Adana Demirspor’la Adanaspor neden düşman?

Birleşseler tek bir takım olsalar çok güçlü olurlar ama birbirlerini yemekten yıllardır 1. ligde sürünüyorlar bu saatten sonra birleşmeleri imkansızda gerçi zamanında olacaktı o iş?
Adana Demirspor’la Adanaspor neden düşman?
Cevapla