Evlenilecek kadın nasıl olur?

Bi kadın karşınıza geçip ne derse ne yaparsa o anda işte evleneceğim kadın bu dersiniz? Evlenilecek kadın nasıl olur?


0|0
822

En İyi Erkek Görüşü

  • En önemlisi kendini sevecek arkadaş, kendini sevmeyen kadından sana ne hayır gelir.Bir bakarsın ki yıllar sonra bu kadınla ne yatağa sığabiliyorsun, ne toprağa…Koluna takıp gezmesini de bileceksin gururla, koynuna çekip sevişmesini de şehvetle.Analığını da bilecek, çocuklarından saygı görmeyi de, anaya babaya hürmet etmeyide… Kadın kadın olacak be, seni sadece sen olduğun için, sensin diye sevecek.Parayla pulla, kariyerle,kimin ne dediğiyle ,sınırlamayacak.Hem sevgilin, hem arkadaşın, hem annen, hem çocuğun olacak, bağrına basacaksın huzurla… Bileceksin ki evde ‘O’ kadın tarafından beklenmenin zevkini hiçbir zevk yaşatamaz sana… Öyle bir kadın işte…Nerede oyle kadın yoktur deme… Vardır vardııııııııır!.. Sende adam olacaksın seçmesini bileceksin

    2|0
    0|0
    • can yücel üstad güzel söylemiş, birde erkekler için yazmış fevkaledenin fevkinde artıladım :)

    • tşkler arkadaş..

    • can yücel güzel yazmışta içindeki bikaç cümleden anlaşılırki bazı şeyleri evlendikten sonra veya evlenme fikrini aklına koyduktan sonra anlayabilirsin iyi bir anne olup olamayacağını anne babaya hürmet edip etmyeceğini çoğu kadında bunlar var sonundaki yazı doğru çoğu erkekte bunu görmüo veya kafa evlenme derdinde değil eğlenme derdinde kadının bu güzelliklerini göremio kişisine göre deişir

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 21

  • Başı kapalı namazlı abdestli dürüst ve sadık nerde nasıl konuşacağını bilen ve benim hatalarımı düzeltecek olan kızdır. Kızlarımızın çoğu dürüst sadık ve nerde nasıl konuşacağını bilir ama kapalı ve namazlı değildir oda kişinin tercihine göre değişir ama genel olarak kızlarımız evlenilicek kız :)

    2|0
    0|0
  • Kadınsa tamamdır. Gerisi teferruat :)

    Valla arada sorsam da, düşünsem de, o olsun bu olsun diye birşey bulamıyorum. Zaten referans noktaları bulsam da onları sağlayan birini bulamam. Serbest bıraktım kendimi.

    En çok kendi olmasını isterim. Bir başka hayalde, kimlikte, varoluşta sıkışıp kalmış birisini istemem.

    0|0
    0|0
  • nefes alsın yeter.

    0|0
    0|0
  • Öyle bi lafla bi kadının evlenilecek olup olmadığına karar verilmez ki

    0|0
    0|0
  • link bunun anadolu versiyonu temiz düzgün tertipli edepli kendin beğenmemiş akıllı iyi yemek yapabilen daha örnekler çoğaltılabilir.p

    0|0
    0|0
  • insan olması lazım.kültürlü olması lazım.6 tane pantolonu olmaması lazım.7 çift ayakkabısı olmaması lazım.doğru düzgün kitaplığı olması lazım.temiz olması lazım.kadın olması lazım.varsa böyle birisi özelden ulaşsın bana :D

    0|0
    0|0
  • bir cumle ile olacak is degil o dedigin.seni bir cumlen icin isteyen tek harf in icin siler. birde baskalarinin kullanici adinin sonuna rakam ekliyorsa ben asla evlenmem o kopyaciyla ;)

    0|0
    0|0
  • herkese göre değişir bana göre sadık aklı başında oturmasını kalkmasını bilen anlayışlı biri olması yeterli

    0|0
    0|0
  • bence evlenilecek kadın yoktur. bütün kadınlar evlenilmeyecek kadındır ... evlenmeden önce tam evlenilecek kadın diye düşünenlere de evlendikten sonra sormalı bi de hepsi ne yaptım ben pozunda :(:(:(

    0|0
    1|0
    • bence evlenick erkek de yoktur tam evlenick erkek dersin evlenirsin sonra çoook pişman olursun..

    • evet ceyda erkek de yok sakın evlenme

    • ceyda haklı evlenilcek kadın yoksa erkekte yoktur ama benim görüşüm bu dünyada evlenilecek kadın veya erkeklerin olduğu tabi seçmesini bilene..Erkekler bi kadını eğlence amaçlı kullanıosa o onun kendi sorunudur saorun bayanların değil erkeklerin aynı şekilde bayanların bu durumlar karışık yorumun için saol yinede

  • eşkalini bilsem bulur evlenirim

    0|0
    0|0
  • sevmesi güvenmesi yeter benden önce ne yaptığı önemli değil

    0|0
    0|0
  • valizini sevdiğini kucağına atar pencereden

    0|0
    0|0
  • birdenbiremi çıkacak

    0|0
    0|0
  • böyle bişi sormaması lazm önce ha ha

    0|0
    0|0
  • saliha bir eş..

    0|0
    0|0
  • öyle kadın yok :)

    0|0
    0|0
  • inan bende bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • değişir herkes evlenilecek kadındır ama kendine göre eş bulmalı

    0|0
    0|0
  • sokakta hanımefendi mutfakta aşçı yatakta o.ospu gibiyim derse .

    0|0
    0|0
  • Bir şekilde tarif edilmez ha, işte o evlenilebilecek bir kadın olur!

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    1

Kızlar Ne Diyor 8

  • Güzel yemek yapabilen biri :(

    0|0
    0|0
    • çokta güzel yapamasan bile evlendikten sonra taşlar yerine oturur illa güzel bi yemek yapılır :)

  • Kişiden kişiye değişir bu fikir.

    0|0
    0|0
  • Bazıları nefes alsın yeter der, bazılarıysa annem gibi olsun der.. Bu kişiden kişiye değişen bir kıstas bence..

    0|0
    0|0
  • abii ben çözemedim erkekleri ya kim ne istiyo artık anlamadım benim umuudum kalmadı artık valla iyilikte bi halta yaramıyo ben kesin evde kalırım :)

    0|0
    0|0
    • kime güveneceğini bilmio insan biz kızlar hah hayatımın erkeği diyip 2 günde evlenmeyi düşünebliriz ama karşı taraf bi tarafımızı hafife alır bizi küçük görür kalırsın öyle ortada bu dünyada kendin oluncada bi halta yaramıo kendin olmayıncada onların bu tavırlarından kendini sevemiosun bi süre sonra yine seviosun birini oda ben kendini sevemeyen kızı napiyim dio yani güçlü olmak gerek sanrım biz kadınların kaderi böyle

  • Kime gore neye gore...

    0|0
    0|0
  • Benim gibi:(

    0|0
    0|0
  • hem annesi gibi hem sabırlı,saygılı,dürüst isterler...

    0|0
    0|0
  • ben erkek olsam eğlenilecek kadınla evlenirim. eğlenemediğim kadınla niye evleneyim?

    1|0
    0|0
    • wuhuuu işte bu <3

    • orasıda öle tabi ama eğlenmek var eğlenmek var .) bi gönül eğlendirmek var birde her sevgilinin yaptığı gibi gezip tozmak eğlenebilmek var ilk söylediğim olmadığı sürece eğlendiğin kadınla evlenmelisin zaten ben erkek olsam bende senn gibi düşünürdüm

Yükleniyor... ;