Şampiyon GALATASARAY !

Spor Toto Süper Lig'de 2014-2015 sezonunun şampiyonu Galatasaray oldu.


Öncelikle Türk milli takımının gururu Galatasaray'ımızı gönülden tebrik ederim.Uzun bir maratonun ardından bugün itibari ile Fenerbahçe'nin berabere kalması ile şampiyonluğunu ilan etmiş oldu.Aslında bu yıl ligimiz güzel oldu.Büyük çekişmelere sahne oldu..


Şampiyon GALATASARAY !


33. haftanın sonunda;


1 Galatasaray
2 Fenerbahçe
3 Beşiktaş
4 İstanbul Başakşehir sıralaması oluştu.


GALATASARAY 76 puanla bu yıl şampiyonluğu göğüsleyen taraf oldu.


Beşiktaş,bu yıl sezon başında önemli çıkışlar yakaladı.Şampiyonluğun ortaklarından biri idi ama Torku konya maçı ile şampiyonluğa veda etti.


Fenerbahçe ise bu akşam İstanbul Başakşehir maçında 2-2 berabere kaldı.


Galatasaray,Beşiktaş'ı 2-0 yenerek önemli bir adım attı.


Galatasaray bitime bir hafta kala şampiyonluğunu ilan etti.


Şampiyon GALATASARAY !



Türk futbolunun ilerlemesi,gelişmesi ve kalitesinin dahada artması dilekleri ile Galatasaray camiasını can-ı gönülden tebrik ederim.Ayrıca Hamza Hocamıza inanları destek verenlerede teşekkür ederim...


ŞAMPİYONLUK SAYILARI
Galatasaray 20
Fenerbahçe 19
Beşiktaş 13
Trabzonspor 6
Bursaspor 1


Aslında 4. yıldızda bize çok yakıştı :)



Şampiyon GALATASARAY !
Cevapla