Çok iyi bir dövüşçü nasıl olunur?

Herkesi dövmem için ne yapmam lazım böyle güçlü biri olmam için? arkam olması şartmı?


0|0
68

En İyi Erkek Görüşü

  • Kick boks ve fitness seni korkusuz yapabilir tabikide bir erkeği rahatça döversin

    0|0
    0|0
    • kızlar erkekleri dövebilirmi

    • Hepsini Göster
    • kick boksa yazılınca kaç ayda öğreniliyo dövüş

    • ben 2 senedir yapıyorum tabide hani ortalama 5-6 ay sıkı bir antremanla haftada 3 gün olur genelde kesinlikle güçlü bir konuma gelirsin ama kiloya hepsine dikkat etmen lazım erkeklere benzemesin vücudun falan yeter :)

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 7

  • kızım öncelikle Mevlanın sana verdiği vahşiliği her bir gramına kadar kullanman lazım vahşice yarın yokmuşçasına bağıra bağıra eze eze adamı parçalaya parçalaya dövmelisin görenler sana adeta bu bunu yapmak şiddet yapmak için doğmuş bu demeli insanlarla nasıl uğraşacağını et kan ve bikaç parça kemikten fazlası olmadığımızı bilmelisin korkmamalısın cesaret abidesi olmalısın ben hep öyle yaptım sokağa çıktığımda insanlar i t k o puğundan tut balicisine kadar korkudan yüzüme bakamıyo bu sayede de bir kaç kişinin hoşuna gittim nasıl olduğunu bende tam olarak anlamadım ama hiç yoktan arkamda oldu kendi kendiliğine millet çıt dese korkuyo ben rahatlıkla kaşını gözünü yarabiliyom bir insanın

    0|0
    0|0
  • bu devirde kavga yok maalesef adaletimiz sağolsun bıcağı sokanları salıveriyo

    0|1
    0|0
  • Aikido tabi ki .)

    0|0
    0|0
    • kick boks olurmu

    • kick boks yapman için biraz iri yarı olmak lazım ama ikisinide öğren sn blirsn :D

  • liseli vardı ya ah o liseli kısacık etekli dar elbiseliiiiiiiiii..

    0|0
    0|0
  • devir kötü kolla g*tü demişler

    0|0
    0|0
  • arkasız olmaz hacı :D

    0|0
    0|0
  • herkesi dövmek nedir lan :/ liseler yine mi kapandı a.q :( aksjdlas

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Arka şart.

    0|0
    0|0
  • Arkan olsa daha iyi olur

    0|0
    0|0
  • güzel bir popo sana sonsuz ,forever bir güzellik ayy güç katar.

    0|0
    0|0
  • Direk gövdeye çalış, teknik bilmene gerek yok öylesine... Nefes alamaz

    0|0
    0|0
  • kurslara git

    0|0
    0|0
  • evet sart.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...