Neden herkes Fenerbahçe'ye karşı bu kadar tepkili?

Nedense en cok ugrasilan takim Fenerbahce... Bir cok sitede cesitli takimlarin taraftar yorumlarini okuyorum ve cogunlukla Fenerbahce ` ye cok yüklenildigini düsünüyorum... Herkes Fenerbahce` ye karsi... Ben de bir Fenerbahce` li olarak merak ediyorum sebebini...
Neden herkes Fenerbahçe'ye karşı bu kadar tepkili?
Cevapla