KEİTA YUMRUĞU ÇAKTIYSA GÖZÜNE ONUDA ALIR GÖTÜRÜRZ FENERLİLER GİBİ ARKADAN VURMAK OLMAZ KAPALI BİR ÇAKIYI AÇIPPTA GÖTÜRMEK OLMAZ YARIN BİR GÜN KORKUYORUM VOLKAN SİLAH MİLAH KOYAR STADA HOCAM SİLAH ATTILAR DER
- +1 yıl
sahaya atılacak cakıyı bile kücümsüyosun senle ne konusulur kii fenere kurbann olunn basının üstünde yeri olsa neolur olmasa nolur
- +1 yıl
ben bir tek ALLAHA KURBAN OLURUM ;) bütün taraftarlar futbol klüpleri kirli birtek siz temizsiniz ondan başkanınız yönetim kurulunuz içeride daha yeni mali şube sorumlunuz çıktı ben bunu anladım fener taraftarı çekilmiyor bi Türk sözü var ama bayanlar var ;)
Fenerbahçe nefretini yaratan tek kişi Aziz Yıldırım'dır. Ondan önce hiçbir sorun yokken bu adam böylesine nefret tohumları ekmeyi başarabildi ve halen daha Fenerbahçe başkanlığına aday olduğunu utanmadan dile getirebiliyor. Adam Fenerbahçe'yi babasının çiftliği zannediyor..
Ayrıca FENERBAHÇE CUMHURİYETİ nedir be arkadaş.. Bu laf bile tepki gösterilmeye yeter..21 Yorumla
+1 yılbir tabir vardır kanının ısınmadıgı galatasaray desen sevmez çünkü ezeli rekabet vardır
beşiktaş lılarda sevmez bunun sebebi sizin davranışlarınız Türk halkınında o davranışlara vermiş olduğu tepkidir
mesela şike olayı çıkıp bir fenerli yönetici arkadaş tamam biz şike yaptık cezamıza razıyız dese bizim halk efendi gibi anlayışla karşılar lakin sen şike yap halen alavere çevir bizim halk ezeni sevmez parası ile hak yiyeni sevmez mazlumun yanındadır ezenin karşısın da dır hep18 Yorumla- +1 yıl
sike yapildiysa sayet ki yanlis anlama yapmamistir demiyorum ama tek basina mi yapmis? yani aziz yildirim ya da sorumlu kimse, kendi oyuncularini mi satin almis? o yüzden bu sike olayinda sadece fenerbahce ye sikeci denilmesi dogru degil bence ve bu fenere tepki sike olaylari ciktigindan beri degil ki...hep olan bir konu...
- +1 yıl
geçmiştede var evt o zaman anti sempati vardı şimdi ise nefret var fenere karşı
şikeye teşvik eden fener bahce
lakin o kadar şikeye karşı 1 avarajla lider olmak oda ilginç bir konu yani diyecegim türk futbolu çok büyük yara aldı - +1 yıl
gecen sene sike vardi ama bu sene hic bir sey olmadigi halde sampiyonluga oynayan bir fenerbahce var... bence bunun tek sebebi sike olayi degil...
- +1 yıl
zekai dede ne dedi 2000 yılında arsenal in formasını giymenizi örnek gösterdi çivi çıkar izi kalır
işte bu yüzden affedilmeyenleri yaptığınız için - +1 yıl
vardir elbet onun da sebebi... ondan önce gs taraftari yapmistir yapacagini... bu cekismeler hep vardi heü olacak ama özellikle her takimin fenere karsi olmasini anlamiyorum cünkü burda fener icin yazilmis tüm negatif yorumlar benim icin her takimlar icin gecerli...
- +1 yıl
- +1 yıl
evet istanbul kadiköy essiz bir yer... istanbul essiz bir yer zaten benim icin... ama ne yazsinlar...digerlerinin bulundugu yerleri mi övsünler...herkes kendi yerini övüyor sonucta...
- +1 yıl
yukardaki yorumu oku orda yanlış yok suçlama yok dobra dobra dogruyu söylüyoruz vermiş biri eksiyi bunu veren kesin fenerlidir sizin dogrulara tamamülünüz yok
ayrıca biz mütevaziliği severiz
kardeşim benim tanıdığım fblilerin %90 ı kendini beğenmiş.yüce dağları ben yarattım edasında.zeytinyağı gibi herzaman üste çıkan,bizim paramız var istedğimiz elimizde oynatırız havasında kişilerdi.tabi bu kişilikteki bir toplulukta fenerbahçe camiasını oluşturuyor.o yüzdendir bu antipati.bence.bugun fb yenseydi en az 1 hafta muhabbeti sürerdi aa nasıl kyduk filan.şunuda söyliyeyim sözlerim genel değil içinde iyi insanlar mutlaka vardır.
06 Yorumla- +1 yıl
sorun zaten herseferinde genelleme yapilmasi... emre oyuncuya irkcilik yapti fener irkci oldu... fener sike yapti ama sanki sike tek basina yapiliyormus gibi sadece fener sikeci oldu... fener yendigi zaman taraftar nasil k... dediginde sorun oluyor diger takim taraftari ayni seyi yaptiginda sorun olmuyor... hepsi ayni bana göre ama bi tek biz göze batiyoruz...
- +1 yıl
yok yapmadin dogru ama bjk yi yenseydi fener bir hafta yine konusulmazdi... gs maci bile bir hafta konusulmadi... ama son gs macinda sampiyon belirlenecek olursa bak iste o uzun uzun konusulur... iki takim icin de gecerli bu...
- +1 yıl
hacı sana tavsiyem angrybird nickini değiştir çünkü gslilerin ağzında kartal kanaryaya gönderme yapıyorlar kendi çaplarında.ha bide senin problemin etrafındaki insanlar unutma her kalabalıkta her çeşit insan vardır ön yargını yıkarsan biraz da anlayışlı yaklaşırsan fenerlilere öyle olmadıklarını görürsün çünkü hacı biz hep bize saldırdıkları için rakip hakkında olumlu birşey söyleyemiyoruz(ben her durumda söylüyorum o ayrı)
Ama böle olmuyorki Sen neden Fenerbahçeyi sevmiyorlar diyorsun cevap veriyoruz gs lisi bjk lısı ts lisi hepsi aynı şeyi söylüyor sende diğer fbliler gibi burnundan kıl aldırmıyorsun. ne anladım ben bu işten.
02 Yorumla- +1 yıl
evet ama hep ayni cevabi yaziyorsunuz sike olayi... gecen seneden bahsedilen... bana göre cevaplar sadee fener icin gecerli degil cünkü her takim ya da her taraftar aslinda ayni bana göre... sorun fenerbahcelilerin diger takimlarin ayptigini yapinca da göze batiyor olmasi... neyse bu isin icinden cikilmiyor anlasilan...
- +1 yıl
cevaplar seni memnun etmiyo olabilir ancak görüldüğü üzere ben bir gs liden yada bjk lıdan benzer sebeplerden nefret etmiyorum ben bir bjk lıya siz böyle yaptınız diyince haklısın bencede yanlış yaptılar diyebilecek olgunlukta insanlarla karşılaşıyorum ama fbliler öyle değil yorumlara bakıncada bariz şekilde belli oluyor. sana göre geçerli bir sebep değil ama gerçek bu bencil itici kendini soyutlayan bir taraftar kitlesine sahipsiniz. kusursuzlarrr(kendinizi böyle sanıyorsunuz yani)
herkesın derdi fener olmuş demekki zamanında iyi koymuş bu kadar basıt herkes fenere karşı cephe alır ama fener yıne tek başına başa çıkar dedikleri gibi biz bize yeteriz.
30 YorumlaSpor konusunda 2,3b cevap paylaştı. Önemli bir sorun bunu ciddi manada sorgulamanız lazım.yoksa mesele yok kıskanmakmış yok çekememekmiş yok şuymuş yok buymuş meselesi değil.kıskanılcak bir yanı yokki şampiyon olmuşsa diğerleride oluyor.
17 Yorumla- +1 yıl
sadece furbol acisindan bakarsak evet, sampiyon digerleri de oluyor... ama fenerbahce kulübünün özellikle bu seneki basarisi asla göz ardi edilemez bence... bir cok dalda türkiye de su an en üst düzeyde...
- +1 yıl
Ya o futbol dışı başarılar umursanmaz gs veya bjk yapmış olsa fenerlide eminimki futbol dışı olduğu için önemsemeyecektir.ama kendi takımın aldığı için önemli görünüyor.basketbolda geçenler bjk avrupa kupası aldı bunu bilmeyen bir çok insan var.fenerbahçeye duyulan öfke kin fenerbahçe başarılı diye değilki gerçi başarılı olduğuda tartışılır.bence kulübün yönetimiyle ilgili sorun var ve hem yöneticilerin hem taraftarların tahrik edişci söylemleriyle ilgili bir durum.
- +1 yıl
örnek bjk nin en nefret edildiği dönem demirören dönemidir.gs nin en nefret edildiği dönem fatih terimin gs ye ilk geldiği dönemdir.zaman zaman bazı kulüplerde olur bu.ama fenerin durumu ayrı önce ali şen dönemi arkasından bu dönem yıllardır böyle bir durum çıkardı ortaya.yoksa başarılara baktığın zaman son 20 yılı baz alırsan gs önde giderken bjk ve fb eşit durumda sayılır
- +1 yıl
herkes birbirini kiskirtiyor ... bu tek tarafli olmadigini düsünüyorum... zaten bu sorunda cözülmez bu böyle devam eder...
- +1 yıl
düşüncemi kınadımakta özgürsün tabii ki:))
- +1 yıl
eskiden herşey güzelmiş boşver:) beşiktaş bile derle ki metin feyyaz aliden sonra güm:)) çarşı bozdu sizi çarşı , Olayın kalbınden yazdım bunu beşiktaşta büyüdüm ben.
Türkiye' de bir tane cumhuriyet vardır o da TÜRKİYE CUMHURİYETİ. Fenerbahçe Cumhuriyeti de nedir ?
Başka söze gerek yok. Al istediğin anlamı çıkar bundan. Lastik gibi uzat uzatabildiğin kadar.10 YorumlaÇok sevimsiz bir taraftara ve karaktere sahip takım olduğu için bu takımdan nefret ediyorum. Uğraşmak değil nefret. Böyle takımlarla uğraşılmaz.
20 Yorumla
1 yılNEDEN Mİ ÇÜNKÜ EN İYİLER HEP KISKANILIR MARADONA NIN BU SÖZÜNÜ UNUTMA "BİR ÜLKEDE O TAKIM NE KADAR COK SEVİLMİYORSA NEFRET EDİLİYORSA BİLİNKİ O TAKIM EN İYİSİDİR" (DİEGO ARMANDO MARADONA)
NIN BİR SÖZÜDÜR
00 Yorumla
+1 yılÇünkü Türkiyenin en büyük spor kulübü evet yanlış duymadınız Fenerbahçe sporun her dalında vardır diğer sözde büyükler gibi sadece futbolda boy göstermekle kalmaz bütün spor dallarında ahlaklı sporcular yetiştirir ve Mılli takıma en çok sporcu gönderen takımdır Fenerbahçe pardon cumhuriyettir Fenerbahçe. Fenerbahçe çok özeldir Fenerbahçe yıkılmaz her daim mücadele etmiştir Muhteşem Fenerbahçe Cumhuriyeti
10 YorumlaSpor konusunda 950 cevap paylaştı. Yok yahu Fener'e neden tepkili olalım ki? Çok sever ve beğeniriz biz Feneri. Bu alemde en büyük eğlence, Fenerbahçe! Fenerbahçe olmasaydı biz hangi takımla kafa bulurduk!? :PP
01 Yorumla- +1 yıl
kamill kaç macda yendinde kafa buldunn asıl biz alaynızla bu sene su kosullaraa ragmen kafa degil d...geciyoruzz
Yenilirsiniz artistlik yaparsın , yenersiniz artistlik , şike çıkar artistlik , paramızla şike şike aldık falan dersiniz ki bunlar hoş değil ayrıca çok reziillik yaşadınız kabul et. Antipatiksiniz
37 Yorumla- +1 yıl
yasanan rezillik dedigin sike olayi ise sayet, tek tarafli sike olmaz... eger kacirilan sampiyonluksa, tek kaciran fener degil ki sampiyonluk kacirmakta bir bakima basari sayilir benim gözümde cünkü onca takim arasinda üst siralarda oynamis takim demek... bunu sadece fenerbahce icin demiyorum...
- +1 yıl
tek rezillik şike değik bir örnek daha vereyim ki şayet şampiyon oldugunuzu sandıgınız sene hayır rezil oldunuz hala artistlik yapıyorsunuz pes yani ben kabullenirim takımımın ayıbını ama siz herşeye laf yetiştirme çabasındaınısınız bu ardaa en yakın kankilerim fenerli sevgiler onlara burdan <3
- +1 yıl
fenerliler itici ya da simarik her neyse... ama bugünkü besiktas fener macindaki kadin taraftarlarin küfürlü tezahurat yapmasi itici degil öyle mi? besiktas ceza aldi, erkekler maca giremedi ama kadinlar zaten onlari aratmadi...
- +1 yıl
fenerbahceli kadin taraftarin küfür ettigini ben simdiye kadar hic bir macta duymadim... ayrica kiskirtici tavirlarda ya da artistlik yapan da sadece bizim oyuncular degil her takimda var öyle oyuncular... ki öyle olma ihtimali zaten yok bu sene misal besiktas da oynayan oyuncu besiktas taraftari tarafindan el üstünde tutuluyor alkislaniyor ama baska takima gittiginde küfür yiyor... bunu da anlamis degilim...
Spor konusunda 1,8b cevap paylaştı. tek kelime ile antipatiksiniz... rekabeti değil düşmanlığı getirdiniz...bu kadar basit...görmüyor musuunuz bunu?
10 Yorumla
+1 yılCanlarını acıttığımızdan. Her dalda hepsinden üstün olduğumuzdan. Kuyruk acısı :)
22 Yorumla- +1 yıl
böyle kiskirtici cümleler kuruluyor sonra da gicik oluyorlar bize... gerci onlar da kuruyor bu tür cümleleri... sunu anladim ki bu isin icinden asla cikilmaz bir cevapta bulunmaz bu böyle devam eder ama ne olursa olsun ben takimimi seviyorum yaaaa...
- +1 yıl
Tüm branşlara bak, onlardan daha iyiyiz. Başarılı olan insanlar karalanmaya çalışılır, sevilmez. Çünkü kıskanırlar.
Kışkırtmak için söylemiyorum, bu böyle. sadece takım konusu değil, normal başarılı insanlar da fazla sevilmez :)
- Spor konusunda 417 cevap paylaştı.
+1 yılboşverr fenerle kimse basa cıkamazz ugrasıosunuzz ama beceremediniz kadromuzu dagıttınız maddi manevi cökermenin peşindeler ama bu işler siyasi sebepleri var
00 Yorumla sizin için yapmadıkları kaldı hala konusmalar bitmiyor tertemiz akpak bi takım gibi konuşuluyor.oynayın maçınızı yenildiysenizde durmadan laf sokmanın başka yerlere konuyu saptırmanın anlamı yok.
00 YorumlaAteş olmayan yerden duman çıkmaz, bir sebebi var demek ki.
00 Yorumlabir tarafı kalkık bir takım..kendileri olmadan bir şey olmayacağı imajını çiziyor ama hiç de öyle değil durum..bana göre bir ortodox takımı.
00 YorumlaSana şöyle söyleyeyim , ben futboldan anlamam izlemem de ama haberlerden veya insanlardan duyduğum kadarıyla sizler kötüsünüzzz! :)
00 Yorumla
+1 yılinsanlar 2 ye ayrılır. FBliler ve diğerleri. :)) FBlilere göre FBnin yaptığı gayrimeşru işler suç değildir:)
21 Yorumlafenerı cekemıyorlar dıye bırsey yok sorun baskanınızın saldırgan tutumu ve karaktersızlıgıı...yoksa bize ne fenerden...
20 YorumlaSpor konusunda 995 cevap paylaştı. fenerbahçeyle uğraşmamın tek nedeni şike, aynısını diğer takımlarda yapsa onlarlada uğraşırım,
00 Yorumla
+1 yılFutbol ile pek ilgilenmem. Taraftar kitlesi olarak Türk futbol camiasında en sevmediğim takım.
20 Yorumlafenerbahçenin saglam duruşunu çekemiyorlar.maddi ve manevi yönden zengin olması rakiplerinin canını sıkıyor.
00 Yorumlagızlı kullanıcı bayan ozetlemıs durumu zaten bısı demııyorum ben...
01 Yorumla- +1 yıl
gençler feneri çekemeyecek hiç bir durumumuz yok bız turk futbolunn neresınde oldugumuzu gayet ıyı bılıyoruzz butun fenerlıler kendıne pay cıkarıyor...bız gecmısımızle gelecegımızle ovunuyoruz sonuna kadar sızı sevsek ne sevmesek ne...bunun lafını bıle etmem...ortada sizi kıskanacak bır basarınız da yok hersey ortada...ıtıbarı zedelenen ben mıyım kıskanıyım sizi...uefa kupası olan sen misin kıskanıyım seni...ha sen dersın ben senı yenıyorum tamam sen gel beni yen ben de kupaları alıyım kabul ;))
Herkesin acısı var . O yüzden cekemiyorlar bizi.
20 Yorumla
+1 yılHepsinin maziden kalma acısı var gibi.
20 Yorumlazamanında fazla koymuşuz demekki :D
23 Yorumla- +1 yıl
Son 20-30 senedir sanki Fenerbahce haricinde sampiyon olmus takim yokmus gibi...
bazı takımların acısı olduğu için olabilir mi
27 Yorumla- +1 yıl
Acilarinin sebebi tek Fenerbahce mi? ya da Fener in hic mi acisi yok...!?
- +1 yıl
yok sinir yapmadim sadece merak ettim o yüzden sordum... benim acimdan sorun yok sonucta zaten her sene bir tane sampiyon cikmiyor mu ? sadece bu kadar ugrasilmasinin sebebini bilmek istedim...
- +1 yıl
bakın gençler gsnin uefası var kabul edelim avrupa da çok ilgi gören değil hatta manu uğraşmayıp elendi bunu hepimiz biliyoruz fakat tr için önemlidir bunu da biliyoruz daha sonra fener ş.liginde çeyrek final oynadı kupa falan yok iyi reklam oldu iyi puan geldi tr ye her ikisinde de gs avrupa olarak önde ama 10 yıldır fener spor olarak her dalda önde ligde ikinci olmak başarıdır ki son dakikada kaçırdık kaç kere ama bunu size anlatamıyoruz.
fenerbahce <3
23 Yorumla- +1 yıl
negzel yazıyon ya <3333
- +1 yıl
kız arkadaşm sadece gülüyür.
+1 yılçekememe durumu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılyediremiyorlar kanka
00 Yorumla
Devamını Gör(28)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar