
Avşar kızının tenis tutkusu gerçekten de kıskanılacak türden. Ve ona kesinlikle çok yakışıyor! 😊

Hülya Avşar’a tenisi yakıştırıyor musunuz?


yüzme. deli gibi yağmur yağarken, sahildeki herkes evine koşarken bile akşama kadar yüzdüğümü bilirim.
bu arada not bu kadın neden midemi bulandırıyo benim sadece soruyu okudum
Voleybol. Karda ve sağanak yağmurun altında defalarca oynamışlığım var.
Bunun oynadığı tenis değil başka bir şey raketle öyle saçma sapan hareketler yapmak tenis değildir.
Avşar uzun süredir oynuyor ve taktir ediyorum. Benim için futbol çok başka :)
Cevap
13Cevap
Yok gadasi
Daha çok poz vermek için oynamış gibi görünüyor, yapmacık gülüşünden anladım.
Yalnız tenis yağmurda oynanmaz.
ben timsah avını çok seviyorum
O kıyafetle tenis mi oynanır mk
Ya ben bu kadını bir turlu sevemedim
leş leş, artık hakkı olan rahmete kavuşmalı yaw
Hülya Avşar sanatçı mı?
Bu kadın gittikçe zombileşiyor
Zamanında çok seksi kadındı şimdide seksi gerçi
Koşu.
Var, at yarışı 🏇😂
Boks
Yakıştırıyorum ✩
Koşu ve basketbol
Koşmak
Evet yüzme
Boşa kürek çekmek
guzeldır :D
Kesinlikle yakışıyor
Ateşli hatun
Hayır.
Ben plates seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar