Gelecek sezon beşiktaş'ın başında sergen yalçın'ı görebilirmiyiz?

Herkes şenol güneşin sezon sonunda milli takıma gideceğini biliyor ve beşiktaş'ın da bir değişime ihtiyacı olduğunu düşünüyorum ve bence futbolculuğunda oynadığı bölgenin en iyisi olan ve müthiş bir oyuncu olan sergen yalçın'ın takımın başına geçmesi gerektiğini düşünüyorum çünkü gittiği hemen hemen her takıma göze hoş helen hücum futbolu oynatıyor.
Gelecek sezon beşiktaş'ın başında sergen yalçın'ı görebilirmiyiz?
Gelecek sezon beşiktaş'ın başında sergen yalçın'ı görebilirmiyiz?
Cevapla