🏁Yıllardır değişmeyen EFENDİliğinle, yaşına rağmenki azminlebu taraftarın gönlüne taht kurdun. Seni seviyoruz. İyi ki doğdun Atiba♥ #Ahtapot#AtibaHutchinson #13
Atiba, 200 den fazla maça çıktı. Mevkisi gereği çok kart yemesi gerekirken sadece 16 sarı kart 3 tane kırmızı kart yedi. O sert olmaya hiçbir zaman ihtiyaç duymadı, yediği kırmızı kartlarda bile sert değildi. Doğrudan kırmızı kart yemedi hiç. Hatta haksız yere oyundan atıldı. Rakipler o mevkilerinde oynayan oyuncuları sertliği ve çirkefliği için severken biz Atiba'yı efendiliği ve meslektaşlarına olan saygısından dolayı sevdik. Atiba'yı gözümüzde farklı yapan bu haliydi. Rakip taraftarlar bile Atiba'ya karşı kötü sözler kullanmamıştır. İşte Atiba böyle bir oyuncu. Sadece işini yapan, tribünlere hiç oynamayan, insanların kalbini saha dışı olayları ile değil saha içindeki tavırları ile çalan bir adam. Oyun olarak Atiba'dan daha iyi oyuncular gelir mi? mümkün. Lakin Atiba gibi profesyonel, istikrarlı, saygılı bir adamın gelmesi şimdilik mümkün görünmüyor. Kalbimizde çok ayrı bir yeri oldu. Unutulmayan oyuncular arasında çoktan yerini aldı bile. Doğum günün kutlu olsun ahtopot.
En İyi Cevaplar