Türk erkekleri neden kas yapamıyor

Nedense kızlar bu konuda Türk erkeklerinin üstüne geliyor steroidle yapan 10 yıldır fitnessla uğraşan profesyonel fitnesçileri asgari ücretle geçinen gariban Türk erkeğini karşılaştırıp nerde Türk erkeğinde böyle kas filan diyorlar lakin erkeklerde o kadar kas kolay yapılmıyor, öyle koltukta yiyip yiyip popo büyütüp popom güzel diye ortada şekilsiz iğrenç vücutla dolaşmaya, 40 kilo dümdüz olup kendini fit san ya da yaza doğru 3 ay fitness salonuna gidip yağın altına biraz kalça yaptı birkaç gram eritince öyle havalı havalı gezmeye benzemez erkekler için kas yapmak bir kadının Türk erkeklerini bu yüzden aşağılamaya hakkı yoktur.

vücut geliştirme masraflı iştir

nerede yaşadığını sanıyorsun! toplumun büyük kısmı asgari ücretle geçiniyor ayrıca öğrenci olup bu işi yapmaya çalışan çok kişi var şehir dışında ailesinin parasıyla okumaya çalışıyor en az 500 tl yurt parası ödeyip spor salonuna 200 tl verdiğini düşünün bunun beslenmesi suplementi ek besini filan da var ayrıca oraya da ücret ayırın zar zor geçinen ailesi bu masrafları nasıl karşılayacak ev tuttu diyelim bunun elektriği suyu bilmemnesi var, asgari ücretle geçinen birini ele alalım ailesi varsa eğer ailesinin rızkını vücut geliştirmeye mi yatıracak proteine mi yatıracak bir etin kilosu kaç para biliyor musunuz, karısına daha hoş görünmek için mesela hani Türk erkekleri evlendikten sonra salıyor diyorsunuz

Türk erkekleri neden kas yapamıyor

vücut geliştirme boş vakit isteyen iştir

bir öğrenci düşünün yaşadığı şehirde vg yapıyordu ama şehir dışında okula gitti yurda aidat ödedi üstüne depozito ödedi bazı masrafları oldu bin tlden fazla para gitti yani e ailesi zengin değil hatta fakir spor salonuna yazılana kadar bir ay geçti diyelim bütün kaslar eridi küçüldü tekrar başladı toparlanmaya başladı ama 3 ay sonra dara düştü spor salonuna geç yazıldı geç yazılana kadar kaslar biraz küçüldü yazıldı diyelim bir ay çalıştı araya sömestr tatili girdi 1 ay memlekete gitti kaslar yine küçüldü yine başladı yaz tatiline kadar devam etti diyelim tatil olmadan 15 gün önceden bitti memlekete gidip başka bir spor salonuna yazılana kadar da kasların bir kısmı küçüldü bu böyle devam ediyor ve yerinde sayıyor benim durumum da işte bu

ayrıca zor geçinen bir erkek çalışıp ailesine doyurmak için zaman mı harcayacak yoksa vücut geliştirmek için mi şu işsiz evlenip birini kafesleyip parasını yemeyi bekleyen kadınların türk erkeklerini bu konuda eleştirmesi çok ironik

Türk erkekleri neden kas yapamıyor

kolaysa gelin siz yapın

şu vücudunda yağdan başka bir şey olmayan hareketsizliğe alışmış, 15metre koşunca tıkanan, 2.5kiloluk şişeyi taşımaktan aciz kezbanlar, spor yapmıyor diye Türk erkeklerini eleştiriyor yabancı erkekleri daha erkek görüyor!

Türk erkekleri neden kas yapamıyor

gıda olanakları

bu spor diğerlerinden daha fazla protein isteyen bir spordur ve ülkemizde özellikle ete sürekli zam yapılıyor kırmızı et yememiz gerekiyormuş kurban bayramı dışında kırmızı et bulamayanlar var hatta et yiyemeyenler var sanki, Türk ırkı güçlenmesin diye özellikle et ürünlerine zam yapılıyor

Türk erkekleri neden kas yapamıyor

teşvik

aileden okullara kadar hiçbir yerde Türk erkeklerini ve kadınlarını spora teşvik etme yoktur, okullarda beden dersinde 10 dakka koşturulur çocuklardan eşorfman giyilmesi istenir bazı nedenlerden (unuttuğu belkide soyunmaya ya da eşorfmanından utandığı için) giymeyen yok yazılır ve beden dersinden soğutulur hatta birşey yaptırmadan hoca eşorfmanları boşu boşuna giydirip yoklama alıp kaçar:D milli eğitim spora en ufak bütçe ayırmıyor ama gavurun okulunda yüzmeden, bezbola kendi ata sporlarından tuhaf sporlara akla gelen her halt vardır okullar birbiriyle spor müsabakaları yapıp kapışırlar bu yüzden spora epey bütçe ayırırlar ailelerde buna destek olur bizde ise tam tersi eskiden atalarımız ellerine ok yay altlarına koyun sonra beygir verirlerdi gençler kayaları kaldırarak kapışır güreş tutardı

Türk erkekleri neden kas yapamıyor

bencemde kadın düşmanlığı yoktur benim dediklerim haksızca kendi milletinin erkeğini aşağılayan kadınlara hitabendir eğer kadın düşmanlığıyla suçlayan olursa zoruna gitmiş demektir

Türk erkekleri neden kas yapamıyor
Cevapla