Arkadaşlar boğazlı ayakkabıları çok seviyoru pantolonun paçaları güzel duruyor.Ufaktan bir örnek link
Mesela bu.
Mesela bu.
Yazın uygun bu modeller ben beğeniyorum. Ama elalem ne der düşüncesiyle yaşamayın.
Link'deki modeller giyilir.
Çok kışlık, kışlık olmadığı sürece.
En iyi cevap için, Teşekkür ederim.
Cevap
1Cevap
bence bahar için geçerli bir erkege klasik sporda yakısıyo yaz için en uygunu o bence
Yazın boğazlı giyilmez nokta. Ayakların nasıl hava alcak onda ya. Baharda giyilir bu
hiçbir sakıncası yok bence. "millet ne der?, nasıl görünürüm?, komik mi olur?" düşüncesinden bir çıksanız artık..
ne yazıkki herkez öyle kendiyle barışık olamıyor.
giyilir niye giyilmesin ki ayakkabı güzel
Canın istiyorsa giy
ben begendim :3
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar