Spor Toto Süper Lig'de 2014-2015 sezonunun şampiyonu Galatasaray oldu.
Öncelikle Türk milli takımının gururu Galatasaray'ımızı gönülden tebrik ederim.Uzun bir maratonun ardından bugün itibari ile Fenerbahçe'nin berabere kalması ile şampiyonluğunu ilan etmiş oldu.Aslında bu yıl ligimiz güzel oldu.Büyük çekişmelere sahne oldu..

33. haftanın sonunda;
1 Galatasaray
2 Fenerbahçe
3 Beşiktaş
4 İstanbul Başakşehir sıralaması oluştu.
GALATASARAY 76 puanla bu yıl şampiyonluğu göğüsleyen taraf oldu.
Beşiktaş,bu yıl sezon başında önemli çıkışlar yakaladı.Şampiyonluğun ortaklarından biri idi ama Torku konya maçı ile şampiyonluğa veda etti.
Fenerbahçe ise bu akşam İstanbul Başakşehir maçında 2-2 berabere kaldı.
Galatasaray,Beşiktaş'ı 2-0 yenerek önemli bir adım attı.
Galatasaray bitime bir hafta kala şampiyonluğunu ilan etti.

Türk futbolunun ilerlemesi,gelişmesi ve kalitesinin dahada artması dilekleri ile Galatasaray camiasını can-ı gönülden tebrik ederim.Ayrıca Hamza Hocamıza inanları destek verenlerede teşekkür ederim...
ŞAMPİYONLUK SAYILARI
Galatasaray 20
Fenerbahçe 19
Beşiktaş 13
Trabzonspor 6
Bursaspor 1
Aslında 4. yıldızda bize çok yakıştı :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar