Uzun zamandır arıyorum fakat yok. Amerika, Çin bu motosikletle dolu. Alacağım ama yok.









Mininin birkac arabasinin üretimini durdurmuslardi. Belki de ayni ihtimali oldugundandir. İngiliz uretim heralde emin degilim de öyle hatirliyorum. İlla ki birseyde anlasmamislardir. Veya pek talep yoktur. Parca temini falan zordur. En basitinden bir mondial bir better daha cok satarken bunlari anca numune diye getirirler. Ülkemizde gariplik.
Ahhh benim içim gidiyor fakat aynı şeyi Türkiye geneli için söyleyemem. Nedeni de bu yüzdendir çok sağlayacağını düşündükleri için olabilir
http://www.ttmotor.com.tr/site/index.php?l=en var yerli yapiyorlardı ama yanlış bilmiyorsam dubai gitti adamlar ama burada satılıyor istedigin tarzlar var
Sipariş üzerine özel olarak yapıyorlar galiba Türkiye'de
Evet öyle çok pahalıya geliyor.
Cevap
10Cevap
Aaa! Ne kadar da güzelmiş, keşke benim olsa 👿
😂😂
Çok güzel ama be!😎 Bizim Türkiye'de ziyan olur bu canimmm motorsiklet, malum bilinçsizce araba kullanan o kadar çok trafik canavarı var ki🙄..
Türkiyede erkekler sandalyeye oturunca popoları açılıyor buna otursalar neleri açılmaz yazık olmasın diye olabilir
Fazla tutulmadığından olabilir. Daha çok Supersport motorlar tutuluyor.
Motoru henüz bitirememişler ki Türkiye'ye satsınlar 😅
Bildiğim kadarıyla yapan bir yer var nerede olduğunu hatırlamıyorum İstanbul diye aklımın ucunda bu motorlardan gördüm bir kaç defa
bıber bızde yolmu var sankı yol nerde bıber cukur dolu bunlan gezersen dıyelım haftaya 3 sanayıde senıde cay ıcmeye beklerız artık
Bulsan da çok pahalıdır
Hem Custom …
Kıyamam ben bunu kullanmaya 😂
Ben de Türkiye'de arıyorum ama istediğim çoğu şey yok
Allahim ne tatli arabasini da cok begeniyorum ama bu da cok şirınmış, sorunun cevabini bilmiyoree
Bizim şoförler bizi çil yavrusu gibi dağıtmasın diye.
Bunlar custom değilmi
Custom ama mini. Yani orijinal customlar gibi büyük ve güçlü değiller. 150-200 cc arasında değişiyor motorları.
Ozel tasarim gibi duruyo havali
Harbiden ya asalete bak
Sanki bugün bir yerde gordum gibi
İlk defa gördüm
Model ve markaları değişiyor. Ama minik farklılıklar haricinde hepsi aynı. Ülkemizde yok bu modeller.
Var hatta görseli de atayım mı 😊
Aynısı mı? At lütfen.
Cunku asgari ucret 1600 lira cunku millet ac
Ya harika bunlar ama 😯😯
Cokta guzel bee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar