Kızları tanrıça olarak gören erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar çevrenizde varmı bilmem ama benim çevremde var bir tane.Diğer erkek arkadaşlarıylada konuşuyoruz onun hakkında ama çocuk için güzel bir kızın ona gülümsemesi selam vermesi onun için büyük bir ödül gibi.Güzel bir kızın onla çıkması zaten çok büyük bir lütüf ama daha çıktığı olmamış.Kız arkadaşı yok konuşurken heyecanlanıyor.Böyle biriyle ilişkinin nasıl olacağını düşünüyosunuz ? Ben ilk başlardda güzel geleceğini ama sonra sıkacağını düşünüyorum.
Kızları tanrıça olarak gören erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla