Bu tartışma bence son derece gereksiz ronaldo adada top koşturduğu yıllar messinin kramponundan dökülen nalları topluyordu iyi futbolcu bir sözüm yok ama insanların messi mi ronaldo mu diye bir kıyaslamaya girmesi çok yersiz diye düşünüyorum
messi kendine çok az şey kata kata ilerledi ve saf bi yetenek Ronaldo ise sürekli kendine bişey kata kata en tepeye yükseldi Messi daha iyi bence ama Ronaldo'yu daha çok severim
En İyi Cevaplar